Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Sportssjef

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Sportssjef

Da er det klart at Magni Fannberg er klar som sportssjef. Endelig, etter at Start har vært i markedet siden i fjor sommer. Hva kan vi forvente av denne islendingen da? Antakelig en utviklingsorientert person som ønsker å bygge klubb og kultur over tid. En som etter eget utsagn ønsker å jobbe innenfra og få på plass strukturer. Og en som har styrkene sine på å utvikle heller enn å kjøpe. Det passer godt med det Start sier de skal gjøre, men ikke så godt med det Start har gjort. Kanskje dette er det som skal til for å komme dit.

Samtidig kan jo dette minne en god del om ARH. Inntrykket i intervjuet var også skremmende likt. Kommunikasjonsevnen må det jobbes med, Fannberg virket rett og slett ikke som en type som ønsker å være veldig synlig. Jeg forventer at sportssjefen i Start også er synlig i media, og fronter klubben. Det tror jeg ikke vi kan forvente med Fannberg. Og det synes jeg i så fall er synd. Men likhetene med ARH til tross, CVen tilsier at det er noen knepp opp. Vi får håpe det.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg så knapt et smil fra Fannberg i går. Vred seg i stolen og virket utilpass. Labert førsteinntrykk.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Han fremstår ikke som noen showman nei. Jeg krysser fingrene for at det er en positiv egenskap. Tror Marcussen vil få showman rollen og det er nok ikke plass til to slike

Member
    Ble medlem
    Aug 2021
    Han var på grensen til arrogant da han ble intervjuet av FVN etter selve pressekonferansen.
    Når det gjelder den jobben han har i Sverige hos AIK så er det ikke noe toppjobb slik jeg tolker det. Han er utviklingssjef for 19 års laget. Det finnes flere utviklingssjefen iklubben for andre årsklasser. Men dette er det vi kan få som den lille klubben vi er.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Har ikke sett mye av denne Magni i FVN eller andre steder.
    Hadde vært på sin plass med en prat, der han kan prate litt rundt sine planer rundt det sportslige i Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Du bør høre på Start En Pod Harry. Der har Magni vært gjest flere ganger de siste månedene.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •