Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 21 til 33 av 33

Tråd: Ny logo

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Enig med deg Steinar. Dette blir for dumt.

Ekstraordinære møtet skulle hatt to valg, ny logo eller beholde den gamle. Nå er det plutselig litt her og litt der.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg synes denne losningen er OK. For meg så er det viktigst det som er på drakten og der blir det (hvis dette går gjennom) ny logo/vimpel med START under. Det er mye bedre enn den lQva- uten at START skulle stå noe sted. Nå blir det ny logo i svart med gul bakgrunn eller gul med svart bakgrunn som er mye mer lik den vi har hatt i alle år. Den gamle i blått blir også brukt til enkelte markeringer og så kan de styre videre med den lQva - som vel stort sett blir brukt i forbindelse med noen nye supportereffekter etc

Synes dette er en mye bedre losning enn det vi fikk i utgangspunktet, og tror dette har mye storre sjanse for å bli stemt gjennom enn det det gamle forslaget hadde.

Vi får se når det skal stemmes...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Det var ikke forslag, det var vel mer vedtatt.
    Da hadde man ikke frontet dette så hardt, man fikk oppmerksomhet og vant.
    Nå kommer altså noe annet.
    Jeg er 95%enig med dagens Start toppfotball, her synes jeg det blir å snuble litt i dørterskelen

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Så falt det jo greit til slutt, vimpel en hadde jeg sansen for.

Kan noen ta livet av den apekatten som spammer blir jeg glad. Selv om fb er den mest brukte kanalen er det litt ok med forum

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg

Kan noen ta livet av den apekatten som spammer blir jeg glad. Selv om fb er den mest brukte kanalen er det litt ok med forum
    Har provd å finne ut hvem som har ansvar for forumet, men uten hell så langt.. Synes også det er fint med forumet da det ofte er gode diskusjoner her inne (selv om vi er få)...

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Ja, føler det kun er de ivrigste som er her på dette forumet. Vet ihvertfall at det er mye kunnskap om Start her. Vi får satse på kvalitet fremfor kvantitet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Franko Vis innlegg
    Ja, føler det kun er de ivrigste som er her på dette forumet. Vet ihvertfall at det er mye kunnskap om Start her. Vi får satse på kvalitet fremfor kvantitet!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeg kan ikke bidra med så mye kvalitet, men jeg foretrekker i hvert fall Forum fremfor Facebook. Mye bedre format å diskutere her inne. Får håpe aktiviteten tar seg opp igjen hvis laget klarer å etablere seg over midten av tabellen fremover.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Som oftes litt medgang betont aktivitet her. Tipper noen titter innom å ser uten å legge igjen noe, også fra høyere stillinger i Klubben.
    Ser at klubben vurderer søksmål etter DL i trenerforeningen, Teddy.. Har etter min mening missbruk rollen sin å kommet med fjas om klubben.
    Riktig av klubben å sette ned foten, tenker det blir med tanken om søksmål

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Synes dette ble bra til slutt.

Den nye "vimpelen" er en moderne evolusjon av den gamle. At den gamle beholdes og forbeholdes mer høytidelige forhold er en flott markering. Jeg synes løven har en naturlig plass i klubben, jf historien med Gyldenløves, men hvor mange kattedyr skal klubben assosieres med? Tigerberget og Gullrik representerer jo en annen katt.

There´s just too manny pussy´s......
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Håper vi få som er igjen her, kan bidra med vårt på forumet. Må si at Facebooksiden er mye mere uoversiktelig og upersonlig. Vi får holde trøkket oppe her inne!!

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Jeg har vært passiv leser av dette forum siden Ålesund brant, enig at vi får prøve å få opp aktiviteten her. Veldig mange gode debattanter, vi andre får prøve å heve oss, engasjement skaper engasjement.

Angående logo så håper jeg vi kan slå oss til ro med det som har skjedd. Et flertall har stemt for løsningen, det må vi bare samles om. Syntes Rosenberg hadde et par gode og tankevekkende innspill på det ekstraordinære årsmøtet, på tide å se fremover, ikke bakover..

Det som iallefall for meg er helt sikkert er at alle disse endringene virkelig forplikter at de nye eierne leverer. Og jeg forventer toppidrettskultur inn på sør arena, tiden for å sitte me tean i tanga og skjegget i postkassen er forhåpentligvis over...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av bollaP Vis innlegg
    Jeg har vært passiv leser av dette forum siden Ålesund brant, enig at vi får prøve å få opp aktiviteten her. Veldig mange gode debattanter, vi andre får prøve å heve oss, engasjement skaper engasjement.
    Velkommen bollaP... Her inne er kvalitet viktigere enn kvantitet og ser allerede at du bidrar i forskjellige tråder. Håper bare vi kan få has på de nekene som poster spam her inne... Har provd å finne ut hvem som har ansvar for forumet, men har slitt med å finne ut av det..
    Hvis noen vet hvem det er, så si fra...

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Takk Frankieboy.

De spammerne bør vi få has på.. Vanvittig irriterende..

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •