Side 2 av 16 FørstFørst 123412 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 309
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Ingen tvil om hva Fredrik vil selv.

http://fotball.fvn.no/forstediv/article232250.ece

Jeg er usikker på hvilken spiller Start i så fall ville fått. Hvor god er han, og hvor god kan han bli? Det er ingen tvil om at sentral midtbane er den plassen med best dekning. Da er jeg usikker på om det er forsvarlig å bruke pengene (vi ikke har) på nettopp denne lagdelen.

Når det er sagt ville det være vanskelig å si nei til en Strømstad med en overkommelig årslønn. Da snakker vi ikke en gang mange hundre tusen. Han er absolutt en ekte sørlandsgutt med et hjerte som banker for Start. Det liker vi.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av greipstøl Vis innlegg
    Ingen tvil om hva Fredrik vil selv.

http://fotball.fvn.no/forstediv/article232250.ece

Jeg er usikker på hvilken spiller Start i så fall ville fått. Hvor god er han, og hvor god kan han bli? Det er ingen tvil om at sentral midtbane er den plassen med best dekning. Da er jeg usikker på om det er forsvarlig å bruke pengene (vi ikke har) på nettopp denne lagdelen.

Når det er sagt ville det være vanskelig å si nei til en Strømstad med en overkommelig årslønn. Da snakker vi ikke en gang mange hundre tusen. Han er absolutt en ekte sørlandsgutt med et hjerte som banker for Start. Det liker vi.
    Vi må uansett få inn eksterne sponsorer om dette skal gå i orden, ellers må noe andre ut av troppen. Fair nok det..

Det er jo helt fantastisk at Jacobsen bruker 6 uker på å svare på en henvendelse av denne typen....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det hadde vært gøy å se Fredrik tilbake i Startdrakten ! En annen sak er som "greipstøl" nevner, hvilken form er han i, hvor god er han, hva må vi betale ?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Vi må uansett få inn eksterne sponsorer om dette skal gå i orden, ellers må noe andre ut av troppen. Fair nok det..

Det er jo helt fantastisk at Jacobsen bruker 6 uker på å svare på en henvendelse av denne typen....
    Jeg har stor forståelse for at gjengen på Sør Arena hadde mye å gjøre i februar da denne forespørselen kom. Det burde likevel ikke ta lang tid å sende et kort svar om at dette kunne diskuteres på et senere tidspunkt. Men som sagt, jeg har stor forståelse for at andre ting ble prioritert og at dette muligens gikk i glemmeboka.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Voss
    Strømstad er vel 30 år? Han er nok ikke i sin beste form, men han ville garantert tilført spillergruppa mye glede og erfaring.
    Personlig kunne jeg tenkt meg Owello-strømstad i de kampene man i utg.punktet skal ta tre poeng. Søgård tilfører ikke allverdens framover.

Blir spennende å se hva som skjer framover

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kenneth Udjus satte i dag rekord med 558 minutter uten baklengs i Tippeligaen!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...s-3755959.html

Vi gratulerer!
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Kenneth Udjus satte i dag rekord med 558 minutter uten baklengs i Tippeligaen!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...s-3755959.html

Vi gratulerer!
    Selvfølgelig flisespikkeri, men Udjus har vel ikke spilt for Start? Uansett en god prestasjon, selv om Songdal har hatt en defensiv innstilling (i hvert falli fjor).

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av greipstøl Vis innlegg
    Selvfølgelig flisespikkeri, men Udjus har vel ikke spilt for Start? Uansett en god prestasjon, selv om Songdal har hatt en defensiv innstilling (i hvert falli fjor).
    Du har selvfølgelig rett...

Da føyer han seg bare inn i rekken over lokale talenter som klubben har oversett.
    --

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    flateby
    Er så deilig å se at kleiven og stokkelien sliter sammen med IAO i stabæk.
    Jeg håper de rykker ned samt må ned i lønn.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Terje Brede Halvorsen Vis innlegg
    Hvorfor dette hatet til Kleiven? Han var ikke ønsket i Start så hvorfor skal han ikke få lov å spille i andre klubber?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg skjonner heller ikke dette hatet. Jeg synes begge spillerne er veldig sympatiske spillere og begge har gitt klart uttrykk for at de vil tilbake til Start en dag og de har sterke folelser for klubben. Akkurat nå passet de ikke inn hos oss, men begge har vist at de har kvaliteter og jeg både tror og håper at vi får se begge to briljere i Start-drakt om noen år.

Jeg håper dog at Stabaek rykker ned, da de ikke fortjener å spille Tippeliga etter skandalen hvor de provde å lure penger fra Nancy!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Jeg skjonner heller ikke dette hatet. Jeg synes begge spillerne er veldig sympatiske spillere og begge har gitt klart uttrykk for at de vil tilbake til Start en dag og de har sterke folelser for klubben. Akkurat nå passet de ikke inn hos oss, men begge har vist at de har kvaliteter og jeg både tror og håper at vi får se begge to briljere i Start-drakt om noen år.

Jeg håper dog at Stabaek rykker ned, da de ikke fortjener å spille Tippeliga etter skandalen hvor de provde å lure penger fra Nancy!
    Enig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi må hate "alle" Start-gutter som velger å dra fra klubben på et tidspunkt. Mange av dem har faktisk ikke hatt noe valg.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    For min del avhenger "hatet" av hvorfor og hvordan de forlot klubben.

Kleiven og Stokkelien var lojale spillere som gjorde sitt beste. At de (i likhet med mange andre) hadde en forferdelig dårlig utvikling de siste 1-2 årene er en annen sak. Doffen dro for å forsøke å beholde landslagsplassen da vi rykket ned. Vi solgte Fevang fordi det var eneste måten vi kunne få penger for han. Årst forlot oss fordi kontrakten gikk ut, og fordi vi (igjen) rykket ned. Alle disse har hatt gode grunner for å forlate oss.

En jeg ikke unner så mye suksess er Bola, etter måten han regelrett sutret seg til FCK på. Tevez light?

I tillegg skal det vel sies at jeg muligens kan ha mumlet noe som lignet på "Judas" i mot Tore Andre Dahlum når han spilte mot oss i RBK-drakt. Det er godt man blir klokere med alderen

Jeg er enig med Fraki ang. Stabæk. Er det rettferdighet i verden rykker både Stabæk, ViF og FFK pga. omfattende økonomisk kriminalitet. En annen sak er at vi fort kan gå konkurs som følge av momsundragelse, så vi er vel ikke så forbannet mye bedre??
    Sist endret av krs : 04-18-2012 kl 09:01
    --

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    .... En annen sak er at vi fort kan gå konkurs som følge av momsundragelse, så vi er vel ikke så forbannet mye bedre??
    Vi har vel hele tiden vært åpne og ærlige om saken og handlet i god tro? Saken mot oss går på at skattemyndighetene er uenige i vår tolkning. Det Stabæk har gjort er jo noe helt annet, de har forsøkt å undra fakta fra saken.

Men når det gjelder vurdering av spillere så er jeg enig med de overnevnte. Man hater ikke en spiller bare fordi han forlater klubben - det må være en god grunn for det.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Johnny Vis innlegg
    Vi har vel hele tiden vært åpne og ærlige om saken og handlet i god tro? Saken mot oss går på at skattemyndighetene er uenige i vår tolkning. Det Stabæk har gjort er jo noe helt annet, de har forsøkt å undra fakta fra saken.

Men når det gjelder vurdering av spillere så er jeg enig med de overnevnte. Man hater ikke en spiller bare fordi han forlater klubben - det må være en god grunn for det.
    Hva som reellt har skjed vet vil vel ikke noe sikkert om.

Men ja - jeg legger også god siden til å tror at momssaken kunne vært unngått om en bare hadde hatt sterkere bevis for når sponsoravtalen ble inngått (tidfestingen). Utilgivelig å ikke føre møtereferat når man forhandler om den største sponsoravtalen i klubbens historie.
    --

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nå må det jo sies at Ernst Ravnaas er en av dem, om ikke den beste på skatterett i Norge. Om noen kjenner smutthull er det han. Men hva som har skjedd i denne saken har ikke jeg kunnskap til å begi meg innpå.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av rooland Vis innlegg
    Nå må det jo sies at Ernst Ravnaas er en av dem, om ikke den beste på skatterett i Norge. Om noen kjenner smutthull er det han. Men hva som har skjedd i denne saken har ikke jeg kunnskap til å begi meg innpå.
    Det er nettopp derfor denne saken så underlig....
    --

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    flateby

ikke rart

Sitat Opprinnelig skrevet av Johnny Vis innlegg
    Hvorfor dette hatet til Kleiven? Han var ikke ønsket i Start så hvorfor skal han ikke få lov å spille i andre klubber?
    Ikke rart det er så mye hat her i verden slik som dere oppfører dere......snu det andre kinnet til.
    Blir nesten som at jeg skal stille deg et ? om hvorfor du er her inne og stiller meg ? om hvem hva og hvorfor så kritisk til alt og ingenting?!
    Virker nesten som man ikke skal ha lov til å ha sine egne meninger uten om å bli "spikret" til veggen.
    Sist endret av Terje Brede Halvorsen : 04-18-2012 kl 19:00

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ikke rart det er så mye hat her i verden slik som dere oppfører dere......snu det andre kinnet til.
    Blir nesten som at jeg skal stille deg et ? om hvorfor du er her inne og stiller meg ? om hvem hva og hvorfor så kritisk til alt og ingenting?!
    Virker nesten som man ikke skal ha lov til å ha sine egne meninger uten om å bli "spikret" til veggen.
    Dette er et diskusjonsforum! Man må da få kunne stille kritiske spørsmål om de meninger som deles her inne. Er vel slik en diskusjon startes?

Lignende tråder

1. Tolv klubber i Tippeligaen?
    By Raoul Duke in forum IK Start
    Svar: 53
    Siste innlegg: 10-22-2016, 03:01
  2. Startspillere på landslag
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 1
    Siste innlegg: 09-24-2015, 23:00
  3. Svar: 51
    Siste innlegg: 09-21-2014, 16:36
  4. Forholdet til andre lag på Sørlandet