Vis avstemningsresultater: Hvor langt går Start i cupen 2018 ?

Stemmere
5. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Taper i kveld

1 20,00%
  • Semifinale

1 20,00%
  • Finale med tap

1 20,00%
  • Vi Vinner cupen ENDELIG

2 40,00%
Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Bryne imponerte meg i dag, eller var det et blodfattig lsk som ga de sjansen!
    Det var nok litt av hvert fordi lsk spiller som et 2 divisjon lag nå, hårfint bedre en Bryne på 6 PL.
    Gjenværende cuplag har Start ingen imponerende statistikk å vise til på bortebane. Like imponerende som en lompejævel som har ligget å lufttørket.
    Marerittet må være Lerkendal. Mens LSK hjemme er nok det desidert beste vi kan få.
    Kampen i går fikk jeg ikke sett, men jeg fikk med meg at folk var skeptisk til Opdal som faktisk gjorde seg til matchvinner, solid kamp med noen vanlige Opdal varianter som får Bambi til å virke trygg på isen.
    Shala gir oss aggressivitet og trøkk på midten, slik vi må ha.
    Nå får Stabæk mest ro og kan tenke på serien, mens Start, Lsk og Godset får en høst de vil kjenne godt i beina til godt ut i julestria.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Ja dette går veien, tur til Lerkendal i semifinalen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Borte mot Rosenborg ja. Det er vel bare å slå fast at det var gøy så lenge det varte.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Ikke bare er de norges beste lag, de har jaggu flaksen med seg også
    Håpet nå er at RBK sliter på spillestallen med gullkamp og Europaspill, slik at det er et redusert lag vi møter. Med den absolutt verste trekningen som var mulig blir vi nødt til å ha litt hjelp er jeg redd.
    Det var da som f....

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Ellers er det interessant å lese dette på DB:
    "Seks ganger har sørlendingene spilt semifinale, seinest i 2011 da det ble tap for Kjetil Rekdals Aalesund. I fem av semifinalekampene spilte Start på bortebane."

Lurer på om det er andre lag som har det slik. Det er alltid noe liksom

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    I fem av semifinalekampene spilte Start på bortebane
    Jeg trodde vi aldri hadde hatt hjemmebane jeg - når var det? Typisk at RBK får hjemmebane. Om noen år kommer det frem at dette er rigget...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

ufattelig

1977 mot LSK, uavgjort i Kristiansand, tape 1-0 på Åråsen trore jeg. Hvorfor skulle man rigge noe slikt ?

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Håpet nå er at RBK sliter på spillestallen med gullkamp og Europaspill, slik at det er et redusert lag vi møter.
    RBK har bred stall, men veldig mye skader for tiden så benken er nok ikke hva den bruker å være. De tar neppe spesielt alvorlig på oppgaven, og kan nok godt finne på å stille B-preget. Men spørsmålet er vel om ikke Rekdal gjør det samme.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    RBK har bred stall, men veldig mye skader for tiden så benken er nok ikke hva den bruker å være. De tar neppe spesielt alvorlig på oppgaven, og kan nok godt finne på å stille B-preget. Men spørsmålet er vel om ikke Rekdal gjør det samme.
    Det er bare å håpe at vi tar masse poeng i kampene fra nå og til 1 november, slik at vi på det naermeste har reddet plassen når vi skal til Lerkendal. Det er ingen tvil om at RBK har alt press på seg her, og at Start kan dra til Trondheim med lave skuldre.

I cup kan alt skje, og har vi dagen - er det selvsagt ikke umulig. Det er ingen tvil om at dette er en storre kamp for Start enn for Rosenborg som er i cupfinalen med jevne mellomrom...

..og vinner vi denne - er sjansen for cupgull absolutt gode! Skal vi bli cupmestere, må lag som Rosenborg ryddes av veien...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Med RBK's flaks, så får de nok hjemmekamp uansett...
    Au da....

Gøy så lenge det varte?

Uansett er vi i så god stim nå, at alt er mulig, men kanksje ikke dette.
    --

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •