Vis avstemningsresultater: Hvor mange mål tror du Adeleke Akinyemi scorer på våre 12 siste seriekamper?

Stemmere
11. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • 0-2 mål

2 18,18%
  • 3-4 mål

5 45,45%
  • 5-6 mål

3 27,27%
  • 7-8 mål

1 9,09%
  • 9 mål eller flere

0 0%
Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Vi spilte såkalt "juletre-formasjon". Think that covers it.

Edit: Vel, strengt tatt ikke, hvis man anser den formasjonen å være milansk 4-3-2-1.

Carry on.
    Sist endret av SpennEnde : 08-20-2018 kl 22:05

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    I følge FVN, og spillerbørsen, spilte vi i 5-3-2

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...n-260159b.html

Altså med to spisser men med tre midtstoppere i tillegg til Wichne og Kack på back.
    Da har Fevennen skiftet mening. Denne artikkelen er også tilgjengelig via Aftenposten, og her står det at Start spilte 5-4-1. Artikkelen i Aftenposten er signert Steffen Stenersen, og datert 20. august klokken 04:52.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    3-4-3 er vel bare litt jålete variant av 5-4-1. Alt kommer an på hvor høyt backene og kantene står. Kabran og Shala sto ikke høyt nok til å kalle det 3-4-3 spør du meg, men dette vil selvsagt variere i løpet av en kamp og hvordan den utvikler seg. Så ut som Shala lå smalere enn Kabran for meg, så da kan vi kanskje konkludere med en skjeiv 5-4-1?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av iekksil Vis innlegg
    3-4-3 er vel bare litt jålete variant av 5-4-1. Alt kommer an på hvor høyt backene og kantene står. Kabran og Shala sto ikke høyt nok til å kalle det 3-4-3 spør du meg, men dette vil selvsagt variere i løpet av en kamp og hvordan den utvikler seg. Så ut som Shala lå smalere enn Kabran for meg, så da kan vi kanskje konkludere med en skjeiv 5-4-1?
    Tenkte det samme, litt på sjeiva. Ulikt press.
    Synes generelt at Shala gjorde en bedre kamp en Kabran.
    Men Kabran er smart i boxen.
    Det var èn spiss, helt klart. Med ulik Press høyde. Etterhvert som Käck og Wichne gikk dypere fulgte naturlig nok shala og Kabran etter for å dekke rommet i mellom.

Da måtte vi flytte ballen lengre for å gå i angrep, ergo færre sjanser.
    Vet ikke hva Mensah står for, men Shala var veldig godt mot Godset, i tillegg har vi Christensen.
    Begynner å bli rimelig grei dekning

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Full forvirring ang formasjon altså.

På hjemmesiden sin skriver Start at de spilte 3-4-3. Men laget står oppført i 5-3-2 (legg merke til bindestrekene mellom lagdelene)

"Her er laget som starter kampen (3-4-3):

Jonas Deumeland (Opdal fa 90) - Simon Larsen, Damion Lowe, Henrik Robstad, Eirik Wichne, Elliot Käck - Afeez Aremu , Erlend Segberg (K), Herolind Shala (Sigurdarson fra 72) - Kevin Kabran, Adeleke Akinyemi (Skaanes fra 83)."

Uansett - kult at Ræga tør å gå for noe såpass utradisjonelt, om det måtte være med 3 eller 5 forsvarsspillere. Det hadde jeg ikke trodd, ref et tidligere innlegg.

Ellers var Lowe fantastisk og Shala blir bedre og bedre.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Da bekrefter Rekdal at de kjørte 3-5-2

– Jeg var veldig fornøyd med måten spillerne responderte på. Det gir en trygghet, og den beste læringen er å få til ting en øver på. Selvtilliten din vokser.

Det sier Kjetil Rekdal om kampen mot Strømsgodset forrige helg. Kampen som ble den første hvor Start-treneren testet ut laget sitt i en ny 3–5–2-formasjon.

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...n-260321b.html
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Da bekrefter Rekdal at de kjørte 3-5-2
    Han gjør vel strengt tatt ikke det.

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Alle formasjoner er flytende uansett, dette her blir rent akademisk. Men det så iallefall ut til å passe stallen vår. Forøvrig har både Larsen og Hadzic vært ute noen dager med omgangssyke, så spørs om de rekker kampen. Er jo mandagskamp, så de har den ekstra dagen på seg.

Skulle Larsen være indisponibel mot Odd tror jeg ikke vi får se noen 3`er bak i denne kampen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    Han gjør vel strengt tatt ikke det.
    Fra 49:15

Rekdal: "3-5-2 eller 3-4-3 eller hva du kaller det".

Har altså aldri vært planen med fem bak
    --

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •