Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 44
    Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Litt forundret over spillemåten og de taktiske valgene til Startspillerne. Nå må de snart innse at det bør varieres mye mere, med å bruke endel innlegg i boksen både fra kantene og fra midtbanespillerne. Nei, vi skal holde på å tråkle oss frem til femmeteren, og det blir garantert brudd imot før vi kommer så langt. Vi må få lagt flere baller inne i boksen, og så får det kjempes om disse. Desverre har vi nok litt for få krigere som kan ekspedere kula videre.
    Mot slutten av kampen slo de innlegg i boksen, og de kom til sjanser.

Noen som er enige med meg?

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Godt oppsummert. Jeg må derimot si at jeg er litt bekymret, for dette er en ung spillergruppe. Hvis dette gjentar seg, og det har det nå gjort en stund, kan det føre til en selvoppfyllende profeti; "Vi har alltid uflaks. Ting vil seg bare ikke." Og så kommer man seg ikke ut av den sirkelen.
    Vi behøver en god opplevelse med tre poeng når det blåses av, og gjerne et par av dem på rad. Da skal jeg slutte å bekymre meg. Akkurat nå, og med kampene som kommer, rynker derimot pannen min litt.
    Her oppsummerer du godt. Det er grunn til bekymring, men ikke panikk. Håper ikke det renner inn nye spillere i høst, men vi trenger nok en superspiss. Ellers handler det om å drille en 11-er og sette relasjonene.

Poengfangsten gjenspeiler ikke poengfangst. Vi har vært det førende laget i alle hjemmekamper bortsett fra VIF som var spesiell, men sitter igjen med 3p (burde vært minst 7). Samtlige bortekamper vil jeg si er ok forsøk, men kun 1 p (burde vært 3 eller 4).

Nå begynner vi allerede å henge etter, og ser jeg på resten av terminlista og vurderer realistisk har jeg troa på at vi kan nå 34-35 poeng totalt. Det vil være en meget skuffende sesong spør du meg. Men trolig overlevelse.

Vi kan jo drømme om en ketchup-effekt, men jeg tror det forblir en våt fantasi.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi kan vel ikke si noe annet enn at Start var det beste laget i går, og at vi burde vunnet, men noen ganger (ganske ofte for vår del) triller ikke ballen vår vei. Oppløftende spill og positivt at vi kommer til så mange sjanser. Jeg har tro på litt ketchup-effekt utover våren...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    De neste kampene er:

Borte mot Odd
    Hjemme mot Brann
    Borte mot SA08
    Hjemme mot B/G

Slik vi levere nå, er det bare hjemme mot B/G vi kan ha reelt håp om poeng. Med maks flaks/flyt kan vi klare uavgjort i Skien og seier mot B/G hjemme. Da står vi i beste fall med åtte poeng på elleve kamper. Med det snittet går vi garantert rett ned. Mot Brann og SA08 er vi pr nå sjanseløse.

Som sagt tidligere - Det eneste som kan redde dette er noe fundamentalt, enten i form av mange nye spillere (og håpe én av dem er en Heikinen-type), noen få klassespillere, ny trener, fullstendig omlegging av spillestil (mer direkte og med mindre risiko) eller andre smått sensasjonelle hendelser.

Jeg tviler på at de nye eierne kommer til å sitte stille å se at de titalls millionene de allerede har brukt, forsvinner i et nedrykk. Fortsetter dette blir det garantert brukt mye penger i sommer. Håper bare de blir brukt litt smartere enn i forrige overgangsvindu. Kommer det inn nok en venstrebeint kantspiller, gir jeg opp.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Som sagt tidligere - Det eneste som kan redde dette er noe fundamentalt, enten i form av mange nye spillere (og håpe én av dem er en Heikinen-type), noen få klassespillere, ny trener, fullstendig omlegging av spillestil (mer direkte og med mindre risiko) eller andre smått sensasjonelle hendelser.
    Jeg er helt uenig - det eneste som kan redde dette nå er å ikke få panikk. Store endringer i spillerstallen, eller bytte av trener har jeg ingen tro på.

Vi skaper mange sjanser og spiller tidvis bra. Forhåpentligvis sitter samhandlingen bedre og bedre utover i sesongen. Vi har vært rufsete i forsvar, men i noen av de kampene lyver resultatene litt. I sandefjordkampen måtte vi frem for å score - og feilet. I vålerengakampen fikk vi en utvisning etter 5 min.

Kampen i går burde vi vunnet, men dessverre gikk det ikke den veien.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hyggelig at forumet er oppe igjen, så jeg kan få kommentert litt!

Sitat Opprinnelig skrevet av tigerberget4ever Vis innlegg
    Hvis du mener at ingen har påstått at ting skal bli så utrolig mye bedre, så bør du kanskje lese ting om igjen. Er ihvertfall en person som messer om at bare vi kommer til høst sesongen så skal alt bli mye bedre, det er jo tross alt et maraton løp hvor resultatene i begynnelsen ikke betyr noe. Tror kanskje enkelte ser ting i litt for gule briller. Faktum er at vi nesten ikke scorer mål og slipper inn mål i bøtter og spann, og baklengsmål i et altfor stort antall har vært et problem over flere år, så her kan man ikke snakke om skader og marginer.

Du skriver om uflaks, skader osv. Disse er endel av fotballen for ethvert lag, det samme er marginer. Det vil gjevne seg ut over en sesong, som sagt jeg håper jeg tar feil, men vi får lese tabellen i november så får vi jo se.
    Ikke så vanskelig å forstå at du prater om meg i dette sitatet. Jeg sier IKKE at resultatene i begynnelsen ikke betyr noe. Selvfolgelig gjor de det, MEN samtidig sier jeg at det er en lang sesong og at det ikke er grunn til å få noe panikk. Det er veldig kort vei opp og et par seire og vi er godt over streken. Selvsagt må disse kampene vinnes, men jeg synes at vi spillemessig har hatt fremgang helt siden VIF-kampen. Vi forbedret oss litt mot LSK, var enda litt bedre mot Stabaek og burde vunnet etter spill og sjanser mot Haugesund. Jeg synes dette er en positiv utvikling og jeg mener vi har sjanse til 3 poeng i hver eneste kamp. Det er noen som mener at vi ikke kommer til å ta poeng i noen av våre neste kamper, men jeg mener vi har nok kvalitet i laget til å ta poeng i hver eneste kamp.

Samtidig så synes jeg det er helt greit å se bak resultatene noen ganger - selv om Tigerberget4ever ikke synes dette.

6 av våre baklengsmål kom mot VIF i en kamp der vi spilte 10 mot 11 og mistet den viktigste forsvarspilleren vår i tillegg til at Dempsey gjorde en stor tabbe i pausen da han flyttet Aremu ned. Jeg synes det er greit at vi ikke tar med den kampen da vi skal vurdere antall baklengsmål - mest pga vi spilte 10 mot 11 hele kampen og at vi fikk både keeper skadet på oppvarming, forsvarspiller utvist og feil fra laglederbenken.

Vi har vaert veldig uheldige med skader denne sesongen, og jeg mener at det rammer oss mere enn andre lag, da vi har fått inn så mange nye spillere og Dempsey prover å spille inn en forste-ellever. Da er det frustrerende at man må gjore store endringer foran hver kamp. F.eks så var Twum meget god borte mot Stabaek, men ble så skadet og er dermed ute 2-3 uker. Spillemessig var vi klart best mot Haugesund og hadde vi vunnet der så hadde vi vaert på trygg grunn. Det er ikke så mye som skal til.
    Målet er å redde plassen denne sesongen, og det er absolutt innen rekkevidde. Hadde vi blitt utspilt hver kamp så hadde jeg vaert mer bekymret, men vi spiller til tider ganske bra og derfor er jeg optimistisk. Når vi så får de fleste tilbake fra skade så tror jeg virkelig vi kan begynne klatringen på tabellen.

Ellers merker jeg meg at Tigerberget4ever alltid er aktiv her inne når laget sliter og vi taper kamper. Jeg håper virkelig at du også blir aktiv her inne når det snu - og vi begynner å vinne kamper. Det er ingen tvil om at jeg er en positiv og optimistisk person, men så er det like klart at du er i andre enden av skalaen. Så jeg håper virkelig at du er like aktiv hvis (når) laget begynner å vinne kamper og klatrer på tabellen... For det tror jeg kommer til å skje.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Det heter seg at tabellen aldri lyver. Men det er ikke større kvalitetsforskjeller i norsk elitserie enn at bunnfallet etter syv serierunder naturligvis preges av lag som har hatt marginer i mot. Med litt flaks kunne Start hatt vesentlig flere poeng. Samtidig er det nok liten tvil om at Starts prestasjoner har vært blant de aller svakeste i eliteserien så langt.

Et litt skremmende funfact er at Start på sine syv første kamper har møtt de seks svakeste lagene fra fjorårets eliteserie, og fire av dem hjemme på Sør Arena. Det er liten tvil om at Start har vært velsignet med et usedvanlig enkelt kampprogram i innledningen. Men dette blir jo en forbannelse når resultatene uteblir.

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen mot Haugesund, men resultatet var ikke spesielt uventet med tanke på hva som er vist til nå. Det blir spennende å se om Start hever seg med motstanden i tiden som kommer, eller om laget blir liggende i bunnen til vinduet åpner igjen, og nye millioner må på bordet for å unngå den mest spektakulære fiaskoen i klubbens historie.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Hyggelig at forumet er oppe igjen, så jeg kan få kommentert litt!

Ikke så vanskelig å forstå at du prater om meg i dette sitatet. Jeg sier IKKE at resultatene i begynnelsen ikke betyr noe. Selvfolgelig gjor de det, MEN samtidig sier jeg at det er en lang sesong og at det ikke er grunn til å få noe panikk. Det er veldig kort vei opp og et par seire og vi er godt over streken. Selvsagt må disse kampene vinnes, men jeg synes at vi spillemessig har hatt fremgang helt siden VIF-kampen. Vi forbedret oss litt mot LSK, var enda litt bedre mot Stabaek og burde vunnet etter spill og sjanser mot Haugesund. Jeg synes dette er en positiv utvikling og jeg mener vi har sjanse til 3 poeng i hver eneste kamp. Det er noen som mener at vi ikke kommer til å ta poeng i noen av våre neste kamper, men jeg mener vi har nok kvalitet i laget til å ta poeng i hver eneste kamp.

Samtidig så synes jeg det er helt greit å se bak resultatene noen ganger - selv om Tigerberget4ever ikke synes dette.

6 av våre baklengsmål kom mot VIF i en kamp der vi spilte 10 mot 11 og mistet den viktigste forsvarspilleren vår i tillegg til at Dempsey gjorde en stor tabbe i pausen da han flyttet Aremu ned. Jeg synes det er greit at vi ikke tar med den kampen da vi skal vurdere antall baklengsmål - mest pga vi spilte 10 mot 11 hele kampen og at vi fikk både keeper skadet på oppvarming, forsvarspiller utvist og feil fra laglederbenken.

Vi har vaert veldig uheldige med skader denne sesongen, og jeg mener at det rammer oss mere enn andre lag, da vi har fått inn så mange nye spillere og Dempsey prover å spille inn en forste-ellever. Da er det frustrerende at man må gjore store endringer foran hver kamp. F.eks så var Twum meget god borte mot Stabaek, men ble så skadet og er dermed ute 2-3 uker. Spillemessig var vi klart best mot Haugesund og hadde vi vunnet der så hadde vi vaert på trygg grunn. Det er ikke så mye som skal til.
    Målet er å redde plassen denne sesongen, og det er absolutt innen rekkevidde. Hadde vi blitt utspilt hver kamp så hadde jeg vaert mer bekymret, men vi spiller til tider ganske bra og derfor er jeg optimistisk. Når vi så får de fleste tilbake fra skade så tror jeg virkelig vi kan begynne klatringen på tabellen.

Ellers merker jeg meg at Tigerberget4ever alltid er aktiv her inne når laget sliter og vi taper kamper. Jeg håper virkelig at du også blir aktiv her inne når det snu - og vi begynner å vinne kamper. Det er ingen tvil om at jeg er en positiv og optimistisk person, men så er det like klart at du er i andre enden av skalaen. Så jeg håper virkelig at du er like aktiv hvis (når) laget begynner å vinne kamper og klatrer på tabellen... For det tror jeg kommer til å skje.
    Du snakker om marginer, du snakker om uflaks, du snakker om skader, du snakker om at vi egentlig burde ha flere poeng enn vi har. Du snakker om å se bak resultatene, ja når vi ser bak resultatene, så ser vi et lag som er meget inefektivt, aldri holder nullen, og kun glimtvis viser at de er gode nok for dette nivået. Jeg var kjempeimponert over kampen mot Tromsø, det var fullt fortjent seier og virkelig morro å se på kampen i kulda. Etter det har vi desvere ikke vært i nærheten av det. Nå møter vi lag som vi vil slite mot, men vi må ha poeng helst 9-10 i de 4 neste kampene.vi bør ha minst 18 poeng halvveis, for vi rykker ned om vi ikke klarer 34-36 poeng totalt. Og selv om enkelte later til å tro det, så tror jeg nappe vi vinner de 15 siste kampene i år.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Etter det har vi desvere ikke vært i nærheten av det. Nå møter vi lag som vi vil slite mot, men vi må ha poeng helst 9-10 i de 4 neste kampene.vi bør ha minst 18 poeng halvveis, for vi rykker ned om vi ikke klarer 34-36 poeng totalt. Og selv om enkelte later til å tro det, så tror jeg nappe vi vinner de 15 siste kampene i år.
    Det umulig å vite nå hvor mange poeng som trengs for å beholde plassen. Normalt har 31-32 poeng holdt til kvalik, men så sent som i 2015 var man på trygg grunn med 29 poeng.
    Ellers kan jeg ikke helt forstå hvordan du kommer fram til at vi vinner de siste 15 kampene. Vi har 8 kamper igjen fram til vi er halvveis i sesongen. Vi har 4 poeng nå. Hvis vi vinner 3 av våre 8 gjenstående kamper i vårsesongen (som vel ikke er helt utenkelig - evt at vi vinner 2 kamper og spiller 3 uavgjort). Da har vi 13 poeng halvveis. Hvis vi da leverer en bedre hQst-sesong (som jeg tror) så er det ikke utenkelig at vi kan vinne 7 av 15 kamper da. Skjer det så har vi 34 poeng som fort kan holde til sikker plass - og ganske sikkert ikke direkte nedrykk..
    Dette er vel ikke helt utenkelig? Selv om jeg mener vi blir bedre i andre halvdel av sesongen, betyr ikke det at vi kommer til å vinne alle kampene.... Jeg mener at regnestykket her ikke er urealistisk i det hele tatt...

Jeg var kjempeimponert over kampen mot Tromsø, det var fullt fortjent seier og virkelig morro å se på kampen i kulda.
    Om du var så imponert over den kampen mot TIL, så gav du i hvertfall ikke uttrykk for det... Jeg gikk inn på kamptråden START-TROMSO, og der er det 64 kommentarer og ikke en eneste gang var du inne og skrev om din begeistring....

Det beviser vel kanskje at du er en som tier stille når ting går bra, men som er flittig skribent når laget sliter....

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Det beviser vel kanskje at du er en som tier stille når ting går bra, men som er flittig skribent når laget sliter....
    Omvendt av deg med andre ord. Jeg mener det riktige bør være en mellomting av dere to, altså en balanse mellom optimisme og pessimisme, også kjent som REALISME.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stormchaser Vis innlegg
    Omvendt av deg med andre ord. Jeg mener det riktige bør være en mellomting av dere to, altså en balanse mellom optimisme og pessimisme, også kjent som REALISME.
    Dette er internett. Jeg tror ikke en slik ting finnes her

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Snakker om å treffe spikeren på hodet.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Det umulig å vite nå hvor mange poeng som trengs for å beholde plassen. Normalt har 31-32 poeng holdt til kvalik, men så sent som i 2015 var man på trygg grunn med 29 poeng.
    Ellers kan jeg ikke helt forstå hvordan du kommer fram til at vi vinner de siste 15 kampene. Vi har 8 kamper igjen fram til vi er halvveis i sesongen. Vi har 4 poeng nå. Hvis vi vinner 3 av våre 8 gjenstående kamper i vårsesongen (som vel ikke er helt utenkelig - evt at vi vinner 2 kamper og spiller 3 uavgjort). Da har vi 13 poeng halvveis. Hvis vi da leverer en bedre hQst-sesong (som jeg tror) så er det ikke utenkelig at vi kan vinne 7 av 15 kamper da. Skjer det så har vi 34 poeng som fort kan holde til sikker plass - og ganske sikkert ikke direkte nedrykk..
    Dette er vel ikke helt utenkelig? Selv om jeg mener vi blir bedre i andre halvdel av sesongen, betyr ikke det at vi kommer til å vinne alle kampene.... Jeg mener at regnestykket her ikke er urealistisk i det hele tatt...

Om du var så imponert over den kampen mot TIL, så gav du i hvertfall ikke uttrykk for det... Jeg gikk inn på kamptråden START-TROMSO, og der er det 64 kommentarer og ikke en eneste gang var du inne og skrev om din begeistring....

Det beviser at det tar mer enn en kamp før jeg tar helt av slik enkelte gjorde etter den kampen. Vel var den bra, faktisk meget bra, men hvordan du enn ser på det så har vi ikke vært i nærheten av det etterpå. Ay du mener at Start ikke slipper inn for mange mål, og har gjort det over flere år, får stå for din regning. Du kan se så mye du vil bak resultatene, , men til syvende og sist må du se på det reelle resultatet, somer målforsjellen og poengene vi har. For selv om du man kan lure seg selv med alle slags unskyldninger bare for å vri det til noe positivt, så er det kun resultaene som betyr noe. Jeg håper du har rett og at vi klarer oss. På hjemme bane har jeg gått glipp av kun 8 kamper siden 1977, så jeg er ikke en medgangssupporter som kun sitter hjemme og klager, jeg støtter laget uansett, men klarer faktisk å se ting med endel mindre gule briller enn du gjør Frankieboy.

Member
    Ble medlem
    Jun 2017
    Det beviser at det tar mer enn en kamp før jeg tar helt av slik enkelte gjorde etter den kampen.
    Nei, det beviser det ikke. Du tok vitterlig helt av etter Sandefjord-kampen som var Starts 2. kamp og første tap for sesongen:

dette var begredelig Noen klaget på Opdal ? Hæh sier jeg, hva med Simon Larsen som først like godt kunne fått parkeringsbot, så med målgivvende til Sandefjord mål. Simon Larsen var en vandrende katastrofe idag rett og slett. Spillerne trodde dette skulle gå av seg selv, selv når vi lå under 2-1 så spiller vi på tvers og tilbake til keeper selv om nermeste Sandefjord spiller er 40 meter unna målet vårt. Null insats på slutten, første omgang var brukbar, andre omgang viser at hvis vi presterer slik så tar vi ikke mange poeng, vi må heve oss mange hakk.
    Kan godt hende Frankieboy fokuserer vel mye på det positive av og til, men han er i det minste saklig. Jeg har f.eks. aldri sett at han har tillagt andre noen meninger de ikke har. Og du kan da i det minste innrømme det når du beviselig tar feil? At vi må ha minst 18 poeng halvveis er som Frankieboy påpeker ikke riktig. Har ellers inntrykk av at du ikke helt evner å se bak resultater, men det kan godt hende det bare er viljen det står på.

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi gjør en betraktelig bedre høstsesong. Det er ikke å være for optimistisk/positiv, men realistisk. Start er det laget med flest nye spillere, og det er naturlig at det tar litt tid før samhandlingen sitter som den skal. Start har også muligheter til å hente inn flere spillere i sommervinduet, og flere spillere inn vil i det minste gjøre stallen bredere og mindre utsatt for slitasje og suspensjoner i forhold til noen av våre konkurrenter. Tror også spillerne har lært en god del av kampene de har spilt til nå denne sesongen, og da spesielt defensivt. De har funnet ut at slurv defensivt blir straffet knallhardt i Eliteserien, og jeg forventer at vi hever oss. Simon Larsen gjør vel sin beste kamp mot Haugesund f.eks..

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ay du mener at Start ikke slipper inn for mange mål, og har gjort det over flere år, får stå for din regning.
    Jeg har aldri sagt at ikke Start slipper inn for mange mål.. Du kan ikke begynne å tillegge meg ting jeg ikke har sagt. Du kan gjerne finne et sitat hvor jeg har sagt at ikke Start slipper inn for mange mål og har gjort det over flere år...

Det jeg MENER er at av de målene vi har sluppet inn denne sesongen så er det spesielt de 6 målene vi slapp inn mot VIF som ikke kan regnes helt med, da vi spilte 85 minutter med en mann mindre og attpåtil fikk kaptein og forsvarsbauta Simon Larsen utvist. I den kampen hang vi tålig med fram til pause, men pga en grov feil av Dempsey rant det inn i andre omgang. Hadde vi spilt 11 mot 11 i den kampen hadde vi aldri sluppet inn 6 mål. Det tror jeg ikke du heller mener.

Ellers vil jeg takke Tor for hans innlegg. Det er godt at andre også ser litt av det jeg ser. Jeg er positiv, men mener at det jeg skriver ikke er helt urealistisk heller. Hadde ser ting som kan forbedres og jeg ser at ikke alt stemmer, men er en av dem som tror det snur og at vi når sesongen er ferdig har nok poeng til en ny sesong i eliteserien 2019.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tor Vis innlegg
    Nei, det beviser det ikke. Du tok vitterlig helt av etter Sandefjord-kampen som var Starts 2. kamp og første tap for sesongen:

Kan godt hende Frankieboy fokuserer vel mye på det positive av og til, men han er i det minste saklig. Jeg har f.eks. aldri sett at han har tillagt andre noen meninger de ikke har. Og du kan da i det minste innrømme det når du beviselig tar feil? At vi må ha minst 18 poeng halvveis er som Frankieboy påpeker ikke riktig. Har ellers inntrykk av at du ikke helt evner å se bak resultater, men det kan godt hende det bare er viljen det står på.

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi gjør en betraktelig bedre høstsesong. Det er ikke å være for optimistisk/positiv, men realistisk. Start er det laget med flest nye spillere, og det er naturlig at det tar litt tid før samhandlingen sitter som den skal. Start har også muligheter til å hente inn flere spillere i sommervinduet, og flere spillere inn vil i det minste gjøre stallen bredere og mindre utsatt for slitasje og suspensjoner i forhold til noen av våre konkurrenter. Tror også spillerne har lært en god del av kampene de har spilt til nå denne sesongen, og da spesielt defensivt. De har funnet ut at slurv defensivt blir straffet knallhardt i Eliteserien, og jeg forventer at vi hever oss. Simon Larsen gjør vel sin beste kamp mot Haugesund f.eks..
    Jeg skal med glede innrømme at jeg tok feil hvis vi har berget plassen i november. Og regner med du gjør det samme hvis det motsatte er tilfelle.

Du skriver at Start bruker tid på å spille inn nye spillere, og det er sikkert riktig, men hvis man da henter inn flere nye spillere i sommer så vil det pluselig ikke være behov for å spille disse inn ? Jeg evner fint å se bak resultatene, det er vel heller enkeltes evne til å til å se realitene som er et like stort problem.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    forsvarsbauta Simon Larsen
    Ærlig talt. Det er ingen grunn til å kritisere Frankieboys positive tilnærming. Men å hevde at han alltid er sakelig, blir vel i overkant sjenerøst.

Ut fra det Frankieboy har skrevet på dette forumet i årenes løp, blir jeg overrasket om han ikke er forsøkt rekruttert av Putin for å skrive om Russland.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sakelig og Frankieboy, du kødder ? Han er den eneste her inne som hevder at den eneste grunnen til at hjan ikke dømmer i tippeligaen er at han ikke gidder, det er vel sakelig det også.
    Sist endret av tigerberget4ever : 05-06-2018 kl 11:13

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    På tide å droppe diskusjonen om personer her inne, og det går begge veier. Diskuter IK Start, eller hva andre sier i denne tråden.

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Alle har forskjellige meninger og syn på ting og det er bare bra, enten man er positiv eller negativ. Men det er ikke bra at man går på person og henger ut medlemmer av forumet bare fordi man har forskjellige syn på ting. Tror man bør fokusere på klubben og fotballen og ikke på personene som diskuterer.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •