Vis avstemningsresultater: Hvem havner på kvalik-plassen?

Stemmere
8. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Strømsgodset

0 0%
  • Bodø/Glimt

0 0%
  • Start

4 50,00%
  • Lillestrøm

4 50,00%
  • Stabæk

0 0%
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

28. Serierunde: SANDEFJORD - START (kamptråd)

TID: Søndag 4 november kl.1800
    STED: Komplett Arena

TABELLEN
    13. Start..........26....8-5-14....28-46...29 poeng
    16. Sandefjord..26...3-10-14...29-52...19 poeng

SANDEFJORD FOTBALL
    Sandefjord har som ventet kjempet i bunnen gjennom hele sesongen, og med 8 poeng opp til kvalik - og kun 9 poeng å spille for, er det større sjanse for en storgevinst i lotto enn at laget skal holde plassen i eliteserien. Dersom de skal klare det umulige, må Sandefjord vinne sine 3 gjenstående kamper + at både LSK og Stabæk må tape alle sine 3 gjenstående kamper. Det skjer ikke, og dermed er det bare å forberede seg på en sesong i OBOS for laget til Marti Cifuentes.

Men, selv om Sandefjord kommer til å rykke ned, så har man opplevd en betydelig forbedring spillemessig de siste ukene. De er blitt veldig vanskelige å slå, og har bare tapt 1 av sine 7 siste kamper. De har blant annet klart 1-1 både på Lerkendal og på Brann stadion. Mot Brann ledet Sandefjord til det gjensto 4 minutter av full tid, og mot Rosenborg ledet Sandefjord til det stod ca 20 minutter av kampen. I begge disse kampene var de helt på høyde med lagene som kjemper om seriegull.

Sandefjord er dog seriens svakeste hjemmelag og har kun tatt 10 poeng på sine 13 hjemmekamper. Hele 8 av disse 10 poengene har kommet på lagets 5 siste hjemmekamper. De slo blant annet Godset 2-1 i forrige hjemmekamp.

Klubben gjorde et par gode signeringer i sommervinduet der blant andre Marius Høibråten og Rufo ble hentet. Begge to har gjort det veldig bra, og spesielt Rufo har virkelig imponert. I tillegg hentet man en tidligere profil i Mohamed Fellah - som også har gjort det bra. Fellah har dog slitt noe med skader og er heller ikke klar til kampen mot Start. En annen som ikke er spilleklar er Fitim Azemi - som også sliter med en skade. Bortsett fra disse er samtlige spillere klare - og så vidt jeg kjenner til har man heller ingen ute med karantene. Jeg trodde at Vales fikk sitt 6 gule kort sist, men ser ut som han bare har 5 og er derfor tilgjengelig for søndagens kamp.

Toppscorer for Sandefjord er Rufo og Pontus Engblom med 6 scoringer hver. Håvard Storbæk leder oversikten over flest målgivende (5).

Den omvendte kampen i Kristiansand er nok sesongens mest frustrerende kamp for Starts del. Dette var en kamp der Start styrte det meste og tok ledelsen ved Floki etter 22 minutter. Håvard Storbæk utlignet mot spillets gang etter 34 minutter og det resultatet stod seg til pause.
    I 2.omgang presset vi på for en ny ledelse, men ble knallhardt straffet på kontringene til Sandefjord og spesielt farten til Pontus Engblom. Den raske spissen scoret to ganger og Enric Valles en gang - og dermed ebbet kampen ut med et flatterende 1-4 resultat.

Sandefjord har tatt i mot Start 5 ganger på hjemmebane. Lagene har vunnet 2 kamper hver og spilt en uavgjort. Målforskjellen er 8-7.

SANDEFJORD'S 5 SISTE KAMPER
    23 september: Brann - Sandefjord 1-1 (serie)
    29 september: Sandefjord - Odd 1-1 (serie)
    7 oktober: Rosenborg - Sandefjord 1-1 (serie)
    20 oktober: Sandefjord - Strømsgodset 2-1 (serie)
    28 oktober: Kristiansund - Sandefjord 3-2 (serie)

PASS PÅ DENNE SPILLEREN
    Her må Rufo trekkes fram. Rufo, eller Rubén Herráiz Alcaraz som han heter, var nok en spiller ikke mange hadde hørt om da han kom til Sandefjord i sommer. Han er 25 år gammel og har stort sett spilt for B-lag i Spania i sin karriere. I 2017 og 2018 var han endel av Mallorca, hvor han kun fikk en kamp. Han ble derfor leid ut til Badelona i spansk 2.divisjon hvor han spilte 12 kamper og scoret ett mål. Han ble så hentet til Sandefjord hvor han signerte en kontrakt som strekker seg ut 2019-sesongen. I Sandefjord har han virkelig slått til, og scoret 6 mål på 9 kamper og har et snitt på altomfotball's børs på 5.57. Dette er en spiller som er i god form - og som må passes godt på.

IK START
    Hos Start er Damion Lowe og Afeez Aremu tilbake fra suspensjon - og trolig går begge rett inn på laget. Etter at vi stilte et ganske reservepreget lag i Trondheim vil jeg tro at vi stiller med det samme laget som har spilt jevnlig i det siste. Da er det disse 11 som starter mot Sandefjord : (3-4-3 formasjon)

Jonas Deumeland

Simon Larsen
    Damion Lowe
    Espen Hammer-Berger

Eirik Wichne
    Erlend Segberg
    Afeez Aremu
    Elliot Kack

Herolind Shala
    Adeleke Akinyemi
    Tobias Christensen

I FARESONEN
    Mange spillere har nå fått flere gule kort, og dermed er det interessant å se hvem av våre spillere som er i faresonen for å måtte sone i neste runde om de pådrar seg kort i denne kampen. Jeg har også tatt en titt på hvem av vår kommende motstander etter denne runden - som har spillere i faresonen.
    Vår neste kamp spilles hjemme mot Rosenborg.
    Følgende spillere unngå kort i denne runden for å unngå karantene:
    Start: Isaac Twum, Tobias Christensen
    Rosenborg: Alexander Søderlund

NOEN TANKER TIL SLUTT
    Vi har pratet om at denne uken vi er inne i nå var en viktig uke der vi kunne komme til cupfinale + redde plassen, men samtidig var sjansen til stede for å bli dratt enda lengre ned i bunnstriden.
    Vel, vi har gått på to tap - og er ute av cupen og har blitt innhentet av flere av lagene i bunnstriden. Man skulle derfor tro at de fleste var deppet over dette - og JO, det er surt å gi bort ledelse mot Molde og ryke ut av cupen - MEN jeg synes at denne uken virkelig har vist hvilke enorme steg dette Start-laget har tatt. Først spilte vi mandag kveld mot det som for øyeblikket er Norges beste lag. Molde var i storform, og med et Start-lag uten Lowe og Aremu fryktet jeg at det kunne bli stygge sifre.
    I stedet endte det med et knepent 1-3 tap - etter at vi ledet 1-0 til pause. Kun 3 dager senere dro vi til Lerkendal og spilte mot et Rosenborg-lag som var fullt av stjerner og profiler som 4 dager senere hadde imponert med en 2-1 seier i seriefinalen mot Brann. RBK hadde i tillegg en ekstra dag hvile + hjemmekamp. Kjetil Rekdal valgte her å spare alle de offensive spillerne som har spilt i det siste, og flere supportere jeg pratet med foran kampen mente at kampen var tapt allerede før avspark. I stedet vi fikk se et reservepreget Start-lag gå respektløst til verks og spilte en nesten perfekt 1.omgang - hvor man også fikk en fin scoring av Niklas Sandberg. Utrolig imponerende - og coaching i verdensklasse!
    Etter pause ble vi presset bakover på banen, og det glapp da Niklas Bendtner fikk score fra kloss hold. Etter dette hevet vi oss igjen og skapte en stor sjanse som Kasper Skaanes kanskje burde scoret på. Igjen var Rosenborg rystet - men så skjer det som ofte skjer mellom topplag og bunnlag. En dårlig avklaring - og Alexander Søderlund kan score vinnermålet med kampens siste spark på ballen.

Det var utrolig kjiipt, MEN jeg gikk hjem fra teltet i torget med en god følelse. Det er ikke bare 11 spillere som Kjetil Rekdal har å plukke fra når han skal sette opp et konkurransedyktig lag. Onsdag fikk vi se flere andre spillere som virkelig viste seg fram og som viser at de vil bidra i sesongens 3 siste kamper + inn mot 2019 sesongen.

Men, en god prestasjon er ikke godt nok i søndagens kamp. Da er det kun resultatet som betyr noe. I den kampen kan vi ikke tillate et "hederlig tap" og det håper jeg vi får se av Start-gutta.
    Etter at Stabæk overraskende tapte hjemme mot Kristiansund lørdag kveld, betyr det at Start er garantert minst kvalik om de vinner i Sandefjord. Da er vi 7 poeng foran laget til Henning Berg og med kun 6 poeng igjen å spille for kan selv ikke teorien sende oss ned.
    Samtidig vet vi at en eventuell kvalik-kamp kan bli veldig vanskelig, og derfor må vi gjøre absolutt alt vi kan for å unngå 14.plassen. Med to vanskelige kamper mot RBK og Haugesund igjen, er kampen mot Sandefjord en ypperlig mulighet til å få en ny liten luke til lagene under oss. Jeg tipper at vi trenger 4 poeng for å unngå kvalik. Da hadde det passet utmerket med 3 av disse i Sandefjord.

Jeg vet at mange Start-supportere (inkludert meg selv) skal til Sandefjord for å støtte laget i denne viktige kampen - og jeg håper virkelig at vi alle har ristet av oss skuffelsen etter tapet i Trondheim og drar til Sandefjord for å utgjøre en forskjell. La oss dra til Sandefjord og bidra som den 12 spiller og ta over Komplett Arena.
    Dessuten så har Start veldig mye å hevne i denne kampen. Hjemmekampen mot Sandefjord var trolig vår svakeste kamp denne sesongen og det endte med et forsmedelig 1-4 tap. Vinner vi denne kampen, sender vi Sandefjord ned i OBOS-ligaen - og vi gir oss selv et godt utgangspunkt foran de siste 2 kampene.

Derfor er utrolig mye på spill. Selv om tabellen aldri lyver, så har de siste ukene vist at dette Start-laget er altfor godt til å rykke ned. Klarer vi å ta de nødvendige poengene og holde oss i divisjonen, mener jeg at grunnlaget for en kjempesesong i 2019 er lagt. Vi har en dyktig trener som klarer å få det beste ut av spillerne. Vi ser et Start-lag + reserver som har hevet seg enormt de siste ukene og som ikke lar seg spille ut av noen lag. Vi har eiere med ambisjoner og ressurser til å ytterligere forsterke laget foran 2019-sesongen og vi har en landsdel som er i ferd med å våkne opp av fotball-dvalen som har vart siden 2005-sesongen.

Fremtiden er knallgul og jeg har kjempetro på at dette Start-laget vil kjempe på øverste halvdel i 2019 - MEN da må plassen først reddes. Og akkurat der kan vi ta et stort steg om vi kan få med oss 3 poeng mot Sandefjord.

Lykke til alle Start-venner - og så håper jeg på gul-svart dominans både på banen og på tribunen søndag kveld.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nok en viktig kamp. I beste fall den viktigste kampen på noen år - håper det er slutt på tiden som heislag nå.

Lagoppstillingen blir fort slik du skisserer, men syntes både Skaanes og Sandberg var gode sist. Og begge er mer bevegelige enn Christensen.

Tror Rekdal vil fokusere på løpskraft de første 60-70 minuttene av kampen. Tror derfor Christensen kanskje får rolle som innbytter i denne kampen. Kan uansett være nyttig å ha en boksåpner som ham tilgjengelig på benken.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg tror oppstillingen blir slik Frank skisserer. Selv om både Skaanes og Sandberg leverte gode prestasjoner på Lerkendal har neppe Christensen spilt seg ut. Han fikk dessuten ikke spilt kamp for bare tre dager siden.

Jeg er optimistisk før kampen idag. Tapet sist helg gjør at det kun er teori som skiller Sandefjord fra OBOS. Derfor tror jeg lufta går litt ut av dem nå, etter en rekke gode prestasjoner. Start ser dessuten mer og mer solide ut.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Laget ser helt klart mer solide ut, og det blir bedre og bedre for hver kamp. De personlige feilene må derimot lukes bort før det blir virkelig bra. Dersom de klarer å unngå dem i dag, skal det mye til for at vi taper mot Sandefjord.

3 poeng og Heltane fra Sørlandet på tribunen etter fløyta er blåst! Det gleder jeg meg til

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er vi vitne til et lag som har blitt i overkant selvsikre nå? Det de har prestert de første 35 har vært langt under pari.

EDIT: Kampen er nesten kjørt halveis. Vi blir rundspilt og ydmyket her nå. Snakk om antiklimaks.
    Sist endret av Stig Hornnes : 11-04-2018 kl 18:48

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Helt horribel omgang, bortimot årsverste og det er fullstendig kaos i forsvaret hver gang Sandefjord nærmer seg 16meteren. Takk og lov for at Stabæk tapte igår for med slikt spill som dette fortjener vi å rykke ned.

Member
    Ble medlem
    Dec 2017
    Uff, bare å glemme denne kampen og tenke på nytt lag mot RBK. Har Wichne mistet huet helt etter tabben mot RBK sist? Og resten er svimle?

Det er jo full panikk i forsvart hver gang det skjer noe.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Søppel!

Rævkjørt av (i praktisk) nedrykksklare Sandefjord.

Nå må vi vinne mot RBK eller FKH. Det blir ikke lett.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Tror knapt det jeg ser, tenk å slippe inn 4 mål mot tabelljumboen, helt grusomt, vi har enorme problem med forsvarsspillet som delvis har blitt maskert av Rekdals taktiske grep men som nå skinner igjennom igjen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette var en lidelse å se på, og en smertefull påminnelse om hvor ufattelig lavt bunnivå dette laget har. Jeg trodde ikke vi skulle få se det slik under Rekdal, men så feil kan man ta. Alt sviktet idag, absolutt alt. Dette var så dårlig at det ikke er no poeng i å begynne å se på hva som gikk galt. Det eneste man må lære etter dette er at man aldri kan senke skuldrene og ta noe som helst for gitt. For det var slik det så ut i dag, som om laget på forhånd trodde de var bedre enn de er.

Dette var kampen vi kunne sikret neste års plass. Så godt som ihvertfall. Istedet er usikkerheten tilbake, i store mengder. Det er slettes ikke umulig at vi har tatt alle de poengene vi får i år. For selv med vesentlige bedre prestasjoner enn idag er risikoen for å stå igjen uten poeng mot Rosenborg og Haugesund betydelig. Skjer det er vi avhengige av Stabæk for å i det hele tatt klare kvalikk.

Nå tok sesongavslutningen en retning jeg ikke hadde trodd på forhånd. Å tape mot Sandefjord kunne jeg sett for meg, men å bli rundspilt og ydmyket trodde jeg ikke. Faen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Burde Lowe hindret alle de tre siste målene? Har han ikke tålt karantene?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Burde Lowe hindret alle de tre siste målene? Har han ikke tålt karantene?
    Godt spørsmål, vi har jo lagt skyld på tapene mot mfk og rbk nærmest på at lowe ikke var med.
    I dag kan man si at 3 av målene kunne man ønske mer av lowe.
    Men alt har sin sammenheng, hele rekka bak var forferdelig.
    Det overrasker meg stort da de så meget solid ut mot mfk og rbk.
    Lowe var rusten, tross mål.
    Jeg synes robstad så trisk ut...

Kollektiv hjernehavari i dag, Sandefjord har studert oss godt i 2 kamper denne uka.
    Sandefjord var svært gode, det får være trøsta i dag

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Dette er bare topp sløvt. Ingenting som heter IKKE PÅSKRUDD". Tror rett og slett at Startspillerne ble overrasket over at Sandefjord spilte de ut, og så ble det litt panikk og gamle synder over hele fjøla. Dette er utilgivelig. Men Sandefjord er et godt spillende lag, det må vi være klar over. Start har tapt begge kampene mot dem og med negativ målforskjell på 8-2 er dette grisedårlig. Dette var kanskje feilgrepet som gjorde at vi er et Oboslag til neste år.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ufattelig kjip kamp i går, er det kampprogrammet som har satt dem helt ut? Dette var vel den dårligste kampen vi har spilt i år?Og det på en tid hvor vi var litt i flytsonen. Vi får håpe på Bodø-Glimt seier i dag, med tre poeng til Lillestrøm ligger vi jo på kvalik

STA: 29
    LSK: 27 (før kampen mot Bodø-Glimt)
    STB: 25
    SAN: 22

Vi har det tøffeste kampprogrammet igjen, så jeg tror faktisk at vi havner på kvalik. Og det forutsetter at Stabæk ikke får 4 poeng på de to siste (Odd og Strømsgodset). LSK har Bodø-Glimt, Strømsgodset og Kristiansund igjen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Gårsdagen må ha vært årsverste, og da inkluderer jeg tiden under Marc. Vannvittig skuffet, spesielt etter at "B-laget" imponerte spillemessig mot RBK på Lerkendal.

Vi har vel alle lyst til å se, dette er det bare å glemme, og fokusere på neste kamp. Heldigvis er Rekdal skrudd sammen slik at han vil gjøre alt for å finne ut av hvorfor kampen i går ble som den ble, etter to relativt gode kamper mot to av de beste lagene i Norge.

Børs eller enkeltkommentarer er det ingen vits i etter en dag som denne. Det fremstod som en total kollektiv kollaps. Enkelte ting skiller seg derimot ut etter kampen i går.
    Det første er at vi er tilbake til det hodeløse forsvaret vi så i begynnelsen av sesongen. Jeg trodde vi var forbi den tiden, men gårsdagen var gamle synder om igjen. Ting hang ikke sammen, klareringene var sjeldent av den gode sorten, og avstanden mellom spillerene var som laget for å slippe gjennom godstog.
    Det andre er den manglende viljen til å ta overgangsmulighetene. Når vi fikk mulighetene til å presse Sandefjord på overgang var det kun Shala og Akinyemi som fulgte opp. De andre kom joggende sakte bakfra, og hadde knapt passert midtbanestreken før overgangen var avsluttet. Det vitner om giddalaushet, noe Rekdal garantert ikke aksepterer.

Mot RBK neste helg håper jeg det blir noen utskiftninger i laget, spesielt med tanke på kampen på Lerkendal sist torsdag. Det var flere der som viste at de banker på døren til førsteelleveren. Tobias er nok førstemann jeg ville benket. Han er sjeldent løpsvillig, og går mest rundt og venter på ball. Skaanes var meget frisk mot RBK og er alltid på løp, om det er forover eller bakover. Jeg mener han bør få muligheten igjen til å stresse forsvaret til RBK.
    Aremu var også helt ute i går, så han bør nok også vurderes på treningene denne uken. Her har vi flere muligheter med både offensive og defensive bytter.
    Forsvaret får vi ikke gjort så mye med, og jeg ønsker ikke å sette inn en junior (les Twum eller Hadzic) der mot RBK. Det ville vært selvmord.

Håper virkelig at Kjetil går i tenkeboksen og finner ut av dette før neste helg, for vi kommer til å bli spist levende mot RBK hvis vi fortsetter som i går. Håpet om sikker plass lever enda, men jøssenammen for et skudd om baugen det fikk i går

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det eneste positive med søndagens tap er at dette kanskje fører til at Rekdal dropper den latterlige lykkecapsen.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Utrolig at det var det samme forsvaret som spilte mot Sandefjord som stort sett hadde kontroll mot Molde og RBK - og som nesten ikke har sluppet inn mål i det siste.

Jeg tror dette var en kombinasjon av flere ting, men gutta våre virket rett og slett slitne (selv om mange ble hvilt mot RBK). Vi hadde 3 kamper på 6 dager, mens Sandefjord ikke hadde spilt siden sondag. Dessuten er Sandefjord et helt annet lag nå enn tidligere. De har virkelig fått fart på spillet og har hatt uflaks som ikke har vunnet flere kamper i det siste. Jeg er glad for at de er hektet av - og ikke kan ta oss igjen. Tror de kommer til å ta flere poeng i de siste 2 kampene.

Simon Larsen var veldig svak - igjen, og selv om Robstad ikke var mye bedre så spors det om ikke Hammer Berger, Lowe og Robstad burde starte mot RBK. Framover er jeg enig i at Sandberg burde få sjansen på bekostning av Tobias.

Det blir spennende til helga. Heldigvis ble det uavgjort mellom LSK og Glimt. Det var et perfekt resultat. Det betyr at dersom det blir hjemmeseire i folgende kamper til sondag - så er plassen sikret:
    * Start - RBK
    * Odd - Stabaek
    * SIF - LSK

Ikke umulig det.. Er bare å fylle Sor Arena. For dette blir sesongens viktigste kamp - og jeg vil tro at vi får se en helt annen innstilling enn det vi så i Sandefjord..

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Derson INNSTILLINGEN til spillerne var feil mot Sandefjord, forstår jeg ingenting. Her var det jo snakk om du det neste året ønsker å spille i Obos eller Eliten. Ikke kan de skylde på at de var slitne heller.

Jeg tror de ble overrumplet av godt Sandefjordspill i Starten,og så startet forsvarsrekka med masse surr. Lowe må begynne å bruke innsiden av hodet. Han tar råsjanser som sistemann, og noen av taklingene hans er soleklare rødt kort dersom han bommer med noen centimeter.

Ellers så ser jeg at spillerne skal ha fri mandag og tirsdag. Det er jeg meget skeptisk til. Nå trenger de samhandling og formasjonstrening, og drilling før RBK kampen. Trenger ikke å sitte hjemme i sofaen å spille Play Station. Overrasket dersom dette stemmer og Rekdal gir to dager fri nå.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    [QUOTE=Frankieboy;29595]Utrolig at det var det samme forsvaret som spilte mot Sandefjord som stort sett hadde kontroll mot Molde og RBK - og som nesten ikke har sluppet inn mål i det siste.

Lowe utgjør 33% endring i 3rekka bak.
    Hverken lowe eller käck spilte mot rbk.
    Så nå må du våkne hehe.
    Så det var en del forandringer.
    Men, rekka på søndag var en rekke som har stått bra i det siste. Derfor var dette merkelig å se på.
    Det var feilvalg hele veien, ballen ble sendt i garnet til Sandefjord gang på gang. Ballen ble spilt inn i vanskelige områder og det hele så ut som om både Dempsey og Pedersen hadde tatt over laget, sammen.
    Ihvertfall, nå trenger vi kabran og børufsen så håper det kommer en gla melding fra Ole S sin live oppvisning fredag.
    Rbk har Salzburg hjemme torsdag, en kamp de vil prioritere.
    Rbk trenger 1 poeng for å ta gull.
    Det synes jeg de kan ta hjemme, Brann har tøff bortekamp mot Kristiansund, men det kan bli hva som helst.
    Odd - Stabæk er en klar H på papiret.
    Godset - Lsk, åpen kamp. Godset har våknet

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Lowe utgjør 33% endring i 3rekka bak.
    Hverken lowe eller käck spilte mot rbk.
    Så nå må du våkne hehe.
    Jada jada... Vi stiller i praksis med 5 forsvarspillere hvis vingbackene regnes med, så da var jo 4 av 5 de samme som mot Molde og 3 av 5 de samme som mot RBK. Og Lowe og Kack er jo begge klare forstevalg så det burde heller styrket laget. Jeg synes Wichne - og spesielt Simon Larsen virkelig slet i denne kampen - i forhold til kampene mot Molde og RBK..

Det kan vel fort bli en jubelkveld på sondag der Start vinner (og muligens redder plassen) og RBK allikevel vinner serien. Da blir det stor jubel i begge leire.. Blir uansett spennende - og jeg forventer en positiv reaksjon etter fadesen i Sandefjord..

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •