Hvorfor oppretter du stråmenn her? Etter FØRSTE OMGANG skrev jeg at Afeez var veldig dårlig. Senere, etter at kampen var slutt, skrev jeg nok en kommentar der jeg påpekte at Afeez var meget god i 2. omgang. Totalt sett gjorde han da altså en god figur. At du later som at jeg har ment noe annet og deretter argumenterer mot det, er barnslig.
Å kalle en annen debattant for full er lavmål - spesielt når også Jørgensen gir Twum en femmer samtidig som han gir hele 7 spillere bedre karakterer. Må han også være full fordi han mener noe annet enn deg? Jeg kunne godt ha ymtet frempå om at du må være god og brisen når du kjaser of fjaser om spillere jeg ikke har hørt om engang (Twaum og Kabram), eller at du må være høy på LSD som hallusinerer og innbiller deg at det er høyrefoten Gamst er kjent for. Men jeg lar det være.
Du kan se alle Afeez sine involveringer i 1. omgang for deg selv her:
https://www.youtube.com/watch?v=f7Wj...ature=youtu.be
Jeg teller 4 gode involveringer som krever dyktighet, 18 helt okay involveringer i upressede situasjoner og 16 dårlige involveringer. Totalt sett er dette altså altfor høy feilprosent i en rolle som anker. Begge skuddene var elendige, han bommet på alle de lange pasningene - og mistet ballen to ganger i veldig farlige situasjoner der vi er i ubalanse.