Side 4 av 16 FørstFørst ... 2345614 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 317
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Bolanos på vei til wolves og historien gjentar seg:P

Christian Bolaños kan have spillet sin sidste kamp for FC København. Og han kan i stedet slutte sig til Ståle Solbakkens Wolverhampton i England.

Birmingham-avisen Express and Star beretter, at Ståle Solbakken og Wolves er tætte på at lade midtbanespilleren Matt Jarvis skifte til West Ham for en pris på 10 millioner pund. Det efterlader et hul på højrekanten hos Championship-mandskabet, og her kan FCK-spilleren Christian Bolaños komme ind i billedet. Det erfarer tipsbladet.dk. Prisen for Bolaños skulle angiveligt være omkring tre millioner pund.

Selv siger Bolaños, at han har større mål med fodboldtilværelsen end FC København.

- Sådan er fodbold, jeg har selvfølgelig ambitioner. Men jeg er her lige nu, jeg prøver på at give alt for København, så jeg prøver på at være fokuseret på mit job, for det er det vigtigste. Men man ved aldrig i fodbold, hvis der kan komme en løsning, der passer alle. Men jeg har to år tilbage her, og jeg er glad. Men jeg har ambitioner, siger han til tipsbladet.dk.

Taler du med Ståle Solbakken omkring et skifte til Wolves?

- Nej. Der kommer rygter fra min agent, men jeg prøver på at holde mig udenfor.

Da Tipsbladet interviewede Ståle Solbakken i sidste uge, spurgte vi til hans interesse for Christian Bolaños. Wolves-manageren ville ikke kommentere det, men nøjedes med at fastslå, at han altid er på jagt efter dygtige spillere.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Aram Khalili til Notodden. Og han hjelper oss ved å score mål mot Sandefjord. Good boy

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    http://www.fvn.no/sport/fotball/Nepp...t-2299493.html

– Jeg vet ikke hva som skjer når jeg er ferdig i Vålerenga, sier Hæstad til Fædrelandsvennen.

I fjor signerte han en ny femårsavtale med Oslo-klubben. Den går ut etter 2015-sesongen, og da kan det også være karriereslutt for midtbaneterrieren. I så fall betyr det at han ikke får sjansen til å avslutte karrieren i gul Start-drakt, slik han flere ganger tidligere har uttalt at han kunne tenke seg.

Doffen har alltid vært kjent for å være en kriger og en terrier på fotballbanen, en spiller som gir alt både på treningsfeltet og i kamp. Den tøffe og aggressive stilen har imidlertid hatt sin pris. 28-åringen har slitt mye med skader de siste sesongene. Spesielt lysken har forårsaken ham store problemer.

– Jeg har hatt en del skader på grunn av spillestilen. Jeg må se hvordan kroppen er i hvert fall, før jeg bestemmer meg, sier Hæstad, som dermed ikke utelukker at han kan komme til å legge opp om tre år.

Ingen Start-retur?
    I år har han vært på banen for VIF i 20 av 25 kamper. Hele 11 ganger har han blitt byttet ut før full tid.

– Jeg har hatt småproblemer denne sesongen. Det går greit, men jeg pleier å kjenne det godt mot slutten av kampene, sier han.

Uansett kan det spøke for en mulig retur til gamleklubben Start, som han forlot etter nedrykket i 2007. Doffen har flere ganger uttalt at han ønsker å avslutte karrieren på Sørlandet, men bare dersom kroppen fungerer og han fortsatt har noe å tilby.

– Det er uaktuelt å komme tilbake bare for å hente en siste inntekt på tampen av karrieren, uttalte Hæstad til Fædrelandsvennen i mars i fjor.

Vender hjem
    Men én ting er i hvert fall sikkert. Han skal hjem etter at kontrakten med Oslo-klubben går ut. Sønnen Max skal begynne på skolen, og dersom alt går etter planen, er Doffen ferdig med økonomiutdannelse samtidig.

– Jeg savner Kristiansand, men nå har jeg begynt på skole her inne, og ønsker å fullføre studiene før jeg flytter hjem, sier Hæstad, som har spilt på et Vålerenga-lag som har underprestert denne sesongen.

Martin Andresen og Co. hadde som målsetting å være i gullkampen i år. Det har ikke akkurat gått som planlagt. VIF ligger på femteplass i eliteserien, 11 poeng bak ledende Molde.

– Vi er ikke akkurat kjempefornøyde med sesongen. Målet nå er å være med og sloss om fjerdeplassen, sier Hæstad.

Det vil i så fall redde noe av æren, og gi en plass i Europa.

– Hvorfor har det gått så dårlig denne sesongen, tror du?

– Jeg kan ikke sette fingeren på én spesiell grunn. Vi har rett og slett ikke vært gode nok, og har slitt med skader på sentrale spillere. I tillegg har det vært store utskiftninger i stallen, sier Hæstad.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi vil vel ikke ha han om 3 år. langt over toppen.... Akkurat samme som fredrik nå.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av sydspissen Vis innlegg
    Vi vil vel ikke ha han om 3 år. langt over toppen.... Akkurat samme som fredrik nå.
    Jeg vil ikke svare nå på hvilke spillere jeg ønsker at Start skal hente om 3 år. For alt vi vet kan Kristoffer fortsatt være en meget god fotballspiller da. Men det er selvfølgelig viktig å ikke signere spillere kun på gammel storhet..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser i fvn.no at Atle Roar Håland ikke aviser en retur.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Ser i fvn.no at Atle Roar Håland ikke aviser en retur.
    Hvor gammel er han nå? 35? Begynner vel å bli i seneste laget for han nå? Aner ikke hvordan han gjør det i Danmark, men regner ikke med at han blir bedre fremover...
    Sist endret av jbasma : 10-17-2012 kl 19:07

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Litt usikker på Håland grunnet alderen. MEN han er jo kjent som tryggheten selv, kald og rolig til enhver tid. God med ballen, god fart og dønn sikker straffeskytter. Han er stoppertypen som kan holde nivå i 2-3 sesonger til hvis han slipper skader. Han har i tillegg rutine i massevis. Nå har han nettopp vært skadet, så det bør avventes å se hvordan han kommer tilbake utover høsten.
    Men jeg tror Håland kan være en bra mann som vil forsterke laget før TL sesongen, hvis han bare kommer 100% tilbake nå i høst...

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Håland har allerede vært å sett på bolig i Kristiansand. Dette trenger dog ikke bety at han skal til Start. Han sier jo selv at planen uansett er å flytte til byen, etter endt karriere.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Med Håland og Andersen som midstopperar kommer gjennosmnittsalderen i midtforsvaret neste sommer til å være 34,5... Litt gammelt kanskje, men jeg har en magefølelse på at dette paret er bedre enn Mathisen/Andersen. Uansett usikkert hvilket nivå Håland holder i dag. For et par år siden, var han vel en av de beste stopperne i den danske ligaen?
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Har på følelsen at Start må strekke seg langt for å gi det Håland vil ha i lønn, og da mener jeg det er bedre å se andre steder... Forrige gang strandet overgangen på lønnskravet, og det stopper nok der denne gangen også!

Mannen er jo tross alt 35 år gammel.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg hadde skjønt tanken med Håland, hvis vi hadde et par unge stoppere. Men tross alt er det rutinerte spillere som Madsen, Andersen og Mathisen. Skal vi være en klubb som utvikler spillere, er 4 rutinerte midtstoppere mye å ha på lønningslisten.

Men isolert sett kan ARH bidra med mye positivt, men blandingen med de vi har føler jeg blir feil.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Idag må vi vel gratulere to gamle Startspillere med seriegull i Sverige. Det er gjevt!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Gøy at Bola scoret i dag.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Grattis til Høie og Klartrøm!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Årst legger opp etter sesongen!

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article256368.ece

For håpe han avslutter med Cupgull!
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg unner den mannen alt godt! For en herlig type han er. Håper han kommer tilbake til Sør Arena i ny og ne og holder oss med selskap! Kunne gjerne sett han i en sportsadministrativ rolle i Start, men han skal jo bli bankmann i Tromsø så det får bli med ønsketenkninga.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Da kan det se ut som om Årst dropper bankjobben og flytter tilbake til Kristiansand

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle256560.ece

Hmmmm. Ligger det noe mer i dette? Sportsdirektør?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Overhode ingen tvil. Her gjør start et skikkelig kupp!!! Årets første skikkelig gode nyhet

Lignende tråder

1. Tolv klubber i Tippeligaen?
    By Raoul Duke in forum IK Start
    Svar: 53
    Siste innlegg: 10-22-2016, 03:01
  2. Startspillere på landslag
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 1
    Siste innlegg: 09-24-2015, 23:00
  3. Svar: 51
    Siste innlegg: 09-21-2014, 16:36
  4. Forholdet til andre lag på Sørlandet