Side 20 av 22 FørstFørst ... 101819202122 SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 425
    Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Mange undres over at Gundersen sliter benken i TIL. Men tror aldri i verden start ville signert han som noe annet en en back-up i år med potensial til å ta steget. Ala Grønner i brann som vel har blitt nevnt, men som ser it til å være lojal mot sine egne.

Marius Lode i glimt kan kanskje også vøre et i interessant navn som back-up. Blir omtalt som rask og med lederegenskaper, er fra jæren og kan spille hb.

Tror ikke vi kommer til å signere en som unmidelbart skal danke ut lowe eller larsen. Skal vi handle norks teor jeg det blir på omtrent dette nivået: ung lovende back-up. Kan evt håpe på en signering i Moe eller Grønner-klassen. Men da må vi fort bruke en del penger + love spilletid. Tror derfor Lode /Gubdersen son er er hakk under og mer seS på som uforløst potensial er mer realistisk dersom det blir norsk (ikke helt ulikt Bringsaker på spissplass).

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Steffen Hagen er plassert på benken for første gang på mange mange år nå som Odd møter RBK.

Det kunne nok vært en mann å hentet?

Han har uttalt seg positivt om å spille for Start, er "aldri" skadet, og har et høyt "laveste nivå", har 360 kamper for Odd og har også spilt mange kamper som høyreback.

Sånn apropos Steffen Hagen: "Put aside the Ranger, become who you were born to be"

https://www.youtube.com/watch?v=5w8yWQwHSaI

Edit 1 - Nå går det flere rykter på Twitter om at Hagen kan være på vei!

Edit 2 - Han kom innpå ganske raskt når Semb Berge ble skadet, men likevel
    Sist endret av krs : 04-02-2018 kl 20:38
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nå også i TA

https://www.ta.no/sport/odd/skien/ha.../s/5-50-513586

Ellers jakter vi Jørgen Horn. Ok spiller som i sine yngre år hadde disiplinære problem. To ganger i varetekt mens han var i Viking.

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2018
    Da skal en av OBOS-ligaens beste spillere være klar for å ikle seg drømmedrakta! https://www.eurosport.no/fotball/eli...07/story.shtml

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Da snakker vi nok en meget god avtale for kisa. Sandnes Ulf og FKH prøvde i fjor.
    En spiller som merkelig nok ikke hverken vif eller Stb har fått tak på.
    Vi mangler jo en stopper... RBK eller Start?
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/P3...league-stopper

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Nå også i TA

https://www.ta.no/sport/odd/skien/ha.../s/5-50-513586

Ellers jakter vi Jørgen Horn. Ok spiller som i sine yngre år hadde disiplinære problem. To ganger i varetekt mens han var i Viking.
    Sånn for dere som ikke husker hva Jørgen Horn var mest kjent for:

https://www.vg.no/sport/fotball/viki...ng/a/10025956/

Det har vært stille fra han i flere år ang utenomsportslige ting nå. Folk i Drammen har bare godt å si om han.

Ellers viser det muskler om vi klarer å hente en av OBOS-ligaens mest attraktive spillere foran nesa på mer meriterte klubber. Selv om en ung midtbanespiller er vel ikke det vi har mest behov for? Nesten like mye behov for som en venstrebent venstrekant ;-)

Det går også rykter om at Start har lagt inn bud på både Steffen Hagen og reservekeeperen til Odd.

Odd ville ikke slippe Hagen, dels pga at Semb Berge var/er skadeutsatt. Da virker det som om TK "kaste seg rundt" og går for Horn. At man ønsker å styrke keeperplassen har jeg full forståelses for, jf hva jeg har sagt tidligere. Opdal er på hell og Bojar er ikke i nærheten.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Niklas Sandberg bekreftet klar, og det rapporteres at Skaanes også blir det før overgangsvinduet stenger!

Dette var overraskende må jeg si! En midtbanespiller kunne jeg ha sett for meg, men at Skaanes også kommer er smått utrolig. Han er nok en klar forsterkning, så da blir nok Twum plassert på benken for å trene mer og Christensen satt i konkurranse med Sandberg avhengig av kampene tenker jeg.

Nå mangler vi bare en Midtstopper/Høyreback og ny førstekeeper så er vi i mål

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    I følge Pål i FVN gjenstår det tre spillere som er aktuelle for Start å signere før midnatt:
    Viljar Myhra, Jørgen Horn og Hammer-Berger.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Kaos! På en god måte.

Godt vi ikke skal spille før mandag. Må få noen økter å spille sammen laget på.

Bli interessant å se i hvilken grad forsvaret styrkes i kveld.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    FVN setter opp livestudio på Sør Arena og sender FVN TV direkte derfra. Oppstart ca klokken 2130 iflg Pål!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Fra FVNs livedekning:
    RBK leier ut forsvarsspiller Igoh Ogbu til Levanger. Hva betyr det? Trolig at Hammer-Berger blir Start-spiller i løpet av kvelden.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Siste fra FVN:
    Trøndeavisa melder at Espen Hammer-Berger er på medisinsk sjekk i Kristiansand nå. Da har Start snart fått en ny forsvarsspiller.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Rosenborg forsterker i hvert fall siste dagen. Zekhnini og Hovland inn.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Hammer-Berger og Skaanes presentert. Høres ikke ut som om det kommer flere den neste drøye timen, men med TKK skal du aldri si aldri

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Vi har jo prøvd en Hammer før uten at det var særlig slagkraftig hehe.
    Men, det renner på med unger. Bygges det profitt eller lag?
    Jeg hadde forventet minst en som kan kalle seg mann.
    Litt skuffet og nå litt betenkt over byggverket som nå ikke er stabilisert med erfaring, og ikke tilstrekkelig ES erfaring på samtlige nye vel.
    Man kan ikke være eneretten positiv til alt, og jeg håper det er flere som sitter med spørsmålet.
    Spesielt hadde jeg sett en erfaren midtstopper komme.
    Men ikke umulig at Karlsen klarer å fiske mer siste timen, og presenterer denne i morgen..

RBK imponerer..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Spesielt hadde jeg sett en erfaren midtstopper komme.
    Men ikke umulig at Karlsen klarer å fiske mer siste timen, og presenterer denne i morgen..
    I hvert fall en spiller over 25 hadde vært kjekt å få inn. Skaanes har derimot erfaring, selv om han ser ut som han er i slutten av tenårene

FVN stoler i hvert fall på at det er slutt i dette vinduet og har lukket ned livedekningen. Man skal aldri si aldri med TKK derimot

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    FVN rapporterer at Hammer Berger har skrevet 3-års kontrakt, og Skaanes har skrevet under for 4(!!) år.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Tror dette er gode signeringer. Særlig Skaanes. Perfekt med en spiller med masse erfaring som fortsatt har utviklingspotensial.
    Han tilfører midtbanen mye i form av rutine og løpskraft.
    I mitt hode stor forskjell på en på 22 med mange års erfaring fra norsk eliteserie og en 18-åring rett fra Afrika. (Er positiv også til det siste, men viktig med en mix.)

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Siste rapport er, som FVN også pratet om, at Ogungbaro lånes ut til Åsane denne sesongen. Ut fra det lille jeg har sett av han er det et fornuftig valg. Han virket langt fra nivået til å true en plass både i midtforsvaret og på midtbanen.
    http://www.ikstart.no/nyheter/lanes-ut-til-asane

Dersom ikke noe spesielt har skjedd som vi ikke får rapport om før i morgen, vil vel det si at følgende med utenlandsk pass er i spillertroppen: Käck, Lowe, Aremu, Sigurdarson, Tryggvason, Twum, Kabran og Floki.
    Hvis jeg teller riktig har vi faktisk plass til en til

Lignende tråder

1. Spillere i Eliteserien 2018
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 02-25-2018, 21:53
  2. Ny trener til 2018
    By Harry G in forum IK Start
    Svar: 80
    Siste innlegg: 12-03-2017, 13:49
  3. Overgangsvindu sommer 2016
    By pelle in forum IK Start