Joda, vi har mange midtbanespillere, men av disse du nevner her vil jeg tro at Christensen, Shala, Sandberg, Sigurdarson og Borufsen regnes som kantspillere/vinger/spisser - og er i en egen kategori. Dette avhenger at vi fortsetter med 3-4-3. Dersom vi går ned til 4-3-3 kan vel alle disse spille på kanten på midtbane - noe også Skaanes kan gjore.
Sandberg kan nok også spille vingback (kjempe med Kack).
Det kan se ut som man er i ferd med å omplassere Twum til midtstopper (spilt der for Start 2 i det siste) - så da er det vel egentlig Segberg, Aremu, Hadzic som kjemper om 2 plasser sentralt på midten (i 3-4-3) eller den ene sentrale midtbaneplassen i et 4-3-3 system. Bytter vi til 3-5-2 - så kan vel de fleste av disse spille indrelopere...
Jeg tror det fort kan komme en ny ballfordeler som kan kjempe med Segberg om plassen. Da vil Hadzic kjempe med Aremu om den andre plassen på midten..
Mye kommer ann på hva slags system vi spiller - men jeg tror det er plass til alle disse som er nevnt her. Tror derimot det blir vanskelig for en spiller som Mensah å få spilletid - så regner med at han blir lånt ut. (også med tanke på utlendingskvoten).
Framme tror jeg heller ikke det blir plass til Floki - og tror han forsvinner - enten på nytt utlån eller blir solgt. Da kommer det nok inn enn ny spiss som kan kjempe med Akinyemi/Bringaker.
Det blir uansett en utrolig spennende vinter - spesielt om vi redder plassen!