Side 4 av 22 FørstFørst ... 2345614 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 425
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Pengene betyr mye, men riktige valg betyr alt

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    VG har i dag en sak på at Tettey ønsker seg hjem.
    Tror han ville vært en drømmesignering. Betydningen av en god og rutinert spiller som anker på midten så vi tydelig med Heikkinen. Vil anta Tettey er enda bedre enn Heikkinen. Og siden resten av midtbanen ser ut til å bli svært ung, vil en rutinert spiller som Tettey være gull verdt.

Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Tettey hadde vært en drømmesignering, men stygt redd for at det blir RBK på ham. Han begynner jo også å dra på årene, så mulig den manglende gjensalgsverdien gjør TKK/eierne lunkne. Men ja, han kunne bidratt til å få mer ut av Twum, Christensen m.fl så mulig det ville betalt seg uansett.

Håper og tror alt det positive som skjer i Start om dagen gjør vår "pulling power" høyere enn de fleste andre TL-klubber utenom RBK. Er 100% enig i at vi bør få på plass en rutinert "stjernespiller" blant ungdommen på en eller annen måte. Tettey hadde vært helt perfekt i så måte. Han har også flere kamper som kaptein for Norwich. Sign him up, TKK!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Tom Høgli er ferdig i FCK. Litt for gammel (33) og litt for skadeplaget til å være aktuell?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    På Julekalenderen i dag hørtes det ut som om det ramler inn en ny spiller i morgen allerede. Det er nesten så det blir litt for mye av det gode i disse førjulsdagene. Hvis vi får servert nye spillere hver uke fremover, hva i huleste skal vi glede oss til i januar?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    På Julekalenderen i dag hørtes det ut som om det ramler inn en ny spiller i morgen allerede. Det er nesten så det blir litt for mye av det gode i disse førjulsdagene. Hvis vi får servert nye spillere hver uke fremover, hva i huleste skal vi glede oss til i januar?
    Treningskamper

Ellers blir det fryktelig spennende å se hva som kommer inn de neste dagene....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hvilke drømmesigneringer tenker vi er mulig?

Flere talent ala Twum?
    Rutinerte spillere som vil skvise noen ekstra år ut av karrieren, slik som Grindheim?
    Etablerte spillere som ønsker seg hjem til Norge av familiære årsaker, slik som Tettey?
    Tidligere stjerner som kan tenkes å ta en Bendtner for å restarte karrieren (selv om jeg ikke legger listen på Bendtner-nivå)?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Hvilke drømmesigneringer tenker vi er mulig?

Flere talent ala Twum?
    Rutinerte spillere som vil skvise noen ekstra år ut av karrieren, slik som Grindheim?
    Etablerte spillere som ønsker seg hjem til Norge av familiære årsaker, slik som Tettey?
    Tidligere stjerner som kan tenkes å ta en Bendtner for å restarte karrieren (selv om jeg ikke legger listen på Bendtner-nivå)?
    Mos - Målgarantist som garantert ikke blir med Aafk ned
    Nouri - Forlater Brann i sinne over en kontraktsvist. Trivdes på Sørlandet.
    Zlatko - Drømmer fortsatt om han på venstrekant, og Børufsen som indreløper.
    Stefan Standberg - Tjener for godt i Russland, og har det sikkert greit i Hanover 96.
    Steffen Hagen - Rutinert og helproff Sørlending som endelig bør få sjansen til å spille for Start.
    Matias Rasmussen - Pengefolket uttalte at salget av Rasmussen var noe som opprørte dem og var noe av grunnen til at de startet prosessen.
    Grindheim - Ønsker seg ett år eller to til, og kan være et ok alternativ.

Ramsland og Schultze vil ikke spille i OBOS, og vil kunne være ok back-upspillere. Men jeg tror TK legger lista høyere.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Holder en finger på Søderlund, Tettey eller Mos.
    Overnevnte Nouri og Zlatko har nivå som finnes i troppen.
    Jeg ser at Start er både i Amsterdam og Glasgow, tilfeldig kosetur eller agenda spillere!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Med all respekt, men vi har ingen høyreback som er i nærheten av Nouri. Han er en av ligaens absolutt beste høyrebacker.

Zlatko blir litt lik Børufsen, men kan i tillegg brukes som hengende-/bakromms-spiss.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Overnevnte Nouri...har nivå som finnes i troppen.
    En av Eliteseriens beste høyrebacker? Det har jeg vanskelig for å se. Den må du nesten utdype, for Wichne har ikke vist dette selv om han er et stort talent. Og Skogmo er både langt derifra og ikke i troppen etter nyttår.

Jeg ser at Start er både i Amsterdam og Glasgow, tilfeldig kosetur eller agenda spillere!!
    Jeg håper for guds skyld at de ikke er på utkikk etter spillere, når jeg ser hvem som er på turen! Det hadde blitt litt Bjørnebye i Brasil tror jeg

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Magnus Wolf Eikrem er drømmesigneringen.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg håper for guds skyld at de ikke er på utkikk etter spillere, når jeg ser hvem som er på turen! Det hadde blitt litt Bjørnebye i Brasil tror jeg
    Nei, dette var visst en guttetur som var planlagt i lang tid. Har ingenting med nye spillere å gjøre. Men det kom jo fram fra kalenderinnslaget at Brandsdal fikk noen meldinger fra TK om at noe var på gang...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    En av Eliteseriens beste høyrebacker? Det har jeg vanskelig for å se. Den må du nesten utdype, for Wichne har ikke vist dette selv om han er et stort talent. Og Skogmo er både langt derifra og ikke i troppen etter nyttår.

Nouri har vært bunnsolid på et av de beste defensive lagene i serien. Han har tatt store steg siden han forlot Start. Det er ikke mange høyrebacker som er bedre enn han i ligaen IMO. Ingen av våre er i nærheten av dette. Wichen kan kanskje komme dit etter hvert, men har en vei og gå. Nouri hadde vært en veldig bra signering på høyrebacken.

Den gjengen der på talentsikting ;-)
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Rykter fra Twitter - Start har signert Michel Otou

http://www.transfermarkt.co.uk/miche...spieler/363338

Han spiller i dag for Portimonense SC som ligger midt på tabellen i øverste divisjon i Portugal.

Midtbanespilleren har også spilt for Ghanas U20 lag.

Spennende om dette går i orden. Men bør vi ikke få inn noen rutinerte spillere, som kan gå rett inn å styrke førsteelleveren direkte?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Rykter fra Twitter - Start har signert Michel Otou

http://www.transfermarkt.co.uk/miche...spieler/363338

Han spiller i dag for Portimonense SC som ligger midt på tabellen i øverste divisjon i Portugal.

Midtbanespilleren har også spilt for Ghanas U20 lag.
    Tviler litt på de ryktene da han signerte for Inter Allies (Isaac Twum sin gamle klubb) I går.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas Vis innlegg
    Tviler litt på de ryktene da han signerte for Inter Allies (Isaac Twum sin gamle klubb) I går.
    I know. Men sjekk profilen til JAM @jefferymensah

Som sagt kun rykter.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    I know. Men sjekk profilen til JAM @jefferymensah

Som sagt kun rykter.
    "IK Start signs Michel Otou . Future tweet"

Den virket mest som en sarkastisk tweet til nyheten om at Inter allies signerte Michel Otou. Han likte muligens ikke at Start hentet Isaac Twum.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas Vis innlegg
    "IK Start signs Michel Otou . Future tweet"

Den virket mest som en sarkastisk tweet til nyheten om at Inter allies signerte Michel Otou. Han likte muligens ikke at Start hentet Isaac Twum.
    Kan godt være.

Hvis ikke vi har signert en "lekekamerat" alla Bruno. Det er jo ikke uvanlig å signere to stk, for å sikre at unge gutter trives når de drar til et annet kontinent.

Uansett - Jeg er sulteforet på pressekonferanser nå...
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Nå skjer det mye rart/spennende. Samtidig som fvn.no slipper en sak om at Aremu Afeez nærmer seg start, kommer det en tweet fra Iner Allies (samme klubbsom Twum kom fra) om at Afeez har signert for dem i dag.
    Er fvn på bærtu, eller kan det være at både Twum og han andre som er ryktet på twitter går til start "gjennom" en signering/samarbeid med inter allies? Spekulasjoner så klart, men mulig noe slikt kan arrangeres for å forenkle prosessen? Det tok jo f.eks veldig lang tid å få riktige papirer på Abu.

Lignende tråder

1. Spillere i Eliteserien 2018
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 02-25-2018, 22:53
  2. Ny trener til 2018
    By Harry G in forum IK Start
    Svar: 80
    Siste innlegg: 12-03-2017, 14:49
  3. Overgangsvindu sommer 2016
    By pelle in forum IK Start
    Svar: 186