Side 2 av 22 FørstFørst 123412 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 425
    Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Sitat Opprinnelig skrevet av iekksil Vis innlegg
    Et annet rykte: Lukman Haruna. Nigeriansk midtbanespiller med fortid i Monaco og dynamo Kiev. 26 år og vært i en rekke klubber uten å se ut til å ha klart å etablere seg noe stef.
    Noen som vet noe om denne spilleren?
    Er litt usikker på om Lukman Haruna kommer til start. Finner bare rykter om det fra April 2017 da han var uten kontrakt og Start var desperate etter å finne erstatninger for skadene de hadde. Har det kommet noen nye rykter?

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas Vis innlegg
    Er litt usikker på om Lukman Haruna kommer til start. Finner bare rykter om det fra April 2017 da han var uten kontrakt og Start var desperate etter å finne erstatninger for skadene de hadde. Har det kommet noen nye rykter?
    Mener fortsatt han er free agent.
    En Twittersak jeg ikke får oversatt fullstendig tyder på at han er linket til dinamo bucuresti. Ik start blir nevnt sammen med Odense og Lens som klubber han har vært linket til, men hvor han trolig pga helsa har blitt veid og funnet for lett (om man ikke skal si for tung).

Om han klarer å spille fotball over tid er vel dette en spiller med voldsomt potensial.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Har en følelse av at Lukmann er over the top, og er en umotivert spiller. Ser rett og slett litt tung og utrent ut. Glem hele opplegget.

Member
    Ble medlem
    Oct 2014
    Enig i Jesper Mathisens utsang i gårsdagens (torsdag) fotballradioen-podcast; skal Brann ha 3 mill for Skålevik, er det ikke vits å bruke de pengene der. Viking skal ha tilbudt 1 mill i sommer, dette ble takket nei til, mtp form og prestasjoner i Start er ikke 3 mill en urealistisk sum. Og når vi da i tillegg har lagt store penger på bordet for Floki håper jeg neste trener kan dyrke han i den rollen han skal, midtpunktet i angrepsrekken.

Ellers har det ikke skjedd alt for mye enda, forståelig nok når en ny trener med sin filosofi vil kunne hente spillere deretter. Blir spennende å se hvem som ansettes, har en knapp på en gammel kjenning oppvokst i Ingesgate

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Litt merkelig at ett nytt trener navn ikke er nevnt, kladder det litt mon tro

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Er det en trener som nå er i en eliteserieklubb så er det godt mulig at de må vente til eliteserien er over før de kan si noe. De har nevnt tidligere at de håper på å ha en på plass før desember.

Litt nysgjerrig på hva de gode nyhetene Brandsdal fikk på tlf på fredag som de ikke kunne si noe om hva var på livesendingen. Tror ikke det var ny trener men man vet aldri. Kan ha vært en ny sponsor, resultat av medisinsk test av spiller eller mye annet. Nysgjerrig blir man jo uansett hva det skulle være slik ting har blitt etter i sommer. Blir en spennende vinter.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Har på følelsen at de sikter inn på en trener som er under kontrakt, og derfor må/vil vente til sesongen er ferdigspilt.

Det vil derimot også si at det er et kjent navn i Norge som kommer inn, og ikke en "ukjent" størrelse fra utlandet. Det er positive sider med begge deler, og det er jo ikke alle nye utenlandske trenere som har hatt umiddelbar suksess i Norge.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Der scoret Pellegrino igjen for Mjøndalen.. Usikker på han, men om MIF ikke rykker opp tror jeg han potensielt kunne vært en spennende spiller for oss. Ellers bør vi vel ikke betale så mye mer en 2 mill for Skålevik, men synes han har gjort veldig mye for oss påde på og utenfor banen. Vorthoren er ønsket med videre kan jeg også lese i fvn, profesjonell tvers igjennom så kanskje ikke dumt å få med han også..

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Noen synspunkter på han her?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av bollaP Vis innlegg
    Noen synspunkter på han her?
    Når 7 engelske klubber jakter på spilleren tror jeg ikke vi engang skal begynne å vurdere han

Spennende med Twum, selv om jeg forventer at det tar litt tid før han venner seg til Eliteseriespill. Ser i hvert fall ut som et ok talent på midtbanen.

Vorthoren er jeg litt usikker på om blir en fast spiller i Eliteserien, men holdningen hans blir bra å ta med seg opp.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Haha, nei mer en generell diskusjon om overgangsvinduet.. Ville vært galskap selvsagt, men er han seriøst verdt over 20 mill? Twum vet jeg ingenting om, men vi har fulgt han lenge, så forhåpentligvis er det en som kan selges for en god slump senere om han slår igjennom..

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Da har godset hentet både Pellegrino og Stengel.. Synd, kunne godt tenkt meg førstnevnte iallefall..

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Tror Pellegrina hadde vært en bra mann, men der røyk han jaggu til Godset!!!

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ja, Pellegrino har jeg siklet etter lenge, men han hadde tydeligvis en drQm om å spille for Godset og med Mjondalen og Godset så naerme hverandre er det ikke sikkert han trenger å flytte. Er nok mange fordeler med å gå til Godset.

Det er jo altfor tidlig å dele ut medaljer for 2018 men Godset tror jeg allerede nå kommer til å bli skumle. De har vunnet 8 kamper på rad nå og har allerede styrket laget med 2 solide tilvekster. Jeg tror de vil kjempe helt i toppen også neste sesong...

Lanserer herved Julian Ryerson

https://www.vgtv.no/video/149328/rye...-en-utfordring

Ung, lokal, fremadstormende og vil vekk fra Viking. Nå må du jobbe, TKK!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av oleh97 Vis innlegg
    Enig i Jesper Mathisens utsang i gårsdagens (torsdag) fotballradioen-podcast; skal Brann ha 3 mill for Skålevik, er det ikke vits å bruke de pengene der. Viking skal ha tilbudt 1 mill i sommer, dette ble takket nei til, mtp form og prestasjoner i Start er ikke 3 mill en urealistisk sum. Og når vi da i tillegg har lagt store penger på bordet for Floki håper jeg neste trener kan dyrke han i den rollen han skal, midtpunktet i angrepsrekken.
    Støttes. Skålevik har ikke levert noe på høyeste nivå som skulle tilsi at Start skal tømme lommeboken for å en avtale med Brann. Men jeg er vel egentlig helt sikker på at TK gjør de vurderingene han mener er riktig her.

Ryerson er et spennende navn som jeg regner med de er klar over. Utover det tror jeg det er vanskelig å vite helt hva vi kan forvente fremover. Og det er en god ting, det betyr at de som sitter med ansvaret i klubben har en oversikt og et nettverk som ingen andre tidligere i Start har hatt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Pellegrino har for øvrig signert for Godset.

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas Vis innlegg
    Ja, var vel SP sin første signering.. Skogmo har rett og slett ikke vært god nok, men lykke til videre.. Blir vel i 1. divisjon..

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Skogmo virker som en ryddig og seriøs kar. Han mangler nok litt kvalitet på å bli en Tippeligaspiller, men tidvis glimtet han til med rask og god fotball. Den presise innleggsfoten som Steinar skrøt så mye av, så vi sjeldnere og sjeldnere. Lykke til videre Jens!

Lignende tråder

1. Spillere i Eliteserien 2018
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 02-25-2018, 21:53
  2. Ny trener til 2018
    By Harry G in forum IK Start
    Svar: 80
    Siste innlegg: 12-03-2017, 13:49
  3. Overgangsvindu sommer 2016
    By pelle in forum IK Start
    Svar: 186