Viser resultater 1 til 3 av 3
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

Treningskamptråd: BODØ/GLIMT - START (Marbella)

Da er det klart for vinterens nest-siste treningskamp - og siste kamp i Spania. Og denne gangen skal Rekdal toppe laget. Den eneste som ikke spiller er Damion Lowe som er suspendert i kampen mot Aafk og dermed ikke vil spille i dag eller mot Godset.

Her er laget vi starter med: (3-4-3)
    Jonas Deumeland - Espen Hammer Berger, Joackim Jørgensen, Henrik Robstad - Eirik Wichne, Afeez Aremu, Erlend Segberg, Adnan Hadzic - Mathias Bringaker, Adeleke Akinyemi, Tobias Christensen.

Det er nå vi kan begynne å se hvordan vi ligger ann. Glimt har levert meget sterke treningskamper i vinter og scoret masse mål. Her er deres treningskamper så langt:
    Bodø/Glimt - Junkeren 7-0
    Bodø/Glimt - Mjølner 9-0
    Bodø/Glimt - Tromsdalen 5-0
    Bodø/Glimt - Aalesund 3-0
    Vålerenga - Bodø/Glimt 3-2

Jeg gleder meg til å se hvordan vi klarer oss. Vi har hevet oss i våre to siste kamper mot Jerv og Turku, men det er altfor lange perioder der ting ikke stemmer. La oss håpe på en god opplevelse i våre to siste kamper så vi tar med oss en god posjon selvtillit til kampen mot Aafk!

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Gud bedre for noen spillere!!! De er ikke påskrudd når kampen starter, masse personlige feil og latterlig dårlig pasningsspill og null kreativitet. Det er fasiten etter 1 omgang. Litt bedre i 2 omgang.

De taper i tillegg de fleste duellene. Må si at jeg desverre har tynnslitt tillit ytil dette laget nå. Flere av spillerne spiller i ukjente posisjoner, de gir bort gaver til motstanderen. Nei, vi trenger minst 2 nye inn som kan bidra med erfaring. Og Kabran får pent bare oppfylle kontrakten, alternativt sette han ut av laget til han har furtet ferdig. Dette ser ikke lyst ut. Hele sammensetningen av stallen er feil, Karlsen har gjort en dritdårlig jobb og det er noen urutinerte kyllinger på banen.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Enig i at vi ble rundspilt det meste av 1.omgang, men 2.omgangen var vesentlig bedre - selv om Glimt gjorde flere bytter da.

Jeg synes Glimt var veldig gode i 1.omgang og presset oss ekstremt hoyt. Det gjorde det vanskelig for oss å få til noe med ballen i og med at Glimt var så aggressive. Det er tungt for Glimt å presse så hardt og Start kom litt mer med etterhvert.
    I 2.omg hadde vi fortjent 2-3 scoringer. Vi hadde skuddet til Wichne i tverra. Straffemissen til Akinyemi og headingen av Bringaker - som alle kunne gitt scoring. Da hadde bildet sett mye bedre ut.

Jeg synes vi må bygge videre på den 2.omgangen og så vet vi at kvaliteten på lagene vi spiller mot stort sett er lavere enn det Glimt hadde. Glimt har levert mange gode treningskamper og scoret mange mål og jeg regner med at de havner rundt midten av eliteserien denne sesongen.

Selv om det ikke bare er å rykke rett opp igjen, mener jeg at vi har bedre bredde og stort sett sterkere lag enn de fleste andre og at vi helt sikkert kommer til å kjempe i toppen. Vi har en dyktig trener, vi har muligheten til å forsterke og vi har flere spennende unggutter på vei opp. Jeg synes ikke ting er så helsvart som mange vil ha det til.

Jeg gleder meg til seriestart..

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •