Vis avstemningsresultater: Hvem havner på kvalik-plassen?

Stemmere
8. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Strømsgodset

0 0%
  • Bodø/Glimt

0 0%
  • Start

4 50,00%
  • Lillestrøm

4 50,00%
  • Stabæk

0 0%
Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Flere av Startspillerne sier at de ikke var PÅSKRUDD. Hva er det for noe surr?

Regner ikke med at de glemte viktigheten av kampen da den startet. Rette ordet er vel heller at de var preget av stundens alvor, og at de fikk panikk når Sandefjord vartet opp med flott spill i starten. De var ikke mentalt forberedt på det, og alt gikk i stå. De tålte trolig ikke presset som lå der, og det resulterte i masse personlige feil. Mye kan nok forklares med urutinert mannskap, der de trodde at ting skulle gå mye lettere enn det gikk. Best under press, og best når det gjelder er jo et kjent idrettsbegrep. Mangel på vinnerkultur, samt en hel del udyktighet kan vi også konkludere med tror jeg.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Det var nok meget uvanlig for gutta å være borte fra hjemmet onsdag - Søndag. Jeg tror dette er utslagsgivende for noen

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Ja, har faktisk tenkt den samme tanken selv. Hadde kanskje vært best å reist hjem fra Trondheim på fredag morgen. En lett restitusjonsøkt fredagen på Sør Arena, og så en gressøkt på lørdag. Kunne så reist til Sandefjord på søndag formiddag. Det er jo kun en 3 timers busstur, og det bør gå greit.

Selvsagt lett å være etterpåklok, men kanskje vi har flere "kyllinger" i troppen som har hjemlengsel. Eller at de var "utslitt" etter Playstationspilling dag og natt!!!!

Så at Rekdal etter kampen var tilnærmet i sjokk, og jeg synes virkelig synd på han, da jeg vet hvor ærgjerrig og seriøs han er.

Han begynner også sikkert å spørre seg om hver enkelt spiller er seg sitt ansvar bevisst, og om de virkelig har hoder til en toppidrettsutøver.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Gausdal i Eurosports podkast:

«Simon Larsen kan ikke klarere med hodet»

🤣

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •