Viser resultater 1 til 4 av 4

Hybrid View

Junior Member
    Ble medlem
    Jun 2021

Jeg slår opp med IK Start

Dette er en vanskelig ting å skrive. Jeg er ny på forumet her, men har vært engasjert på tidligere forum. Min karriere som Start-supporter startet i 1995 som 8-åring. Mye på grunn av at jeg er lokal, men også på grunn av morsom fotball og gode profiler. Jeg har holdt med Start i tykt og tynt, gjennom opp nedrykk og opprykk. Mitt første sesongkort kjøpte jeg før sesongen i 1. divisjon i 2008. Jeg har reist på bortekamper, sett start slå Rosenborg 3-2 på lerkendal. Sett Bolanos sette frispark i krysset i Drammen, sett Kristoffer Vatshaug smelle ballen til innkast upresset 5 ganger på rad i nedrykkskampen mot Lyn. Jeg har brølte så stemmen brast da Start "slo" Lillestrøm 3-4. Nå er det nok. Jeg slår opp.
    Start gir meg ingen glede lenger. Profilene forsvinner. Organiseringen er bare kaos. Det frister ikke å gå på kamp lenger. Jeg skulle ønske jeg var motløs, sint, skuffet, men mest av alt kjenner jeg at jeg ikke bryr meg lenger. Og det smerter meg. Dersom noen kan hjelpe meg å få gnisten tilbake så skal de få prøve, men jeg lurer på om det er for sent.

Takk for alt Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hva skal man si. Fordelen med å heie på Start er at mm du bodde i Tsjernobyl for 35 år siden, går det meste greit i forhold..

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Med en ny trener (Tjelmeland) med en klar fotballfilosofi (positiv fotball) i tillegg til at Terje Marcussen kan bli daglig leder så synes jeg det er et klart fornyet håp om forbedring i månedene/årene som kommer.

Ingen grunn til å slå opp.. .Er man supporter så er man supporter både under Brede Skistad, Tom Nordlie, Joey Hardarson eller Sindre Tjelmeland. Er det en mann som kan få ryddet opp i alt rotet så er det Terje Marcussen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Kvinnfolk og jobber kommer og går. Kjærligheten til fotballklubben derimot, den består

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •