Er så lenge siden jeg har skrevet her, så jeg måtte til med ny bruker!
For et kaos... her håper jeg Start og styret har ryggen klar. Er det en ting vi lærte etter sparkingen av Ingebrigtsen så er det at slike ting, i 2019, kan få konsekvenser. Da gjerne gjennom negativ mediedekning og uventede kostnader.
Det blir meget spennende å se hvem som leder laget imorgen. For meg virker det som Rekdal er ferdig for godt. Han må gjerne møte opp, men da tror jeg det vil være for å vise seg som en voksen og heve seg over det som har skjedd. Nå har han blod på tann og skal melke denne kua tom.
Når det gjelder ny trener så ser flere kandidater bli nevnt. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg håper John Arne Riise blir vurdert. På tross av div. uttalelser de senere årene, så har han unektelig fotballkompetanse, er en vinnerskalle av dimensjoner, og vil absolutt skape litt liv og røre rundt klubben.
Orker ikke å høre noe oppgulp om at den omtalen vil være negativ, det er ikke et argument, all den tid Rekdal er klistret på forsiden av samtidlige aviser.
Er det noe Start trenger (spesielt i OBOS) så er det en fargeklatt. En vinnerskalle. En som vil vise noe. Jeg nekter å tro Riise kommer til Kristiansand for å gjøre en dårlig jobb??
Det er i alle fall min mening.
Håper uavhengig av kaoset på seier mot aafk! God kamp!!!!