Viser resultater 1 til 9 av 9
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian

Overgangsvindu 2019 - sommer

Eurosport.no mener at det er snakk om 4-5 mill for Tobias Christensen. Beløpet stiger med ytterligere millioner dersom Tobias innfrir sportslig.

Fireårskontrakt, Start skal ha sikret seg videresalgsklausul.

Edit: Beløp nå nedjustert til 3-4 mill i artikkelen.
    Sist endret av SpennEnde : 08-05-2019 kl 17:24

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Virker som en fornuftig løsning for alle parter dette, så lenge klausulene i avtalen er gode. Det har lite for seg å holde Christensen i klubben for å se han gå gratis senere, sjansene for at han skulle signere ny kontrakt senere virker svært små. Han kommer utvilsomt til å bli savnet på banen, men det er likevel begrenset hvor stor negativ effekt dette får i høst tror jeg. På sitt beste er han veldig god, men han varierer fortsatt for mye. Jeg tror Kabran har potensiale til å bli en like viktig eller viktigere spiller for oss denne høsten.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Signeringen av Markovic synes jeg er spennende. Jeg tror han blir en god erstatter for Christensen.
    De spiller i omtrent samme posisjoner på banen, og tror Markovic kan ha høyere potensial enn Christensen på grunn av mer fart. Det var i hvert fall inntrykket jeg fikk under U20-VM.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Signeringen av Markovic synes jeg er spennende.
    Enig, uten å ha sett ham spille. Han har alltid blitt regnet som et stort talent, men har vel foreløpig påfallende lite å vise til på seniornivå.

Jeg forstår at Start går for ham når han er tilgjengelig, men jeg hadde vel kanskje heller sett at Start brukte salget av Christensen til å kvitte seg med formasjonen sin snarere enn å hente inn en direkte erstatter.

Det blir veldig spennende å se hvor god han er. Og nesten litt uvirkelig om Start klarer å erstatte en spiller som Tobias Christensen i kvalitet, profil og markedsverdi.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Har heller ikke sett han spille, er han sentral?
    Mener på å ha lest han spilte både kant og sentralt?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av DelPiero Vis innlegg
    Har heller ikke sett han spille, er han sentral?
    Mener på å ha lest han spilte både kant og sentralt?
    Han kan spille begge kantene i tillegg til 10'er rollen bak en spiss. Noen midtspiss er han ikke.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Veien til høyrekant rollen er neppe så lang.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Da er det i det minste offisielt at Tobias spiller for Molde de neste årene.
    http://www.ikstart.no/nyheter/christ...olgt-til-molde

«Evig takknemlig»? Er litt usikker på om han vet hva det betyr for å være ærlig 🤔

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg

«Evig takknemlig»? Er litt usikker på om han vet hva det betyr for å være ærlig ��
    Haha. Tenkte det samme. Blir spennende å se hva slags spilletid han får i Molde. Blir vel endel benkesliting i begynnelsen, men han er jo ung og talentfull så får nok sjansen etterhvert..

Vi hentet jo nettopp en spiller som ble hentet tidlig til Molde - uten å lykkes....

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •