Side 11 av 16 FørstFørst ... 910111213 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 313
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Bolanos er frigitt av klubben sin i Qatar. Ikke mange defensive fibre i den kroppen, men for en drøm å få se han i storform i Start-drakten igjen. Sikle...
    Ville nok dratt noen ekstra tilskuere med Bolanos tilbake. Kanskje Start kan få hjelp til å dekke lonna til Bolanos? Han går jo gratis til klubben så helt umulig er det nok ikke...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Interessant å se at vår tidligere spydspiss har blitt plassert som anker på Rosenborgs midtbane i tre kamper på rad nå.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av greipstøl Vis innlegg
    Interessant å se at vår tidligere spydspiss har blitt plassert som anker på Rosenborgs midtbane i tre kamper på rad nå.
    Dette sier mest om Mjelde sin elendige vurderingsevne.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Franko Vis innlegg
    Nå er vel Vilhjalmsson den spilleren MIM har brukt riktig . Ville vært banalt å sette han på ankerplass med alle våre gode spisser vi har til rådighet .
    I 2 kamper har han vikariert i den posisjonen, vil berømme rbk for valgene som har fungert veldig bra.

Bolanos, ja takk. Kunne vært festlig. Fått stokkelien og fått blåst liv i gamle heikkinen så hadde det vært en grunn til mange flere å sette start kamp på kalenderen hver helg

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Nå er vel Vilhjalmsson den spilleren MIM har brukt riktig . Ville vært banalt å sette han på ankerplass med "alle" våre gode spisser vi har til rådighet .
    I 2 kamper har han vikariert i den posisjonen, vil berømme rbk for valgene som har fungert veldig bra.

Bolanos, ja takk. Kunne vært festlig. Fått stokkelien og fått blåst liv i gamle heikkinen så hadde det vært en grunn til mange flere å sette start kamp på kalenderen hver helg

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av greipstøl Vis innlegg
    Enig med Steinar Lindgren. Kan ikke klandre Mjelde for å ha brukt Vilhjalmsson på topp. Start hadde ingen andre gode spisser mens i RBK oser det av kvalitet på topp. Hadde Mjelde brukt Vilhjalmsson som defensiv midtbane i Start så hadde det blitt ramaskrik.

Må også sies at det ikke kan vaere så utrolig vanskelig å lykkes som defensiv midtbane i RBK da man har så gode spillere foran seg, bak seg og ved siden av seg. Uansett virker det som Matthias trives i den rollen og han fungerer jo ganske bra. Er dog ganske sikker på at han hadde spilt spiss om Soderlund ikke hadde vaert i klubben eller vaert skada..

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg er helt enig i at Vilhjalmsson måtte spille spiss i Start. Det var mer en observasjon. Håper Matti lykkes i RBK. Han er jo egentlig midtbanespiller, så det er ikke så overraskende at han gjør det bra der også.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Ja, jeg er også enig at Matti skulle brukes som spiss i Start. Men husker at han satt mange kamper på benken og måltørke, og da burde han blitt vurdert som midtbanespiller for å spille seg iform igjen. Det er nå min mening.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Ja, jeg er også enig at Matti skulle brukes som spiss i Start. Men husker at han satt mange kamper på benken og måltørke, og da burde han blitt vurdert som midtbanespiller for å spille seg iform igjen. Det er nå min mening.
    Roro hehe
    3 innbytte ifjor
    4 i 2013
    Disse skyldes åpenbart skader og matchtilvenning.

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Virker som Stokkelien er åpen for å komme til Start.

Merket meg svaret til Stokkelien. Litt vanskelig å tyde, men reiser jo noen spørsmål.

"- Har du tilbud fra Start?

Det vil jeg ikke kommentere, men jeg har hatt en dialog med Start helt siden jeg trente med dem sist, og de vet om min situasjon, sier han.

Vil det la seg gjøre å spille fotball i Kristiansand og studere i Oslo?

Det er det jeg prøver å finne ut av, sier Stokkelien."

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Han har i følge tv2 tilbud fra flere klubber i TL. Der i blandt Vif. Blir spennende å se hvor han dukker opp, for start sin del bør det være mulig å gi han en edruelig kontakt. Litt bittert om han velger noe annet en start føler jeg

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Ingen fantastisk sesonginnledning for Zlatko Tripic og Greuther Fürth.

Første serierunde: Kom inn etter 67 minutt
    Andre serierunde: Kom inn etter 83 minutt
    DFB-cupen: Spilte hele kampen da Greuther Fürth røk ut mot et lag fra nivå tre
    Tredje serierunde: Ubenyttet reserve
    Fjerde serierunde: Ubenyttet reserve

Jeg har bare sett andre serierundekampen da de spilte borte mot Leipzig. Tripic skaffet umiddelbart et frispark da han kom inn, men var ellers anonym. Veldig tidlig i sesongen enda, men ikke lovende start for Tripic.

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    FFK ønsket visstnok å leie Castro, men Brann sa nei.

Synd for Start og synd for Castro. Start ender potensielt opp med mange spisser neste år. Castro, Stokkelien, Salvesen og Ikenna.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Tviler på at Stokkelien er startspiller neste sesong. Slik situasjonen til Castro har utviklet seg er nok neppe han heller det.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Da var Annan tilbake i Tippeligaen. Skulle gjerne hatt han i Start, men med dagens økonomi var det selvfølgelig utelukket. Blir spennende å se om han holder nivået fra tiden i Rosenborg.

http://www.vg.no/sport/fotball/staba...en/a/23522203/

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Trist som faen å se. Jeg husker fremdeles da jeg så Annan for første gang i sørlandshallen og tenkte "dette er jo ett gullfunn", men vi skuslet det bort selv om vi fikk en bra sum da han ble solgt til Rosenborg.

Hadde Start vært skikkelig driftet de siste 9 årene ville både Annan og Bolaños vært i Start nå. Litt bedre økonomi, litt bedre sportslige resultater og vips så åpner det seg helt andre muligheter.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    En ting er Annan og Bolanos. Ser at Sarr er en av tre nominerte til årets spiller i OBOS-ligaen. Bare enda mer overbevist om at det var en tabbe å selge ham..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av EternalSunshine Vis innlegg
    Trist som faen å se. Jeg husker fremdeles da jeg så Annan for første gang i sørlandshallen og tenkte "dette er jo ett gullfunn", men vi skuslet det bort selv om vi fikk en bra sum da han ble solgt til Rosenborg.

Hadde Start vært skikkelig driftet de siste 9 årene ville både Annan og Bolaños vært i Start nå. Litt bedre økonomi, litt bedre sportslige resultater og vips så åpner det seg helt andre muligheter.
    Ja svært små marginer. Jeg er litt i tvil om de 2 nevnte hadde vært i klubben i dag.
    Men med grunnlaget som Nordlie skapte, engasjementet i klubben og på tribunen. Økonomisk vekst og talenter på anmarsj, spillere med verdivekst.
    Alt lå til rette, så skulle det bygges i en svært ustabil verdensøkonomi, raset kom, start fikk smell og det svei hardt.
    Toppet med koko som trener som lengeutover høsten fløt på den gode formen til spillerene. Så kom vinteren der ingen reagerte på den dramatiske tilstanden til spillerene, ikke en gang ERP reagerer.

Vi har dessverre sett mange gode spillere dra uten utbytte i alt for kort opphold.
    Under MIM har det vært svært lite å glede seg over, vi kan ikke bare skylde på pengene

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Asante linkes til Køln

Her kan det vel bli noen kroner på oss, men blir litt overrasket om Asante havner i Køln. Så god er han da ikke.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sarr OBOS-ligaens beste spiller. For en tabbe det var å selge han for småpenger. Hadde hatt enormt god bruk for han sentralt på midten
    http://www.tv2.no/2015/11/08/sport/2...ligaen/7599382

Lignende tråder

1. Tolv klubber i Tippeligaen?
    By Raoul Duke in forum IK Start
    Svar: 53
    Siste innlegg: 10-22-2016, 04:01
  2. Startspillere på landslag
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 1
    Siste innlegg: 09-25-2015, 00:00
  3. Svar: 51
    Siste innlegg: 09-21-2014, 17:36