Jeg tror ikke reaksjonene hadde noe med at du så elefanter, men heller at etter en sterk serieåpning med 4-1 mot Tromsø og en kamp som virkelig varmet hjertet, så var det eneste du fant på å skrive om at Twum spilte dårlig.
Jeg savnet i hvert fall litt balanse i det første innlegget ditt. Å bare komme med kritikk etter en slik kamp er en relativt merkelig innstilling etter min mening.
Jeg gledet meg uansett over kampen! Jeg er enig i at Twum ikke spilte noen stor kamp, og det har vært gjennomgående i forsesongen. Jeg håper og tror at trenerteamet ser noe mer i gutten, siden de lar han være i startoppstillingen i første kampen. Kanskje det løsner etter hvert?
Resten av laget imponerte meg, også Afeez. Litt ute av det i begynnelsen, men for en andre omgang han hadde! Forsvaret hadde god kontroll med unntak av en eller to situasjoner, særskilt den tidlig i første omgang hvor det var utrolig at Tromsø ikke fikk et ben på den og satt den i mål. Bortsett fra det spilte de strålende, og på fintene som ble dratt kunne man se at de hadde selvtilliten i orden også
Kabran imponerte meg egentlig mest i går. Han har vært langt fra den store spilleren det ble pratet om når han ble hentet, men i går viste han det til gangs! Med mindre noen andre kommer inn blir han den viktigste angrepsspilleren vår i år, garantert!