Viser resultater 1 til 16 av 16
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Hva skjer med Start 2??

Start 2 har startet sesongen i 3. divisjon (fjerde nivå i Norge) med fire tap og 4-16 i målforskjell. I går ble det 2-5 hjemme mot Sola.

Hva skjer med det fantastiske "talentarbeidet" i Start? Er spillere fra A-stallen med på disse kampene?

Skremmende svak åpning.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Forsvaret har åpenbart lært mye av a laget. Spissene også forsåvidt.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det har nok noe med at mange av de nest-beste har funnet seg andre klubber, da de så at veien opp til A-laget nå ble for lang... I tillegg så har vi jo hatt mange skader på A-laget og derfor ikke kunne bruke mange av de nest-beste for Start 2.

Jeg håper at når samtlige på A-laget er tilbake fra skade - at vi kan bruke 3-4 spillere fra kamptroppen til A-laget på Start 2. Jeg synes at dem som starter på benken nesten automatisk burde spilt for Start 2...

Er viktig at dette laget ikke rykker ytterligere ned, så man må begynne å ta noen poeng også her!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    https://www.fvn.no/lokalsporten/i/ng...tet-Donn-seier

Start 2 styrer mot nedrykk fra 3.div

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Helt tullete at ikke flere A-lagspillere blir brukt i kampen mot Donn. Ser man på lagoppstillingen var det jo bare ukjente spillere (juniorer?) og da er det ikke rart det blir tap.

Greit at A-laget har fått ferie, men jeg synes at man burde ventet til etter Start-2 kampen og brukt 4-5 av A-lagspillerne som ikke startet for A-laget. Da hadde man hatt mye bedre sjanser til å vinne og komme seg opp i ryggen til flere andre lag.

Jeg håper virkelig at Start 2 blir prioritert på en helt annen måte etter sommeren. Da vil A-laget forhåpentligvis bli ytterligere styrket og man kan bruke 4-5 A-lagspillere fast for Start 2 og forhåpentligvis karre til seg nok poeng til å redde plassen i 3.divisjon.

Hvis ikke blir kamphverdagen for våre nest-beste i 4.divisjon neste år - og det er langtfra godt nok. Man burde provd å få dette laget opp en divisjon...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Her er jeg klinkende enig Frankieboy.
    Floki, Twum, Sandberg og Tryggvason kunne ha godt med en god prestasjon før ferien.
    Mildt sagt elendig prioritert

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Start 2 spiller ny kamp om noen få dager, og med hele A-stallen på ferie blir det nok nytt tap og forverret tabellsituasjon...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Start 2 spiller ny kamp om noen få dager, og med hele A-stallen på ferie blir det nok nytt tap og forverret tabellsituasjon...
    Heldigvis tok du feil, 2-0 over Sandefjord virker sterkt,.. Men som i Start var det neppe med noen A spillere i Sandefjord.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Det virket på Rekdal at Start 2 blir toppet godt med A spillere i morgen / tirsdag.
    Blir spennende å se hvordan det går mot Eik, kampen må vinnes

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Rekdal sa på livesendingen at de prøver å få til en kamp til på torsdag slik at de som ikke får mye spilletid i kampen mot Eik får en kamp de også. Han ønsker at de som starter får spille så lenge som mulig. Begge kampene er jo treningskamper for at A laget sine spillere skal få en gjennomkjøring.

Livesending

Kampen mot Eik vises på Fvn.
    Sist endret av Andreas : 07-30-2018 kl 18:23

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Påtide å ta opp denne. Ja hva skjer med Start 2. Kun en seier i år og gikk på et pinlig tap mot Nabo Vindbjart.
    Vindbjart er forsåvidt ikke et dårlig lag, men Start stilte med flere som sitter på benken ofte, deriblant Twum, Daland og Floki.
    Floki må jo være noe av det merkeligste kjøpet Start har gjort.. Han kan ikke regnes som et alternativ.
    Hvem leder Start 2 fortiden!

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2014

start2 -viking2 0-9 ja sant

hva er dette her tape 9-0. noen som hvar på den tragedien hva skjer

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Legger man til 6-0 tapet mot MK for noen uker siden, så ser dette virkelig ikke bra ut. Noe er råttent i klubben.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Helt vanvittig. Klubben har dessverre råtnet på rot.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Ting virker å flyte fritt og vilt.
    Isolert er 0-2 til pause greit nok, men man går ut i 2.omgang for å hente inn, i stedet får man 0-3.
    Etter dette gir man faen, det er helt uholdbart og tyder på at mentaliteten er på frysepunktet.
    Merkelig nok følger MK tapet og Viking2 tapet tett etter A lagets meget svake kamper prestasjoner.
    Jeg synes timingen og tidspunktet er interessant å ta opp.
    Jeg synes egentlig alt falt etter at Djupvik gikk, eller ble oppfordret til å dra pga lønnskostnader (Min mening)

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Dette har neppe noe som helst med Djupvik å gjøre. Han gikk jo bare rundt å sa "kom igjen gutta!" i gangene.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •