Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

2 Serierunde: KFUM - START (kamptråd)

TID: Søndag 7.april kl.1500
    STED: KFUM Arena

TABELLEN
    13. Start..... 1 0-0-1 0-1 0 poeng
    13. KFUM.... 1 0-0-1 0-1 0 poeng

KFUM KAMERATENE
    KFUM ble stiftet 1 januar 1939 og blir ofte kalt Kåffa. Klubben holdt lenge til i Oslo sentrum men på slutten av 1960-tallet ble aktivitetene flyttet til Ekeberg.
    Klubben spilte på det nest-høyeste nivået også i 2016, men endte da på 15.plass og rykket rett ned igjen i 2.divisjon. Opprykket fra 2.divisjo ble sikret etter at man slo Fredrikstad over 2 kamper. Det endte med 3-0 hjemme i Oslo, mens det ble 1-1 i Fredrikstad - og dermed rykket KFUM fortjent opp i OBOS-ligaen. KFUM hadde i fjor et budsjett på 2.6 millioner kroner - mens Fredrikstad hadde et budsjett på nesten 22 millioner.
    Som vi vet godt, så betyr ikke penger alt i fotball!

KFUM rykket opp med stor innsats og lynraske kontringer, og dette er også et av varemerkene til klubben i år. De har imponert i treningskampene - og de var veldig nærme å ta poeng borte mot opprykksfavoritten Sandefjord i 1.serierunde.

Hovedtrener er Jørgen Isnes mens velkjente Daniel Fredheim Holm er spillende assistent-trener. Av kjente spillere finner vi blant andre Kristian Brix og tidligere Start-spiller Jørgen Hammer.

Når det gjelder spilleroverganger, så har KFUM sikret seg disse spillerne foran denne sesongen:
    Daniel Fredheim Holm (Vålerenga)
    Kristian Brix (Sandnes Ulf)
    Abdul-Basit Agouda (Stabæk)
    Rahul Sharma (Egen juniorstall)
    Emmmanuel Troudart (Ull/Kisa)
    Simon Thomas (Strømmen)
    Olav Øby (Kongsvinger)

Mens følgende spillere har forsvunnet fra klubben:
    Erik Stafford Germundsson (Skjetten)
    Anders Mattingsdal
    Alessandro Caroprese
    Mohammed Jatta
    Yassin Rfifi
    Aron Christensen (Bærum)

Jeg tror KFUM blir et av lagene som vil overraske i 2019 og at de vil klare seg greit i divisjonen.

KFUM'S 5 SISTE KAMPER
    2 mars: KFUM - Ull/Kisa 4-3 (treningskamp)
    9 mars: KFUM - Elverum 1-1 (treningskamp)
    17 mars: Kongsvinger - KFUM 0-1 (treningskamp)
    24 mars: KFUM - Bærum 3-0 (treningskamp)
    31 mars: Sandefjord - KFUM 1-0 (serie)

IK START
    Hos Start så er Damion Lowe tilbake fra karantene, og er selvskreven på laget. Joackim Jørgensen og Jesper Daland er begge ute med skade og blir trolig ute et par uker til. Adeleke Akinyemi brakk et ben mot Aalesund og er også ute rundt 4 måneder.
    Trolig starter disse mot KFUM: (3-4-3)

Jonas Deumeland

Espen Hammer Berger
    Damion Lowe
    Isaac Twum

Eirik Wichne
    Afeez Aremu
    Erlend Segberg
    Henrik Robstad

Kasper Skaanes
    Mathias Bringaker
    Aron Sigurdarson

NOEN TANKER TIL SLUTT
    På mange måter så starter sesongen nå - for det som skjedde forrige helg var så merkelig og kontroversielt som det kan bli. Jeg trenger ikke å gjenta det som skjedde i perioden mellom torsdag og tirsdag, men det er ingen tvil om at det ikke ble en god oppladning til kampen mot Aalesund for Start-gutta.

Kampen var jevn og ser vi på spill og sjanser så hadde vi fortjent minst 1 poeng, men fotballen er ofte slik at når man ikke scorer på sjansene sine, så kommer det ofte en i mot andre veien. Og det var det som skjedde, men heldigvis er det 29 runder igjen å rette opp i dette på.

Siden tirsdag har Joey Hardarsson fått et midlertidig hovedansvar som Start-trener. Inn i trenerteamet har også Atle Roar Håland kommet og det blir spennende å se effekten av dette.. Det er ingen tvil om at Joey er en person som er godt likt i spillergruppa og det virker som en god mann i denne perioden hvor man skal stake ut kursen videre.

Når Hardarson blir bedt om å beskrive egen fotballfilosofi så ønsker han et aggressivt press, vinne ballen hurtig etter at man har mistet den og hurtig pasningspill framover i banen. Dette må da kalles musikk i ørene for dem som er glade i fotball. Så får vi se om han klarer å få det unge mannskapet til å prestere dette på banen.

Jeg tror ellers at det er viktig at klubben ikke forhaster seg med å få inn ny trener nå. Joda, det er mange spennende navn som nok er aktuelle, men akkurat nå tror jeg det trenerteamet vi har kan få noen uker på seg. Det var nok litt det Manchester United (uten sammenligning forøvrig) også tenkte da de ansatte Ole Gunnar Solskjær som midlertidig manager. Det var ikke snakk om nye spillere, men man fikk en mann som kunne få litt humør og spillerglede i troppen. Han gav spillerne frihet til å prøve - uten å være redde for å feile - men at man selvsagt skulle jobbe knallhardt for laget.
    Mitt inntrykk av Kjetil Rekdal var at det var en trener som spillerne kanskje var litt redde for. At man var redde for å prøve - og for at man da ville få høre det i ettertid hvis man ikke fikk det helt til. Kanskje spillerne slipper seg litt mer løs nå?

Joda, vi tapte i 1.runde og vi fikk Akinyemi skadet, MEN jeg mener det ikke er noen grunn til å gi opp noe opprykk allerede nå. Vi var minst på høyde med Aalesund spillemessig og vi har en god og bred tropp med stor konkurranse om plassene.

Kampene så langt har også vist at det vil bli mange jevne kamper og jeg tror de fleste av de antatte topplagene vil tape mange poeng. For Starts del handler det nå om å slå tilbake. Mot KFUM møter vi et godt lag som har gjort det bra i vinter. De har en gjeng som jobber knallhardt for hverandre og de har stor fart framover på banen.

Skal vi klare 3 poeng i denne kampen må vi matche dem på innsats og vi må løpe minst like langt som dem. Klarer vi det så har vi gode nok spillere til å score mål - men vi har ikke råd til å undervurdere dette KFUM-laget. Da blir det garantert tap og forverret tabellposisjon.

Jeg håper og tror at vi slår tilbake. Spillemessig har vi hatt fremgang i vinterens treningskamper og spillemessig var det heller ikke så galt mot Aalesund. Mot KFUM satser vi på at vi får mer til offensivt og at vi kan dra sørover med sesongens første 3-poenger.

Lykke til med kampen alle Start-venner!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Ingen tvil om at Rekdal sitt opptog forrige kamp ødelag nåværende trener Joey sin mulighet til å bli bedre forberedt mot sitt ansvar og oppgaver mot denne kampen.
    Kantene sviktet mot aafk, med en dyp sentral midt ble aldri presset godt nok. Man må forvente at Start står høyere, spesielt hjemme. Nærmest et krav.
    Kåffa mot Start, jeg vet ikke om man kommer nærmere et oppgjør mellom kapitalismen og Dugnadsinnsats..
    Kampen vil Start eie, så var det dødballer og kontringer... Jeg er reservert optimist før kampen, alt av offensivt xfaktor er borte, men potensialet er stort

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Fra pumping og langballer i første, totalt forskjell fra det man husker fra siste 1.5 årene. Men med full kontroll og defensivt maktspill spesielt fra Damion som er en topp Eliteserien spiller. Mot et kfum som sliter både med fysikk og tempo, men ikke rart da Start kommer fra Eliteserien og Kfum fra 2 div.
    2 omgang var en katastrofe, har var alle vingflaps oppe og det så ut som en nødlanding alt sammen.
    Hvis pumping og langballer var den taktiske delen i dag vil jeg gi all honnør til Joey, var dette planen i 2 omgang vil jeg gi ubestått på prøven. Miste kampen på en slik måte er utilgivelig.
    Jeg håper ikke pumpinga og langballer skal hugges i Stein på Sør Arena.
    Jeg synes man skal holde på varemerket ™
    Man skal kose seg over 3 poeng nå, i morgen må man på jobb igjen for her var det helsikes mye å ta tak i

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Veldig enig i det Steinar Lindgren skriver. 2 omganger var direkte pinlig. Og jeg visste det kom. Når Start leder i pausen, så pleier de å slippe seg ned og skape spenning igjen i kampen. Vi får glede oss over 3 poeng, men i morgen må jobben gjøres på trening. Håper de kunne skiftet formasjon nå, men det skjer vel neppe.

Member
    Ble medlem
    Aug 2018
    Enig, dette var trauste greier.

Det positive: Jeg telte hele 3 gode sjanser til Start i første omgang, der vi spilte oss gjennom fra forsvar, gjennom midtbanen og faktisk helt opp til angrepsspillerne! Dette har vært uvanlig kost de siste årene.

Som dere sier, det er pinlig å se hvordan Start har utviklet en slags anti-fotball.
    Jeg håper vi kan gå over til 4-3-3 snart. Eventuelt må det gjøres endringer med de to på midten. Segberg og Aremu blir løpende altfor mye imellom, lite spillbare i oppspillingen og ofte baktunge i angrep. Det kunne kanskje vært spennende å se Twum og Hadzic i de to rollene? Twum er flinkere til å gjøre seg spillbar, og Hadzic har tempoet til å bli med fremover.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Topp med tre poeng. De blir viktige for fortsettelsen.
    Skulle til å skrive at vi nå har fått en anstendig start på sesongen, men så fikk jeg hukommelsen tilbake ...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    3 poeng smakte. Spillet i førsteomgang var effektiv gampefotball og solid forsvar. Andre omgang var det eneste positive at vi kun slapp inn et mål.
    Det er ihvertfall lett å finne noe å jobbe med fremover, for ingenting fra andreomgang fortjener stå karakter.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Joda, tre poeng trumfer det meste i de første kampene av sesongen, men jeg må likevel si jeg er overrasket over hvor uhyggelig lavt nivå det var på Starts prestasjon.

Det er ingen enkel oppgave å arve dette laget av Rekdal timer før seriestart. Offensiv samhandling og angrepsmønster er det som tar lengst tid å øve inn, men har neppe vært et prioritert område denne oppkjøringen. Det er det lite å gjøre med nå, annet enn å sørge for at den defensive grunnmuren holder, mens kontringer, dødballer og individuelle ferdigheter ordner resten.

Man kan ikke forvente at Hardarson skal sette noe klart umiddelbart preg på hvordan Start fremstår på banen. Det ble riktignok slått vanvittig mye langt mot KFUM noe som absolutt kan ses på som en stilendring, men om det virkelig er slik Hardarson ønsker Start skal fremstå, er han nok tilbake i en assistenrolle før utgangen av måneden.

Laguttaket er imidlertid annerledes. Skaanes og Twum er hentet frem fra glemselen, mens Robstad er tilbake på backen. Så kan man diskutere om dette er til det bedre. Etter å ha sett Twum 90 minutter live på Ekeberg føler jeg meg hundre present sikker på at han ikke har eliteseriepotensial som stopper. Jeg har også svært vanskelig for å se at Skaanes skal bli den spilleren Start trodde de hadde signert da han kom fra Brann. I utgangspunktet er jeg positiv til å flytte Robstad bort fra farlig område og ut på backen, men som vingback i et tre-backsforsvar mangler han etter mitt skjønn både sluttprodukt og fart til utfylle rollen tilfredsstillende på eliteserienivå.

Jeg synes ikke Hardarsons endringer i laguttaket gavner laget. Men det finnes naturligvis også andre argumenter for å løfte frem Twum og Skaanes. Begge er dyrkjøpte spillere formodentlig med potensial som kan avskrives om de blir sittende på benken i Obos. Kanskje kan kamptrening i denne fasen av sesongen komme godt med i andre roller senere i sesongen. For det er helt utenkelig at Start skal fortsette i 5-4-1 med to sittende midtbanespillere uten Rekdal.

Det mest betenkelige med Hardarsons trenerdebut var imidlertid måten Start nærmest kollapset utover andre omgang, og det faktum at byttene bare ble bensin på KFUM-bålet snarere enn mottrekk. Christensen kom inn med høy risiko og mange stygge balltap i en periode Start hadde behov for å holde på ballen og ta ned tempoet. Bringaker gjorde en kjempejobb som oppspillspunkt og førsteforsvarer på topp, viktige ferdigheter som forsvant totalt da Floki kom på banen. Og dette var hovedårsaken til at siste kvarter fortonet seg som et endeløst KFUM-angrep.

Det er urettferdig å slakte Hardarson etter en kamp, men dette var etter mitt skjønn veldig langt fra en overbevisende debut fra trenerbenken.

Kanskje vil Hardarson vokse med oppgaven, og forme Start i riktig retning om han får tid. Samtidig tror jeg Start kan være tjent med å hente inn en ny trenerprofil så fort som mulig for raskt å sette igang omstillingene som må til og for å vise omgivelsene at ambisjonene fremdeles er tilstede. Sørlandet trenger noen å tro på.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Mye riktig her Peder.
    Jeg tror vi må så fort som mulig der man naturligvis finner den rette leder og ikke sporenstreks henter noe fra panelet på Eurosport hehe. Ny leder må inn med en fast assistent som jeg regner med også kommer.
    Raufoss neste, der de fikk sin faste stopper utvist og et sviende tap. Raufoss er en ryddekamp for Start

Member
    Ble medlem
    Aug 2018
    Ja, det er urettferdig å slakte ham etter en kamp.
    Og denne anti-fotballen begynte under Rekdal. At det i dag var 3 sjanser i første omgang skapt ved å holde ballen på bakken - og faktisk sentre - det er lenge siden! Sånn sett var det på en slags måte bedring... Og de har blitt slitne i flere kamper før i år, så jeg legger ikke den på Joey enda. Men han må gjøre store endringer på midtbanen, og det må skje raskt.

Ellers var det mange fine øyeblikk i kampen. F.eks at Skaanes og Wichne ga hverandre en ekstra god klem og giret hverandre opp rett før kampstart Og gleden til spillere og støtteapparat over begge målene. Det virker ikke som lagånden er svekket etter alt som har skjedd. Det er bra!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Hele start har jo vært påvirket at klubbens styre dro dette ut i media for tidlig. Så jeg synes det er fint å se samholdet i dag jeg å.
    De lange ballene aka Drillo var effektivt men trenger variasjon. Fordi det er en stil det er lett å binde opp. Jeg tror kfum ble overrasket i dag men løste det på en glimrende måte i 2 omgang.
    Det samme kan jeg ikke si Start gjorde som motsvar, masse feil og kfum stresset Start godt på et tidspunkt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg er ikke så sikker på om klubben er tjent med å ut å hente ny trener med en gang. Jeg tror vi først og fremst trenger ro og stabilitet, og jeg er usikker på hvordan en ny trener påvirker det på kort sikt. Klubben har ihvertfall ikke råd til å gamble, da er det bedre å fortsette med Joey. Den neste hovedtreneren må vi lykkes med.

Kampen i går var en vanskelig kamp. Men forskjellen på Start fra første til andre omgang var skremmende. Det er vanskelig å se for seg at dette laget skal ta en av de to øverste plassene når vi varierer så voldsomt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Enig med Peder i det meste.

Lowe, Deumeland og Sigurdason leverte bra.

Men forskjellen i prestasjon mellom første og andre er for stor til å kunne forsvares.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Trolig vil det være den ekstreme variasjonen på god og dårlig fotball som vil gjøre at Start ikke rykker opp i år. Alle sier Start er favoritt og har så bra lag på papiret. Men hva som blir prestert og av klokskap ute på banen, ja det er ofte svært begrenset.

Og Twum som midtstopper er ikke god løsning for noen parter. Han kan ikke spille der på sikt, ferdig snakka. Og midtbanen vår må vi få gjort noe med. De blir altfor ofte løpende imellom og kun forvare seg. Desverre tror jeg Rekdal hadde rett når han sa at ikke Start var favoritt til å ta de to øverste plassene. Til det er klokskapen og kvaliteten samt variasjonen altfor svak.

Member
    Ble medlem
    Aug 2018
    Heldigvis er Sandefjord og Aalesund også ustabile.
    Og Sogndal kan vel allerede avskrives etter stortapet mot Ull/Kisa.

Enig med Hornnes, det er ikke sikkert det er lurt å forhaste trenerbytte. Jeg ser ingen åpenbare kandidater.
    Det siste vi trenger nå er enda en trener som "først må bli kjent med laget før han tør å komme med en spådom om hvordan vi skal spille".

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av FredrikH Vis innlegg
    Heldigvis er Sandefjord og Aalesund også ustabile.
    Og Sogndal kan vel allerede avskrives etter stortapet mot Ull/Kisa.

Enig med Hornnes, det er ikke sikkert det er lurt å forhaste trenerbytte. Jeg ser ingen åpenbare kandidater.
    Det siste vi trenger nå er enda en trener som "først må bli kjent med laget før han tør å komme med en spådom om hvordan vi skal spille".
    Enig. Om vi skal bytte trener denne sesongen må det først skje i sommerpausen.
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg synes 1.omgang var ganske bra og vil gi terningkast 3. Vi spiller oss til noen sjanser og scorer to fine mål. Lowe var suveren bakerst og både Skaanes og Sigurdarson var gode. Jeg tror også vi overrasket KFUM - som da ikke hadde et mottrekk.

I 2.omgang burde vi gått ut som vi gjorde i 1.omgang. I stedet legger vi oss veldig lavt og inviterer KFUM inn i kampen igjen, og når de så får 1-2 så visste vi at det ville bli et press mot Deumeland. Det er slik det er i fotball - at når et lag leder 2-0, og får et baklengsmål er det veldig ofte at det kommer en scoring til i mot.. Det farligste i fotball er å lede 2-0!!
    Hadde vi fått 3-0 tidlig i 2.omgang ville kampen vaert kjort...

Jeg tror kollapsen i 2.omgang også var et resultat av at KFUM fikk vist seg mere fram - slik de gjorde borte mot Sandefjord. De var veldig naerme å ta med seg både 1 og 3 poeng fra en av opprykksfavorittene - så at dette er en dumpekandidat har vi sett lite til så langt. Dette KFUM-laget har også gjort det bra i oppkjoringen og har vunnet de fleste treningskampene - mot OK motstand. Jeg tror mange lag vil få problemer mot dette laget - og dermed er 3 poeng isolert ganske bra.

Som andre sier så tar det litt tid å sette sitt eget preg på laget etter at Rekdal dro. Joey sier jo at han vil ha et aggressivt press, vinne ballen hurtig etter at man har mistet den og hurtig pasningspill framover i banen. Vi så dette kun i små perioder mot KFUM - og ikke i det hele tatt i 2.omgang.

Så er sporsmålet: Skal vi la Joey få tid til å sette sitt preg på laget - og så hente en ny trener i sommer - eller er det bedre å hente en ny trener (dersom vi finner den rette!) så raskt som mulig så spillerne ikke må forholde seg til en formasjon/spillestil - og deretter skal man bytte igjen? Det er vel også et poeng at en ny trener skal få litt tid til å bli kjent med spillerne, så denne personen kan bidra til å hente de rette forsterkningene når vinduet åpner igjen til sommeren?

Det blir spennende å se hva som skjer i den saken. Jeg kunne godt tenke meg Kåre Ingebrigtsen. En mann som var med i glansperioden til RBK og som står for en veldig attraktiv fotball, men så er sporsmålet om han VIL til Kristiansand da?

Vi får se hva som skjer. Til helga kommer Raufoss. Det er en kamp vi må vinne greit - og helst med minst 2-3 mål. Selv om poengene er det viktigste, så er dette en kamp jeg forventer litt mer enn kun 3 poeng. Men mer om det senere!

Uansett var det godt å få en seier borte mot et lag som jeg tror vil skape problemer for veldig mange lag denne sesongen! Klatringen mot toppen har startet!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Det blir spennende å se hva som skjer i den saken. Jeg kunne godt tenke meg Kåre Ingebrigtsen. En mann som var med i glansperioden til RBK og som står for en veldig attraktiv fotball, men så er sporsmålet om han VIL til Kristiansand da?
    Jeg sier ikke nei til Kåre og 4-3-3! Om han vil til palmekysten er vel et spørsmål om penger og timing. Så lenge han ikke har andre tilbud og kompensasjonen er bra nok er det ikke altfor mange klubber å velge mellom for norske trenere. Solskjær, Solbakken og et par andre er unntakene, ikke regelen.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Så er sporsmålet: Skal vi la Joey få tid til å sette sitt preg på laget - og så hente en ny trener i sommer - eller er det bedre å hente en ny trener (dersom vi finner den rette!) så raskt som mulig så spillerne ikke må forholde seg til en formasjon/spillestil - og deretter skal man bytte igjen? Det er vel også et poeng at en ny trener skal få litt tid til å bli kjent med spillerne, så denne personen kan bidra til å hente de rette forsterkningene når vinduet åpner igjen til sommeren?
    Ja, dette er et godt spørsmål. Gir det egentlig klubben mer ro dersom man venter til sommeren med å hente inn ny trener? Dersom klubben skal hente ny trener, er det kanskje like greit å gjøre det før røyken har lagt seg. For Joey satser jo åpenbart på litt andre spillere enn Rekdal. Er klubben tjent med å få et lite skifte nå, og et nytt skifte til sommeren når en ny trener kommer inn med sine preferanser?

Faren med caretaker er jo også at Start kan gå i Solskjær-fella. Start er store favoritter i nær sagt alle kamper denne våren. Om laget får flyt kan de fort banke inn ti strake uten at dette nødendigvis forteller noe særlig om trenertemaets kvaliteter. Da blir det vanskelig å rettferdiggjøre et trenerskifte overfor omgivelser og spillergruppe. Men opprykk er jo bare et delmål. Start er jo også avhengige av å bygge opp et lag som kan være konkurransedyktige i eliteserien 2020.

Når det gjelder forskjellen på omgangene mot KFUM, handler nok dette mer om vindforhold enn at 2-0 er en farlig ledelse. Start hadde massiv medvind i første omgang, og tilsvarende motvind i andre. Det var åpenbart at dette satte sitt preg på kampen.

Ellers tror jeg Start i utgangspunktet er en relativt attraktiv klubb med tanke på historie og de nye, friske pengene. Så er jo spørsmålet om satsingen vil vedvare fremover. Start en drøm nærmer seg 100 millioner kroner i investeringer når inneværende sesong er over. Det er vanvittig mye penger, og voldsomt mye mer enn det som var utgangpunktet ved eierskiftet. Samtidig har GIG sunket som en stein på børsen, noe som innebærer at eierne ikke sitter like godt i det lenger. Vinterens overgangsmarket kan tyde på at Start ikke lenger er villige til å bruke særlig penger på spillerkjøp. Og det famøse forsøket på å kvitte seg med Rekdal uten å betale ut hans kontraktsfestede kompensasjon, kan jo også tolkes som et tegn på at hverdagen har nådd klubben.

Gitt at det fremdeles er penger tilgjengelig, er nok Start fremdeles en attraktiv klubb, Men en del trenere vil nok kvie seg for jobben fordi ledelsen fremstår så cowboypreget og amatørmessig. Jeg ser ikke bort fra at Kåre Ingebrigsten kan se Start som en spennende utfordring, men har samtidig store tvil til at han serøst vil vurdere å jobbe under dagens regime.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Det farligste i fotball er å lede 2-0!!
    For no forbanna tull. Det er farligere å lede 1-0 eller 2-1.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •