Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Håpet nå er at det går til ekstraomganger. Jeg tror RBK sine spillere på banen er mer slitne enn våre. De har to bytter igjen, men de aller fleste på banen der har vel spilt ganske så mye.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Wichne! Er det mulig!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ufattelig kjipt 😔
    Når vi skulle hatt straffe i tillegg så blir det ekstra kjipt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Forbanna RBK. Gidder knapt å feire. Håper Godset slår dem i finalen. Noe så blasert skal du lete lenge etter.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Fordømte klossmajorer, er så erketypisk Start at det er mulig. Vi lærer pinadø aldri, er de samme juniorfeilene igjen og igjen. 10 sekunder igjen og man greier ikke fremvise et grann av ro eller smartness. Hva er det som er galt i huene på disse spillerne? Hvorfor kan man ikke roe seg ned litt og holde på ballen litt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Trist. Men kan ikke klage på innsatsen. Og tapte fortjent. All frustrasjon bør tas ut mot Sandefjord.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det var jo først og fremst en heroisk prestasjonen vi var vitne til i kveld. Rekdal sendte utpå et svært reservepreget lag, men likevel måtte kampen gå til overtid før Rosenborg avgjorde. Det står det respekt av. Jeg vil heller ikke kritisere laguttaket. Det er veldig mye viktigere å overleve i eliteserien enn å gå til cupfinalen, uansett hvor gøy det hadde vært.

Kampen idag forsterker inntrykket av at Start er i ferd med å bli et solid lag. Det lover godt for de neste kampene.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stig Hornnes Vis innlegg
    Det var jo først og fremst en heroisk prestasjonen vi var vitne til i kveld. Rekdal sendte utpå et svært reservepreget lag, men likevel måtte kampen gå til overtid før Rosenborg avgjorde. Det står det respekt av. Jeg vil heller ikke kritisere laguttaket. Det er veldig mye viktigere å overleve i eliteserien enn å gå til cupfinalen, uansett hvor gøy det hadde vært.

Kampen idag forsterker inntrykket av at Start er i ferd med å bli et solid lag. Det lover godt for de neste kampene.
    Det er også min tanke når blodtåka har lagt seg. Dette var solid av et b-preget lag.

Tre poeng mot SF på søndag, så er dette i boks.
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Helt enig med Stig Hornes og krs. Joda, vi er skuffet over nok et tap - men samtidig har vi all grunn til å vaere stolte. Vi stiller med et meget reservepreget lag og leder til pause - og det er ikke ufortjent. Rosenborg hadde et lite trykk rett i forkant av scoringen men det var egentlig det hele. Etter det var det Start som igjen tok over og hadde en fin sjanse med Skaanes. RBK hadde en suser i stanga, men skapte ikke noe spesielt utenom dette.

Rekdal sa i intervjuet med Fevennen at DERSOM vi klarer å holde laget oppe, så vil neste sesong bli meget spennende. Vi holder på å bygge grunnmuren til noe meget spennende og jeg tror Start vil kjempe på ovre halvdel i 2019 - hvis vi klarer å holde plassen. Og cupfinale får vi nok sjansen til igjen - nå som vi virkelig er gode nok til å spise kirsebaer med alle de store... Vi har spilt jevnt med Norges to beste lag de siste dagene - og viser at noe meget spennende er på gang.

Tar vi Sandefjord tror jeg plassen er sikret - og jeg er helt sikker på at Start vi skape store problemer for Rosenborg i Kristiansand om 10 dager. Det Rosenborg-laget skremte i hvertfall ikke meg, og når de kommer til Kr.sand kan de ikke ha noe å spille for..

Noe MEGET spennende er på gang...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Veldig enig med Rekdal i at det er noe på gang. Vi har vært solide i det siste. Sandefjordkampen utmerker seg jo som en kamp man bør vinne, men spiller de like bra som de har gjort i det siste, så har jeg tro på at man kan ta poeng mot både Rævbk og Haugesund også.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Den store forskjellen i dag er under 2 nærmest identiske situsjoner, begge forsøk på klarering.
    Søderlund er iskald men var det skaanes som satte den rett på Hansen?
    Den som har lang vei å gå er Mensha, Twum tar oppgaven ok men Aremu er en dimensjon større her.
    Sandefjord venter nå, en ny type kamp, antageligvis lite bakrom og jeg tviler på at Start må foreta 20 utspark som mot rbk men ikke sikker på 3p da de har plukket litt poeng nå

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •