Vis avstemningsresultater: Hvordan tror du det går i de 2 kampene mot Glimt denne uken?

Stemmere
9. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Seier i serie og seier i cup

2 22,22%
  • Uavgjort i serie og seier i cup

2 22,22%
  • Tap i serie og seier i cup

1 11,11%
  • Seier i serie og tap i cup

2 22,22%
  • Uavgjort i serie og tap i cup

0 0%
  • Tap i serie og tap i cup

2 22,22%
Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 44
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Så deilig! Nå blir de siste minuttene veldig, veldig lange....

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Så utrolig deilig. Forbannelsen er brutt - og vi kan SLUTTE med alt prat om rekke uten seier på bortebane!

Så vannvittig fortjent. Vi rundspiller Glimt det meste av 2.omgang og burde vunnet med langt mere. NYDELIG!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Der var det gjort. Første borteseier siden 2015. Herregud så deilig! Og det er fult fortjent. Den andreomgangen vi leverer i dag er stor. Vi skaper flere fine sjanser, slipper Glimt veldig lite til og klarer til og med å snu kampen. Det er faktisk helt rått!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Viktig seier. Kudos til Rekdal for taktiske valg i forkant, valg av formasjon og for å klare å snu kampen.
    Coaching i verdensklasse 😋

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Vanvittig deilig seier! Aldri blitt delt ut så mange klemmer på Paddy's før, det er jeg sikker på 😁

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Veldig bra med endelig en borteseier, godt den rekken er brutt. Formen virker å være i anmarsj, og forhåpentligvis kan vi plukke endel poeng på de siste syv kampene, vi ikke hvile på laurbærene ennå.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Nei, det er naturligvis ingen grunn til å hvile på laurbærene. Kampene som venter vil i all hovedsak trolig være vesentlig tøffere enn denne. Samtidig er det sterkt å vinne med kniven på strupen.

Det er liten tvil om at det passet Start ypperlig at dette ble en parodi. Å kunne ligge lavt, vente på vinden og kontre i førsteomgangen for deretter å presse høyt i andre var jo et drømmescenario for et Startlag uten evner til å skape stort mot etablert forsvar. Man må vel tilbake til snøballkrigen i første serierunde for å finne siste laget skapte så mange store sjanser. Litt uvandt at Start leverer mot lagene nordfra når forholdene forhindrer fotball.

Hadde Kabran vært på banen ville dette trolig vært avgjort lenge før Glimt tok føringen. Det bekymrer litt. Start har neppe råd til å sløse med sjansene i kampene som kommer.

Kjipt at Stabæk bikker inn en sen seier mot røde Ranheim. Den kampen viser vel at Stabæk også skal slite med å nå sine 32 poeng. Om LSK taper poeng i morgen vil uansett runden styrke Starts sjanser for å overleve selv om det fremdeles ser vanskelig ut.

Ellers er det jo nok en gang Shala som står frem i min bok. Mens Simon Larsen dessverre utmerker seg i den andre enden av skalaen. Det blir vikktig å holde Lowe unna karantene resten av høsten.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    Ellers er det jo nok en gang Shala som står frem i min bok. Mens Simon Larsen dessverre utmerker seg i den andre enden av skalaen. Det blir vikktig å holde Lowe unna karantene resten av høsten.
    Enig ang dette.

Larsens svakheter blir bare mer og mer tydelige. Samtidig som det blir klart at vi er mer og mer avhengige av Lowe. Synes også Hammer Berger gjør en ok jobb, samtidig som Shala er god.

Ser at VG har Elliot som MOM

https://vglive.no/events/341933/lineups
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av DelPiero Vis innlegg
    Bra jobb Frankie. Du holder dette oppe i gode og onde. Men gleder meg også litt til neste kamptråd. Blir spennende å lese et faktabasert kamptråd fri for synsing. For både bra/dårlig, hodeløse høns, kun10 mål er godt nok osv er jo synsing så det kommer det ingenting av 😂
    Det skal du få, kamptråd kommer når Rekdal slipper start opp stillingen ca. 1 time før kampstart. Og ja du skal få det som du vil, kun facts, ingen spekulasjoner eller synsing. Takker igjen Frankie for tilliten og skal lage fakta baserte kamptråder fremover.

Forresten deilig seier idag. Den enkleste bortekampen vi hadde igjen endte i 3 poeng, det var bra, nå trenger vi 9 poeng til. Så spiller vi sansynligvis i eliteserien neste år også.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Enkleste kampen var det ikke, det bør og må være mot Sandefjord som forhåpentligvis er allerede nede, men Start ligger fortsatt på vippen.
    Glimt kampen ser jeg som en av de vanskelige, kun Vif kampen blir nok hardere.
    Ellers tror jeg det blir tøffe bortekamper alle sammen.
    Da trenger vi Lowe og ingen skader på de som pr i dag er oppegående.
    Hvordan er status på Aremu?
    Får vi en tilnærmet skadefri tropp, og kan mønstre på Børufsen og Kabran i Novemberkampene blir dette bare flott.
    Start - RBK, for en kamp det blir..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av tigerberget4ever Vis innlegg
    Det skal du få, kamptråd kommer når Rekdal slipper start opp stillingen ca. 1 time før kampstart. Og ja du skal få det som du vil, kun facts, ingen spekulasjoner eller synsing. Takker igjen Frankie for tilliten og skal lage fakta baserte kamptråder fremover.
    Hvis du skal skrive kamptråden etter at laget er klart, rekker du ikke kampen.
    Og det blir ikke noe engasjement i forkant.

Håper uansett Frankieboy fortsetter med sine kamptråder. Så får vi testet ut hva som fungerer best.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Hvis du skal skrive kamptråden etter at laget er klart, rekker du ikke kampen.
    Og det blir ikke noe engasjement i forkant.
    Enig. Jeg synes kamptråder helst bør komme dagen i forveien, slik at det er mulig å diskutere lagoppstillinger, motstander osv før kampen. Litt kjipt å komme hjem etter kampen og begynne å lese kamptråden for oss som ikke ser kampen hjemme.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg skal legge den ut før jeg hvis du ønsker det. Bare det at noen mente at den bør være fri for egne meninger.Og det skal den bli, skal se å få laget den tirsdag kveld jeg.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fri for egne meninger? Det blir jo bare tull, en kamptråd uten egne vurderinger og synspunkter blir jo totalt kjønnsløs og kjedelig...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av vestergabet Vis innlegg
    Fri for egne meninger? Det blir jo bare tull, en kamptråd uten egne vurderinger og synspunkter blir jo totalt kjønnsløs og kjedelig...
    Helt enig med deg, men var slik enkelte brukere her ønsker det.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Helt enig med deg, men var slik enkelte brukere her ønsker det.
    Det er vel en enkelt bruker som har sagt det, og basert på emojien på slutten er jeg relativt sikker på at det var ironisk ment.

Men kjør på du. Blir interessant å se en første post i en kamptråd uten snev av vurderinger og synspunkter.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg tok det opp fordi tigerberget4ever kritiserte Frankies synsing med egen synsing. Han er positiv, t4ever er negativ. Men i motsetning til t4ever, argumenterer Frankie. Kanskje i overkant optimistisk, men likevel interessant lesning.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Enig ang dette.

Larsens svakheter blir bare mer og mer tydelige. Samtidig som det blir klart at vi er mer og mer avhengige av Lowe. Synes også Hammer Berger gjør en ok jobb, samtidig som Shala er god.

Ser at VG har Elliot som MOM

https://vglive.no/events/341933/lineups
    Ærlig talt forstår jeg ikke helt hvorfor Larsen brukes på venstresiden i en 3backs linje, han er jo ubrukelig med venstrefoten, ser jo at han sliter gang på gang når han skal ta imot med venstre og forårsaker mange balltap og stopp i fremdriften av spillet, det er jo heller ikke noen posisjon han har erfaring eller virker komfortabel i, han funker jo bedre på høyresiden. Er Hammer Berger virkelig enda mer ubrukelig med venstrefoten enn Larsen?

Burde man flytte Robstad inn istedenfor, han er ihvertfall venstrebent, selvom han gjør mye rart til tider, Kæck er jo mer vingbacktype som er bedre å bruke mer offensivt når vi spiller 3-4-3/3-5-2. Kan Børufsen være et alternativ her når han kommer tilbake?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kris81 Vis innlegg
    Ærlig talt forstår jeg ikke helt hvorfor Larsen brukes på venstresiden i en 3backs linje, han er jo ubrukelig med venstrefoten, ser jo at han sliter gang på gang når han skal ta imot med venstre og forårsaker mange balltap og stopp i fremdriften av spillet, det er jo heller ikke noen posisjon han har erfaring eller virker komfortabel i, han funker jo bedre på høyresiden. Er Hammer Berger virkelig enda mer ubrukelig med venstrefoten enn Larsen?

Burde man flytte Robstad inn istedenfor, han er ihvertfall venstrebent, selvom han gjør mye rart til tider, Kæck er jo mer vingbacktype som er bedre å bruke mer offensivt når vi spiller 3-4-3/3-5-2. Kan Børufsen være et alternativ her når han kommer tilbake?
    Enig. Larsen med vestre er katastrofe. Robstad kan fort være et bedre alternativ.

Käck og Wichne har nå fått roller de passer bra i. Begge er vel bedre offensivt enn defensivt.
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg skal legge den ut før jeg hvis du ønsker det. Bare det at noen mente at den bør være fri for egne meninger.Og det skal den bli, skal se å få laget den tirsdag kveld jeg.
    Trodde du skulle legge ut en kamptråd tirsdag kveld?????

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •