Side 6 av 22 FørstFørst ... 4567816 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 425
    Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Nesten litt i overkant av hva man kunne forvente, men her er det nok Dempsey har vært nøkkelen da, og det faktum at han ikke måtte kjøpes ut av kontrakt med Djurgården.

For øyeblikket har vi vel kun Winche på høyreback, det er litt for tynt. Har enda et lite håp om å få Nouri tilbake fra Mordor. Ellers savner jeg bare et mer rutinert anker på midten før jeg egentlig ikke syntes man kan forvente noe særlig mer.
    Sist endret av Bjarnulf : 12-08-2017 kl 12:15 Årsak: Leif

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Topp med en klassespiller, som allerede kjenner Dempsey, på venstrebacken.
    Ikke utenkelig at flere svensker kan være i samme posisjon.
    Fint med en ung utfordrer til Børufsen også.

Enig i at rutinert midtbaneanker og høyreback/vingback er viktig.

Men vi er vel avhengig av ny spiss for å erstatte Skålevik? Spesielt hvis det går mot 3-5-2-formasjon, men egentlig uansett.
    Mos har vært nevnt. Ville vært fornøyd med ham. Men hvis man først skal satse på å drive talentbutikk, er kanskje spissplassen den mest lukrative posisjonen å gjøre det på?

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Jeg synes TK og klubben nå faktisk begynner å vise en total mangel på inkompetanse... Virkelig.. Drar det ene kortet etter det andre opp fra ermet.. Kan nesten ikke bli en bedre jul😁 En til i hvert ledd nå, og dette kan bli vanvittig gøy..

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Tapio har spilt høyreback før, men om han nå anses som backup der vet jeg ikke. Jeg håper egentlig han er med videre, han gjorde seg ikke bort i eliteserien sist syntes jeg. Vikstøl er vel helst backup til midtstopperplassen og venstreback, men veien til førstelaget der er nok ganske lang nå.

Nå får vi tross alt tilbake en del spillere neste år som man har "glemt" litt da de har vært ute så lenge, som Sigurdsen, Salvesen og Hollingen. Det kan hende man venter og ser an hvordan disse gjør det i oppkjøringen før man evt henter inn forsterkninger litt før sesongen. Det er jo enda litt usikkert hvor mye tid Twum trenger på seg. Typer som O`brien kan det fort være lettere å knytte til seg sent i overgangsvinduet. Eller kan Hadzic være moden for å ta den rollen snart?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mye bra på gang og jeg liker alle signeringene til nå!!

Jeg er rimelig sikker på at det kommer 4-5 til... minst. Tipper det kommer inn 2 spisser og en ny midtstopper. Virker som TK nesten har fått fritt spillerom fra Start En Drom, og det må jo vaere utrolig morro for en mann som TK med slike frie toyler!

Det kommer nok et par spillere neste uke også!!

Her er det bare å handle sesongkort folkens. De blir lagt ut for salg den kommende uka!! Er ikke noe dårlig tips at det kommer til å bli solgt endel sesongkort foran 2018-sesongen...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bjarnulf Vis innlegg
    Tapio har spilt høyreback før, men om han nå anses som backup der vet jeg ikke. Jeg håper egentlig han er med videre, han gjorde seg ikke bort i eliteserien sist syntes jeg. Vikstøl er vel helst backup til midtstopperplassen og venstreback, men veien til førstelaget der er nok ganske lang nå.

Nå får vi tross alt tilbake en del spillere neste år som man har "glemt" litt da de har vært ute så lenge, som Sigurdsen, Salvesen og Hollingen. Det kan hende man venter og ser an hvordan disse gjør det i oppkjøringen før man evt henter inn forsterkninger litt før sesongen. Det er jo enda litt usikkert hvor mye tid Twum trenger på seg. Typer som O`brien kan det fort være lettere å knytte til seg sent i overgangsvinduet. Eller kan Hadzic være moden for å ta den rollen snart?
    Jeg skulle også gjerne sett Tapio i en annen rolle. Enten som høyreback eller som defensiv midtbane. Tror han kunne overrasket.

Har er IMO for lav og for treg til å være midtstopper i Eliteserien.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Regner med lønnstigen har økt i Start nå, men så er det ingen syke overgangsummer.
    Tipper vi får en skikkelig gulrot rett over Nyttår

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Tapio gjorde det helt ok som stopper i eliteserien sist såvidt jeg kan huske, ser på ham som ok+ backup på midtstopperplass. Vikstøl er neppe noe kjappere, og iallefall ikke høyere. Men ser gjerne Tapio som høyreback, han er faktisk en ganske brukbar pasningsspiller og jeg tror han hadde gjort det bra litt høyere opp i banen.

Jeg kan ikke finne noen terminliste på start sine hjemmesider, er det noen som aner når første treningskamp er?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Søderlund linkes tilbake til RBK.

https://www.dagbladet.no/sport/frans...nborg/69013720

Da kan vi stryke han også fra lista.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ifølge VG er RBK ikke interessert i Søderlund. Så ingen grunn til å stryke ham helt.
    Han er ikke mitt førstevalg, og antakeligvis dyr i drift, men utvilsomt en god spiller.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Ifølge VG er RBK ikke interessert i Søderlund. Så ingen grunn til å stryke ham helt.
    Han er ikke mitt førstevalg, og antakeligvis dyr i drift, men utvilsomt en god spiller.
    Med "Lorden" og Matti på topp er det ikke gitt at det er plass til Søderlund. Men Matti er langtidsskadet og om "Lorden" blir solgt, tror jeg fort Søderlund ender opp i Trondheim.

Er det lov å drømme om en Start-ellver med Mos og Søderlund på topp i en 3-4-2-formasjon.....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Er det lov å drømme om en Start-ellver med Mos og Søderlund på topp i en 3-4-2-formasjon.....
    Du mener 2-3-4-2-formasjon 🙂

Men spøk til side. Jeg er for å hente spillere. Men hvis klubben henter begge disse, blir det for meg litt for mye kjøpelag og pengeflashing. Gjerne en og annen stjerne og noen svært lovende talenter, men med to «stjernespillere» på topp, blir det ikke lett for Floki, Salvesen og Sigurdsson å utvikle seg videre.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Du mener 2-3-4-2-formasjon 🙂

Men spøk til side. Jeg er for å hente spillere. Men hvis klubben henter begge disse, blir det for meg litt for mye kjøpelag og pengeflashing. Gjerne en og annen stjerne og noen svært lovende talenter, men med to «stjernespillere» på topp, blir det ikke lett for Floki, Salvesen og Sigurdsson å utvikle seg videre.
    Alle lag er kjøpelag i dag. Det er bare det at noen har mer penger enn andre.

Det å konkurrere om plassen mot bedre spillere, gir unge talenter en bedre treningshverdag. For Salvesen og Sigurdsson har skadeavbrekket vart så lenge, at de trenge tid på å komme seg tilbake. Det kan gå fort, men trenger ikke å gjøre det. Håper fi forlenger med disse to, og låner de ut til Jerv i 2018. Felles for alle tre er at de er unge (20-22).

Men uansett henter vi nok ikke to kanoner på topp. Det holder med én. Vi har mer behov for "kanoner" andre steder, som for eksempel høyreback og defensiv midtbane.
    --

Junior Member
    Ble medlem
    Jun 2017
    Alle lag er kjøpelag i dag. Det er bare det at noen har mer penger enn andre.

Det å konkurrere om plassen mot bedre spillere, gir unge talenter en bedre treningshverdag. For Salvesen og Sigurdsson har skadeavbrekket vart så lenge, at de trenge tid på å komme seg tilbake. Det kan gå fort, men trenger ikke å gjøre det. Håper fi forlenger med disse to, og låner de ut til Jerv i 2018. Felles for alle tre er at de er unge (20-22).

Men uansett henter vi nok ikke to kanoner på topp. Det holder med én. Vi har mer behov for "kanoner" andre steder, som for eksempel høyreback og defensiv midtbane.
    Vil faktisk heller se at Matti kommer tilbake enn Søderlund.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nå næremer Salvesen seg ny kontrakt.

Leies ut til Jerv eller back-up i Start?

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...t-246932b.html
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Nå næremer Salvesen seg ny kontrakt.

Leies ut til Jerv eller back-up i Start?

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...t-246932b.html
    Han trenger absolutt match trening.
    Tenker ett halvår i OBOS kan være ok.

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Han trenger absolutt match trening.
    Tenker ett halvår i OBOS kan være ok.
    Da er kontrakten signert, 2 år. Så gjenstår det å se om han skal være med å kjempe om en spissplass i start eller om han skal få spille seg i form i vindbjart. Han har tross alt vært ute en god stund nå.

Junior Member
    Ble medlem
    Jun 2017
    Van der Vaart til Start og Polman til Vipers må jo være en optimal løsning for alle parter!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Østane Vis innlegg
    Van der Vaart til Start og Polman til Vipers må jo være en optimal løsning for alle parter!
    Drømte lenge om det samme ang Standberg og Mørk. Men så røyk det forholdet og bilder ble spredt for alle vinder.
    --

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Da får vi håpe det begynner å skje noe snart, det må vel helst skje denne uken dersom det skal komme inn flere før Januar. Neste uke regner jeg med det vil begynne å bli vanskelig å jobbe når alle skal ha ferie.

For de som ikke hørte forrige innslag i fotballradioen så nevner TKK at de ser et behov for å få inn mer fart fremover (kant/spiss), da de ikke kan regne med å skulle spille ut andre lag på jevnlig basis neste år. Forhåpentligvis lander det noen kjappe bein på Kjevik snart. Salvesen har mange gode egenskaper, men fart er ikke en av dem. Floki har helt ok fart, men akselerasjonen er det vel så som så med når man er såpass storvokst. Kunne tenkt meg en litt mer eksplosiv type på topp som alternativ/supplement. Sigurdsen er litt den typen, men også han har vært ute en stund og må nok ha litt tid på seg.

Ellers er første treningskamp mot Vindbjart i Sørlandshallen fredag 12/1. Fevennen har pleid å direktesende disse, regner ikke med dette året blir noe unntak da interessen trolig er den største på mange år.

Lignende tråder

1. Spillere i Eliteserien 2018
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 02-25-2018, 21:53
  2. Ny trener til 2018
    By Harry G in forum IK Start
    Svar: 80
    Siste innlegg: 12-03-2017, 13:49
  3. Overgangsvindu sommer 2016
    By pelle in forum IK Start
    Svar: 186