Viser resultater 1 til 5 av 5
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

Forumet i fare for å bli slettet/lagt ned - bli med i Facebook gruppe...

Heisann.

Det er fare for at forumet blir lagt ned/stengt, og hvis det skjer, så blir det slettet for alltid.

Jeg vet at det er mange gode debattanter her inne så jeg har opprettet en Facebook gruppe for oss som bruker dette forumet. Det er mest ment som en back-up i tilfelle forumet blir stengt! Så fortsett med diskusjoner her inne, men bli med i gruppen så vi kan flytte diskusjonene over der om nødvendig.

Her er den gruppen:

https://www.facebook.com/groups/211072526289368/

Inviter også med andre som kan bidra til gode diskusjoner, men det skal ikke bli en konkurrent til Vi som bryr oss om fremtiden til IK Start. Dette er i utgangspunktet for oss som er på forumet, så vi kan fortsette med gode diskusjoner på et høyt nivå!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Er det noe vi kan gjøre for å hindre at det blir lagt ned? Jeg er villig til å hjelpe til dersom det er noe som kan gjøres.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg har vaert i kontakt med Ronny Jorgensen (IT ansvarlig for Tigerberget?) - og han skal prove å flytte forumet over på en ny platform. Mulig det blir gjort mot slutten av måneden da det er litt mindre kamper, men det er planen at det blir flyttet.

Men tenkte uansett at det kunne vaere greit å ha et sted vi kan kommunisere - hvis forumet plutselig er nede så det var derfor jeg lagde den gruppa. Trolig blir den ikke brukt så mye..

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Hvorfor skulle det bli lagt ned?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fikk folgende beskjed av han som har ansvaret for det:

ja, pro isp som drifter netthotellet avdekket at forumet er utdatert og må oppdateres. de har ikke slettet noe, bare stengt for innlogging.
    "forumet inneholder sikkerhetshull og kan misbrukes av hackere.."

Tror han tenker å flytte det over på en annen plattform, evt lage et helt nytt forum.... Men vet ikke når og hvordan det blir, så den gruppen var mest ment som et sted, vi kan skrive HVIS forumet plutselig er stengt igjen. I allefall inntil noe nytt er oppe igjen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •