Viser resultater 1 til 5 av 5
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Hovstad ferdig i Start

Det er aldri kjedelig å være Start-supporter:

http://fotball.fvn.no/forstediv/article235513.ece

Han ser vel hvor det bærer er jeg redd....

På den andre siden står det respekt av å gå selv når staben må slankes.

Reduserte publikumsinntekter på 6 mill samt momskrav på ytterligere 6 mill. Jeg er ikke optimist, desverre...
    Sist endret av krs : 05-07-2012 kl 11:27
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Lurer på om man skal erstatte Hovstad eller bare fordele oppgavene internt?

Respekt til Hovstad som har gjort en god jobb med å forbedre det Qkonomiske. Han har dessverre hatt endel uheldige uttalelser i sin tid, men har absolutt vaert en av de mest sentrale i kampen med å redde klubben.

I tillegg har han vaert veldig flink til å besvare henvendelser fra folket. Hver gang jeg har sendt han e-mail og spurt om forskjellige ting, så har han svart nokså umiddelbart! Det er mange som ikke hadde tatt seg tid til dette!

Takk for en god jobb Hovstad!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Lurer på om man skal erstatte Hovstad eller bare fordele oppgavene internt?

Respekt til Hovstad som har gjort en god jobb med å forbedre det Qkonomiske. Han har dessverre hatt endel uheldige uttalelser i sin tid, men har absolutt vaert en av de mest sentrale i kampen med å redde klubben.

I tillegg har han vaert veldig flink til å besvare henvendelser fra folket. Hver gang jeg har sendt han e-mail og spurt om forskjellige ting, så har han svart nokså umiddelbart! Det er mange som ikke hadde tatt seg tid til dette!

Takk for en god jobb Hovstad!
    En viss respekt og takk til Hovstad for denne helt logiske avgangen. Jeg har vaert voldsomt kritisk tidligere, men har vanskelig for aa sparke en som ligger nede under tyndgen av baade egne feilgrep og spillernes utidige og grenseloest feige press, fremfor alt i media. Jeg vil anta at Hovstad selv gjoer seg sine tanker om hva som hadde sett annerledes ut dersom den fatale beslutningen i mars 2011 hadde blitt omgjort.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ja, da var enda en leder ferdig i klubben. Trist. Mange mener sikkert mye om jobben Hovstad har gjort, men det er ingen tvil om at han har styrt skuta i en meget utfordrende situasjon. Ellers syhes jeg igrunnen Arild Sandvik oppsummerer hans periode i klubben på en meget god måte.

Nå er spørsmålet hva som skjer videre. Nå er vi i praksis uten både daglig leder og sportsdirektør. Det er helt uholdbart.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stig Hornnes Vis innlegg
    Ja, da var enda en leder ferdig i klubben. Trist. Mange mener sikkert mye om jobben Hovstad har gjort, men det er ingen tvil om at han har styrt skuta i en meget utfordrende situasjon. Ellers syhes jeg igrunnen Arild Sandvik oppsummerer hans periode i klubben på en meget god måte.

Nå er spørsmålet hva som skjer videre. Nå er vi i praksis uten både daglig leder og sportsdirektør. Det er helt uholdbart.
    Hvor lenge holder Rune Jakobsen? Han tok vel endel etter Matta, og nå får han kanskje endel etter Hovstad også?

Spillere og ledere går - men klubben og supporterne består!!

Du verden hvor viktig det er at Start rykker opp denne sesongen. Da får vi penger nok til å ansette ny sportsdirektor. Vi holder ikke en sesong til i denne divisjonen, så opprykk er alfa og omega for Start!

Lignende tråder

1. Steinar Pedersen ferdig som trener
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 42
    Siste innlegg: 10-08-2017, 12:20

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •