Side 1 av 16 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 302
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Tidligere Startspillere i andre klubber

Mads og Krister om livet i Oslo/Bærum:

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article229417.ece

Begge har har vist et ønske om en gang å komme hjem. Litt på samme måte som Doffen?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Får bare ønske de lykke til videre. TL blir i det minste litt mer interessant med eks-Startere involvert. Og det kan jo bli flere - Geir Ludvig er jo linket til FKH. Ser helst at vestfoldingen tar turen til Sørlandet, da.

Og Fredrik? Redder oss i sommer når vi ligger godt plantet midt på tabellen?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Da er Fevang i sluttforhandlinger med FKH.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10064517

Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Da er Fevang i sluttforhandlinger med FKH.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10064517
    Da er Fevang enig med FKH. 3 års kontrakt.
    Synd at vi ikke hadde midler til å kjempe om han.
    http://fotball.fvn.no/eliteserien/article230265.ece

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Lista
    Hadde vært gøy med Fevang tilbake på laget. Håper Fredrik kommer til sommeren å tar oss med storm.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er intervju med Christer Kleiven på ikstart.no nå... Hyggelig å hore at Christer ennå har sterke folelser for klubben. Han sa at det forste han gjorde om morgenen var å sjekke fvn.no og ikstart.no...... Synd at han ikke fikk ut potensialet i Start de siste par årene! En veldig sympatisk og hyggelig type som jeg håper utvikler seg i Stabaek og kommer tilbake til Start en gang i fremtiden!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Hvor fant du det intervjuet Frank? Ser ingenting hverken på "Redaksjonelt" eller "Start TV"

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Hvor fant du det intervjuet Frank? Ser ingenting hverken på "Redaksjonelt" eller "Start TV"
    Det var under direktesendingen under kampen mot Notodden at han plutselig dukket opp. Roy Emanuelsen hadde et kjapt intervju med han. (Var ikke noe bilde, men bare lyd mens kampen ble vist).

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    http://fotball.fvn.no/forstediv/article231104.ece

Her må vi ordne slik at Lille store Fredrik kommer hjem til oss.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Det var under direktesendingen under kampen mot Notodden at han plutselig dukket opp. Roy Emanuelsen hadde et kjapt intervju med han. (Var ikke noe bilde, men bare lyd mens kampen ble vist).
    Ah, da er jeg med på hvorfor jeg ikke fant det. Dårlig kombinasjon å ha lyd på pc'en og prate i telefonen

Angående Fredrik så er jeg ikke fremmed for at han kommer hjem igjen, men da må vi i såfall "miste" en midtbanespiller i overgangsvinduet i sommer, og han må betraktelig ned i lønn. Han er ikke det han engang var dessverre, og må lønnes deretter. Faktisk er jeg redd for at han ikke er en forsterkning til laget, annet enn sosialt, lengre. I fjor var han en skygge av seg selv, og dersom det er toppnivået hans p.d.d. frister det ikke mye dessverre

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    http://fotball.fvn.no/forstediv/article231104.ece

Her må vi ordne slik at Lille store Fredrik kommer hjem til oss.
    ---
    Det var ikke mye Fredrik viste da da vi leide han fra Le Mans sist. Fredrik er ingen ungdom lenger heller og er vel 30 år. Fredrik har mye mangler i spillet sitt i forhold til målfarlighet, fysikk og hurtighet.
    Sist endret av bosve : 04-03-2012 kl 12:02

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Helt topp med Fredrik tilbake, MEN da er jeg enig med Espen K G om at han må få en meget moderat kontrakt for det han har vist de siste sesongene fortjener ikke annet enn "midt på treet" blant Starts spillere...

Uansett en ressurs både på og utenfor banen, selv om en retur kan f.eks redusere mulighetene til Sondre Tronstad som jeg gjerne vil se mer av denne sesongen. Fredrik kan dog spille hoyre kant og vi har ikke allverdens back up bak Asante, og Asante kan også skyves fram som spiss hvis vi har behov for det.

Finner dog Fredrik tilbake til toppnivået sitt, så er han dog mer enn god nok for dette laget.... men hvis ikke så blir det nok benkeplass hos oss også...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Fredrik må tilbake til Start. Fikk lite tillit av Tørum, men vi så hvordan terrieren bidro til 4-0 seieren mot Viking, og hvordan han nesten alene snudde kampen hjemme mot RBK. Løp og kjøp. Viktig for humør, goodwill, identitet og publikumstekke.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av SpennEnde Vis innlegg
    Fredrik må tilbake til Start. Fikk lite tillit av Tørum, men vi så hvordan terrieren bidro til 4-0 seieren mot Viking, og hvordan han nesten alene snudde kampen hjemme mot RBK. Løp og kjøp. Viktig for humør, goodwill, identitet og publikumstekke.
    Det er ikke bare hva han gjøre på banen,men også utenfor som gjør han til en så viktig spiller.
    Club 21 har jo tidligere ymset om at de vil hjelpe oss, så nå har de sjansen.

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Vil absolutt har Fredrik tilbake til klubben, MEN det forutsetter noe. Fredrik er som tidligere nevnt ikke på det nivået han en gang var. Tillitt eller ikke tillitt, han fikk ikke spille mye under Tørum, og det må da skyldes noe?
    Club 21 må gjerne bidra til å hente han, men nå må vi tenke på hvilken situasjon klubben er i. Fredrik forsvarer ikke en stor lønn. I mine øyne er Owello en mye bedre spiller, så da må Fredrik godta en "normal" lønn i Start. Jeg vil gjerne ha en lønn som baserer seg mye på prestasjoner.

Med tanke på hvordan Fredrik har prestert i Le Mans og hans alder (videresalgspotensiale), så er det ingenting som tilsier at han er en "klassespiller" for Start som fortjener "topplønn". Håper altså at vi får Fredrik tilbake, men at han må godta at hverdagen i Start ikke er så bra som vi alle ønsker at den er.

Sosialt, så er Fredrik utrolig viktig!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iver Vis innlegg
    Vil absolutt har Fredrik tilbake til klubben, MEN det forutsetter noe. Fredrik er som tidligere nevnt ikke på det nivået han en gang var. Tillitt eller ikke tillitt, han fikk ikke spille mye under Tørum, og det må da skyldes noe?
    Club 21 må gjerne bidra til å hente han, men nå må vi tenke på hvilken situasjon klubben er i. Fredrik forsvarer ikke en stor lønn. I mine øyne er Owello en mye bedre spiller, så da må Fredrik godta en "normal" lønn i Start. Jeg vil gjerne ha en lønn som baserer seg mye på prestasjoner.

Med tanke på hvordan Fredrik har prestert i Le Mans og hans alder (videresalgspotensiale), så er det ingenting som tilsier at han er en "klassespiller" for Start som fortjener "topplønn". Håper altså at vi får Fredrik tilbake, men at han må godta at hverdagen i Start ikke er så bra som vi alle ønsker at den er.

Sosialt, så er Fredrik utrolig viktig!
    Jeg er helt enig at han skal ikke få en høy lønn. Det jeg tenkte på med Club 21 var at de kunne bidra om vi sliter med å få betalt lønn.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Jeg er helt enig at han skal ikke få en høy lønn. Det jeg tenkte på med Club 21 var at de kunne bidra om vi sliter med å få betalt lønn.
    Jeg trodde filosofien til Club 21 var å bruke penger på unge talenter - slik at de kan få noe tilbake ved et videresalg (som de igjen kan spytte inn i klubben etter det jeg har forstått). Tror ikke de vil bruke penger på å lønne en 30-åring som ikke vil bli solgt videre og som er på hell i karrieren.... Men det er min teori!

Jeg hadde mer tro på at de ville gått inn og hjulpet med å hente Larsen fra Vindbjart (En spiller som nå sliter benken i Enga istedet for å spille fast i Start....)

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Filosofien til Club 21 er å få mest mulig oppmerksomhet, for minst mulig penger.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Neon Vis innlegg
    Filosofien til Club 21 er å få mest mulig oppmerksomhet, for minst mulig penger.
    Er også mitt inntrykk. Høy publisitetsfaktor. Tror interessen for Start kommer i andre rekke. Er ikke få samfunsøkonomiske beslutninger som blir vedtatt i det fora. Tror de fleste deltakere er med for å få utvidet sitt kontaktnett mtp investeringer/jobb etc. Mao av privat interesse. Er småpenger som er spyttet inn i klubben mot det de har fått igjen av private interesser. Er ikke smågutter vi snakker om ...

Lignende tråder

1. Tolv klubber i Tippeligaen?
    By Raoul Duke in forum IK Start
    Svar: 53
    Siste innlegg: 10-22-2016, 03:01
  2. Startspillere på landslag
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 1
    Siste innlegg: 09-24-2015, 23:00
  3. Svar: 51
    Siste innlegg: 09-21-2014, 16:36
  4. Forholdet til andre lag på Sørlandet