Viser resultater 1 til 5 av 5
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo

Spillertråd: Jonas Deumeland

Jonas er enn så lenge bare under kontrakt med klubben ut 2018 sesongen, og ble hentet inn som en nødløsning da Opdal ble langtidsskadet. I tiden i klubben har Jonas vært blant de ubestridt beste i alle kampene, og jeg har bare klart å telle meg frem til en direkte keepertabbe på alle kampene han har spilt. Det var på slutten av en kamp vi allerede lå under 3-1, så det hadde absolutt ingenting å si for utfallet.

Blant flere supportere har det vært snakk om hvorvidt klubben vil forlenge med han, og Jonas selv har hele tiden vært klar på at det er noe han er positiv til. I dag bekrefter også TKK til FVN at de vil prate med Jonas den nærmeste tiden og satser på å få avklart situasjonen hans innen utgangen av september.

Etter min mening er dette en kjærkommen beskjed, og noe jeg har savnet klarhet i. Jeg håper Jonas bli i klubben lenge, for han har vært en bauta siden han kom hit.

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...d-260962b.html

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Da var Deumeland signert for 3 år

https://www.fvn.no/100Sport/fotball/...t-263720b.html

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Gode nyheter! Har ventet en stund på denne, siden klubben sa det skulle være avklart innen september.
    Da vet vi at vi har én god keeper neste sesong, så får vi se hvem som blir hans utfordrer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Topp dette.
    Sikrer vi plassen, antar jeg vi forlenger med Shala også.
    Da kan vi for første gang siden de nye eierne kom inn ha et overgangsvindu fokusert på rette typer til rett plass, uten å måtte kjøpe for å kjøpe.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Bra at dette gikk i orden!

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •