Side 14 av 22 FørstFørst ... 41213141516 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 425
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Wichne har signert for tre nye år:

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...g-249893b.html

Det ser mer og mer ut til at han blr førstevalget på HB denne sesongen.

Gøy at lokale unggutter kan ta steget slik!
    Sist endret av krs : 02-10-2018 kl 15:10
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Wichne har signert for tre nye år:

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...g-249893b.html

Det ser mer og mer ut til at han blr førstevalget på HB denne sesongen.

Gøy at lokale unggutter kan ta steget slik!
    Det er bra å se at de satser på Wichne. God nyhet.

Noe som er vel så interessant er noe Wichne sier i intervjuet. "Nå får jeg jo en konkurrent inn på høyrebacken."
    Måten han sier det på får det til å høres ut som om den personen allerede er klar. Blir Gleditsch presentert over helga kanskje?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Det er bra å se at de satser på Wichne. God nyhet.

Noe som er vel så interessant er noe Wichne sier i intervjuet. "Nå får jeg jo en konkurrent inn på høyrebacken."
    Måten han sier det på får det til å høres ut som om den personen allerede er klar. Blir Gleditsch presentert over helga kanskje?
    Gleditsch sin prestasjon i kampen tilsier IMO ikke at han får kontrakt. I tillegg er han jo tilnærmet like gammel som Wichne så det skjønner jeg lite av. Jeg tror, og håper, at det kommer en erfaren norsk spiller inn.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    Fevennen melder at Vikstøl avviser overgang til Jerv. Dette innebærer vel da at Start er villige til å la ham gå.

Med tanke på at Start har for mange utlendinger, mangler rutine og kun har tre naturlige stoppere i troppen, inklusiv uønskede Heikkila, er det kanskje litt overraskende at Start vil slippe Vikstøl.
    Dette kunne vært fornuftig for Start. Men bare hvis en bedre, norsk stopper er på vei inn.

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    For all del, det kan hende Gleditsch har vist mer på trening enn det han får ut i kamp etter veldig kort tid da.

Det er uansett viktig for bredden i troppen at vi får inn habil dekning på høyreback, og hvis han ikke gjorde seg bort på førstelaget mot Sandefjord så er han muligens ok som backup på en kortere kontrakt. Som karlsen tidligere har gjentatt så er gode norske spillere under kontrakt svært dyre, og man kan ikke lenger hente flere uten norsk pass sånn som situasjonen er nå.
    Sist endret av Bjarnulf : 02-10-2018 kl 19:36 Årsak: Leif

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Gleditsch sin prestasjon i kampen tilsier IMO ikke at han får kontrakt. I tillegg er han jo tilnærmet like gammel som Wichne så det skjønner jeg lite av. Jeg tror, og håper, at det kommer en erfaren norsk spiller inn.
    Jeg synes Wichne tar nye steg hele tiden og jeg synes det er greit å ha en litt ung spiller som backup. Jeg synes det er OK med et litt mer ubeskrevet blad som back-up på den plassen. Synes uansett ikke vi trenger noe nytt forstevalg på denne plassen... Er nok mulig at Gleditch får muligheten også mot Arendal, og at man tar en beslutning etter dette?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Tja, om man presterer mot Arendal er vel knapt mer imponerende enn å treffe kjeften med neve popcorn.

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Svært interessant utgave av fotballradioen, anbefales.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ang Gleditch så er det vel en helhetsvurdering der man ser på hva han gjorde mot Sandefjord, hva han har gjort på trening og hva han evt får til mot Arendal - og selv om Steinar mener det er veldig enkelt å imponere mot Arendal, så får han vel vist litt hva han kan framover og hvordan han spiller sammen med de andre i forsvaret

Vi får se. Tror uansett at Wichne er et klart forstevalg, men det er greit å ha en backup. Synes dog at det er viktigere med en målfarlig spiss enn en veldig god hoyreback...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Wichne må nødvendigvis ikke bli ett førstevalg. Her hadde jeg gått for erfaring og plassert Wichne som utfordrer.
    Det er det beste utgangspunktet for et talent og en spiller som har mye i seg.
    Gleditsch inn ved skade på Wichne kan bli for sårbart om det skulle gå 3-4-5 kamper.
    Avslutningsvis bør det være grei skuring å gjøre en god figur mot Arendal.
    Nå er jeg selv fra Arendal ��

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bjarnulf Vis innlegg
    Mye interessant denne gangen ja. Dempsey virker å være ganske fornøyd med tingenes tilstand, og mener behovet for rutine inn i laget ikke er så stort som mange mener. Det kan virke noe risikofyllt, men samtidig veldig spennende. Og så fremkommer det også at Abu ikke har imponert Dempsey like mye som journalistene i fvn. Han virker å være på tur ut.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Abu gjør en hel del men det kommer lite ut av det.
    Kan fort bli en ny Owello, random ok spiller

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Akkurat det med Abu gjalt at han har mange gode egenskaper, men nesten alltid drar seg innover i banen og forsøkte å skyte, som igjen altfor ofte resulterte i ingenting. Dempsey ville han skulle dra seg utover og ned mot dødlinja og slå innlegg oftere, men Abu virker ikke å ta til seg disse beskjedene. Resultatet av dette er at det var Tryggvason som startet som høyrekant forrige kamp og ikke Abu. Han forsvinner nok hvis sjansen byr seg, eventuelt backup denne sesongen til han begynner å ta instrukser.

Men hva som skjer når vi får tilbake christensen igjen, hvor skal da børufsen spille? Han kan ikke sitte på benken når han er frisk. Da ligger det nok fort an til børufsen på venstre og kabran på høyre gitt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Jeg synes at Børufsen har fått til tider for mye tillit.
    Litt av grunn at Pedersen aldri klarte å se seg 365° rundt og den andre at det fantes lite alternativ.
    Han er ingen selvskreven i startelleveren, men Alikevell viktig brikke i gruppa. Ja
    ��

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bjarnulf Vis innlegg
    Han blant publikum som spurte om matvanene til afrikasnke spillere var høydepunktet.

#gjemme_seg_bak_puta
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er Start ferdig handlet for i vinter? Det ser jo slik ut, men det bryter jo med hva TKK sa før jul. Bare bløff?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Er Start ferdig handlet for i vinter? Det ser jo slik ut, men det bryter jo med hva TKK sa før jul. Bare bløff?
    Jeg tror hele tiden det var meningen å hente en sentral midtbanespiller, men slik jeg forstår det har Dempsey blitt så imponert over Afeez Aremu at han føler at han ikke trenger en forsterkning der.
    Det var jo snakk om at man ville ha inn en spiss som kunne score 15-20 mål, og jeg tror fremdeles de leter etter dette, men det er aldri enkelt å hente en spiss da det er langt mellom de virkelige gode spillerne. Mulig at Dempsey stoler på Floki som førstevalg og Lars-Jørgen som backup? I tillegg får vi forhåpentligvis endel scoringer fra midtbanen denne sesongen. Vi har jo Tobias som nok vil sette inn noen frispark. Vi har Kevin Kabran som er god for endel scoringer. Espen Børufsen scorer jo som regel noen mål og så vil jeg tro at Twum også vil score litt.

Er mulig at de venter til sommeren og ser hvordan det går og at man evt henter en ny spiss da? Jeg vil nok tro at de har oynene åpne, men har jo fått inntrykk av at Dempsey begynner å bli fornøyd med stallen.

Og hvis det er tilfelle vil jeg jo ikke kalle det en bløff, men at de spillerne som er her har imponert treneren så man ikke nødvendigvis ser behovet for så mange flere inn...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Hvis ikke de har noen gode kort nå på spissplassen så bør man absolutt vente til i sommer.
    Markedet er stor da, og muligens de har allerede har sikret seg noen på utgående kontakt..
    Man kan henge rimelig greit med med dagens tropp, da tenker jeg spesielt på cup

Har på følelsen at noe skjer med Steffen Lie Skålevik før vinduet stenger. Hvis Brann får inn ny midtspiss, som det virker som at de skal ha, så tror jeg de slipper Skålevik. Da står vel kampen mellom Start og Aalesund? Kanskje Odd slenger seg på?

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Børven er på vei til Odd, så det tyder kanskje på at Brann vil satse på Skålevik. Lite tro på en overgang der.

Hvmed Knudtzon fra LSK? Inne i sitt siste kontraktsår. Etablert, rask og kan også spille ute til høyre.

Tror manglende på signeringer siste tiden hverken indikerer en bløff eller at de vurderer kvaliteten på troppen som god nok. Snarere en oppdagelse av at det norske markedet er tregt og vanskelig, utlendigskvota er fylt opp og man foretar seg ikke noe med mindre man er trygg på kvaliteten og egenskapapende matcher behovet.

Lignende tråder

1. Spillere i Eliteserien 2018
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 02-25-2018, 21:53
  2. Ny trener til 2018
    By Harry G in forum IK Start
    Svar: 80
    Siste innlegg: 12-03-2017, 13:49
  3. Overgangsvindu sommer 2016
    By pelle in forum IK Start
    Svar: 186