Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 48

Tråd: Dubliner

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo

Dubliner

Jo tidligere det kommer info om når det vises kamp på Dubliner, jo lettere er det å planlegge slik at man kommer seg dit. Jeg tenker på de siste treningskampene. Jeg tar det for gitt at de viser alle seriekampene, selv de som det settes opp tur på.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fobbal Vis innlegg
    Jo tidligere det kommer info om når det vises kamp på Dubliner, jo lettere er det å planlegge slik at man kommer seg dit. Jeg tenker på de siste treningskampene. Jeg tar det for gitt at de viser alle seriekampene, selv de som det settes opp tur på.
    Det er bare å følge med på Menigheden Øst sin hjemme side som siden blir Tigerberget Øst der står det når kampene vises på Dubliner samt og
    informasjon om turer Tigerberget Øst vil kjøre. Første tur er til Sarpsborg 9. april og påmelding på den turen kan en finne her:

http://www.menighedenost.no/?page=turer&id=50&action=pa

Hilsen

Roy Oliver Jahnsen

Turansvarlig Tigerberget Øst

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Slik jeg tolker informasjonen som ligger på menigheden ost, så vises IKKE kampem mot notodden. Satser på å invadere Sarpsborg 9. april!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Om kampen streames på IK start så viser vi kampen på Dubliner mandag 02 april kl. 17.00

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Slik jeg tolker informasjonen som ligger på menigheden ost, så vises IKKE kampem mot notodden. Satser på å invadere Sarpsborg 9. april!
    Hei Nå er det sikkert kampen mot Notodden vises på Dubliner mandag 02. april klokken 17.00
    se her:

http://www.menighedenost.no/?

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    Jeg tar det for gitt at de viser alle seriekampene, selv de som det settes opp tur på.
    Alle seriekamper vises på storskjerm på The Dubliner, uavhengig om det er tur eller ikke. Det kan veksle mellom Boozer og Backbar, men kampene får man garantert sett. Håper du blei beroliga nå...

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av 2Ry Vis innlegg
    Alle seriekamper vises på storskjerm på The Dubliner, uavhengig om det er tur eller ikke. Det kan veksle mellom Boozer og Backbar, men kampene får man garantert sett. Håper du blei beroliga nå...
    Jepp, beroliget. Pga av økende familiesituasjon, så er det ikke like lett å dra på kamp. Og da er Dubliner enklere. Men blir nok hjemme noen kamper også.

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    Det er godt Fobbal, men du må hive deg med til sarpsborg, og ta med de du pleier...

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    Kampen Start vs Ham Kam kan man se på storskjerm på The Dubliner søndag 15. april kl. 18:00. Kom gjerne tidligere og hygg deg sammen med andre Start-supportere...
    START FOR EVIG OG ALLTID...

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Vises kampen på The Dubliner nå som Tv2Sumo ikke viser kampen i dag?

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    Vi trodde dette var forklart så det ikke skal være noe tvil. Sumo viser ALLE kamper (også den igår) og disse kan man se på storskjerm på The Dubliner.

ALTSÅ:
    Hver eneste serierunde i Adeccoligaen 2012 vises på The Dubliner, uansett om det er Zebra eller Sumo...

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Nå var det vel slik at Tv2 hadde gått ut med en pressemelding og informert med at det ikke ble vist Adecco på TV2Sumo i går. Men heldigvis greide de allikevel å ordne bilde i siste minutt.
    Jeg er fullt klar over at The Dubliner viser hver kamp.

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    Dette er helt nytt for oss og har aldri vært på tale å for TV2 å ikke overføre kamper...

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    TV2la ut melding på sine nettsider igår hvor de beklaget at de ikke kunne vise denne runden av adeccoligaen grunnet tekniske problemer. Derfor belaget jeg meg på radio hjemme. Ble gledelig overrasket da de satt opp kampen to minutt før avspark. Men da var det for sent å dra noe sted.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Suverene NRK streamer kampen:

http://www.fotball.no/Landslag_og_to...per-pa-web-TV/

Jeg tviler på at jeg kan stille på Dubliner, men håper at flest mulig får dette med seg. Kan ikke se at den skal vises på Dubliner. Takk til Hibs for info på en annen tråd på forumet!

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    Dette var ei feilmelding fra nff, nrk har aldri hatt planer om å streame kampen. Viktig å sjekke kilder 100%...

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Skal ta det til etterretning: Aldri mer stole på nff. Men i teorien så er det jo en type organisasjon man burde kunne stole på. Jeg så kampen på ikstart.no, og kommentatoren der sa at de hadde fått det i stand i siste liten siden nrk likevel ikke skulle sende kampen. Så det kan jo virke som om det har vært snakk om å vise den på nrk. Uansett - digg å få sett kampen, flott resultat, bra andreomgang. Får krysse fingrene for Nouri.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kom å Se Start-Bodø/Glimt på Dubliner Mandag 2 pinsedag klokken 15.00...

Gå gjerne inn på denne linken og titt :

http://www.menighedenost.no/

God Pinse te alle Start Supportere !!!

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Balkeby
    For dere som ikke kan eller vil på kamp i bærum vises selvfølgelig kampen på storskjerm på The Dubliner.
    Avspark kl. 18:00

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Cup Kampen mot Trømsø Onsdag 04.juli kl. 18.00 vises selvfølgelig på Dubliner.
    Da er det bare å stille opp folkens:

Gå gjerne innom denne linken til vår nye hjemme side :

http://www.tigerbergetost.no/

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •