Vis avstemningsresultater: Hvor mange tilskuere kommer det 16.mai mot Notodden?

Stemmere
17. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Under 4000

1 5,88%
  • 4000-4499

1 5,88%
  • 4500-4999

1 5,88%
  • 5000-5499

2 11,76%
  • 5500-5999

4 23,53%
  • 6000-6499

7 41,18%
  • 6500-6999

0 0%
  • 7000- 7499

1 5,88%
  • 7500-7999

0 0%
  • Over 8000

0 0%
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

7. Serierunde: Start - Notodden (kamptråd)

Sted: Sør Arena
    Tid: Onsdag 16.Mai kl.1800
    Før kamp: UP-Town
    __________________________________________________ _______________
    LINKER
    Notodden's hjemmeside: www.notoddenfk.no/
    Rallarberget's hjemmeside: www.rallarberget.com/
    TABELLEN
    3. Start............ 6 , 3-3-0 ,13-8 , 12 poeng
    12. Notodden.... 6 , 2-0-4 , 6-5 , 6 poeng
    NOTODDEN
    Notodden FK har åpnet sesongen svakt, men i helga imponerte de med en sterk 3-0 seier hjemme mot Sandefjord. Borte er de veldig svake og står med tre strake tap og med 0-4 i målforskjell. Laget trenes av Brede Halvorsen og av mer kjente spillere finner vi Tarjei Dale og Jan Tore Amundsen.

Laget spilte i en 4-2-1-3 formasjon mot Sandefjord og startet med disse 11:

Keeper:
    (25) Anders Larsen
    Forsvar:
    (10) Jan Tore Amundsen, (5) Steffen Jenssen, (20) Lars Lien (K), (3) Kristian Jahr,
    Midtbane:
    (7) Borgar Velta, (13) Øystein Aksnes,
    Angrep:
    (8) Andreas Granerud, (11) Martin Holmen, (15) Einar Lundefaret, (-) Tarjei Dale,

NOTODDEN's 5 SISTE KAMPER

28.April: Notodden - Sarpsborg 08 0-1 (Serie)
    1.Mai: Urædd - Notodden 0-9 (Cup)
    6.Mai: Ham Kam - Notodden 1-0 (Serie)
    9.Mai: Notodden - Kjelsås 4-3 (Cup)
    13.Mai: Notodden - Sandefjord 3-0 (Serie)

IK START
    Start vant 1-0 borte mot Kongsvinger søndag, og stilte da med et sterkt lag. Det er vel ingen nye skader og dermed kan vi fort stille med samme lag mot Notodden. Espen Børufsen er ennå ute og Niclai Aas blir nok ikke klar, selv om spiller og klubb blir enige tirsdag, når de skal i nye forhandlinger. Amin Nouri er vel den eneste som kan true en plass på laget, og kommer han inn, så blir nok Glenn Andersen flyttet inn i midten på bekostning av Jesper eller Birger. Umulig å tippe hvem av dem som må vike, da Jesper er en offensiv trussel med sitt skuddben mens Birger vel er en bedre hodespiller samt at han har mer hurtighet enn Jesper. Jeg tipper på sistnevnte og at vi dermed stiller med disse fra start:

Alexander Lund Hanssen

Amin Nouri
    Birger Madsen
    Glenn Andersen
    Rolf Daniel Vikstøl

Gudmundur Kristjansson
    Espen Søgård
    Solomon Owello
    Ernest Asante

Matthias Vilhjalmsson
    Espen Hoff

NOEN TANKER TIL SLUTT
    Hva skjer med Start? To kamper uten baklengs? Plutselig er det tett bak der, og du verden hvor viktig det er. Det er frustrerende at vi må score 3-4 mål for å vinne kamper.
    Det var en solid seier mot Kongsvinger der vi ikke gav hjemmelaget mange sjanser, samt at vi scoret på en av våre. Det er slike kamper det er viktig å vinne. Nå står det endel "enklere" motstandere for tur, men da er det ekstra viktig at vi ikke tror at ting kommer til å gå av seg selv. Vi kommer helt sikkert til å se motstandere som legger seg lavt i håp om 1 poeng og da er det viktig med tålmodighet framover og konsentrasjon bakover så vi ikke slipper til billige kontringsmål. Første lag ut er Notodden, som kommer fra en veldig sterk seier mot Sandefjord.
    Vinner vi denne kampen, så er sjansene gode for at vi inntar tabelltoppen da Ranheim og Bodø/Glimt har vanskelige bortekamper mot Sandefjord og Ham Kam. Den sjansen skal vi benytte oss av, og jeg håper virkelig at spillerne får en god ramme rundt kampen med ny publikumsrekord for sesongen. Kan vi håpe på 7000? La oss få en skikkelig dagen-før-dagen fest med massevis av russ, flott Start-fotball og mange scoringer. La oss få tilbake entusiasmen for Start i landsdelen. Laget har stø kurs mot opprykk og etter 6 kamper er vi absolutt i rute.
    Leser du dette og ikke har besøkt Sør Arena denne sesongen, så la 16.mai bli dagen da du tar turen og ta med deg noen venner/kjente.

17.Mai håper jeg festkledde Sørlendinger samles rundt om i byer og tettsteder og diskuterer hvor spennende og gode Start virker etter at Notodden har blitt sendt hjem som slakt. 17.Mai skal feires på tabelltoppen og fra der skal vi aldri se oss tilbake..

Bordet er dekket. Men kommer gjestene?

HEIA START

Bli med i "Den Store Tippekonkurransen":
    http://tigerberget.no/forum/showthre...kurransen-2012
    Sist endret av Frankieboy : 05-14-2012 kl 16:02

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette er en typisk kamp der Mathisen absolutt bør spille! Vi kommer til å føre denne kampen i store deler, og da er det viktig med en spillende midtstopper. Jeg mener du må trekke ut Nouri på benken, sette Andersen ut på høyreback og Mathisen inn på stopperplass, så har du laget på onsdag Frank.
    Notodden skal slås på hjemmebane, kun tre poeng som gjelder!

Håper det kommer mye folk, håper på over 6000 tilskuere!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lynet Vis innlegg
    Dette er en typisk kamp der Mathisen absolutt bør spille! Vi kommer til å føre denne kampen i store deler, og da er det viktig med en spillende midtstopper. Jeg mener du må trekke ut Nouri på benken, sette Andersen ut på høyreback og Mathisen inn på stopperplass, så har du laget på onsdag Frank.
    Notodden skal slås på hjemmebane, kun tre poeng som gjelder!

Håper det kommer mye folk, håper på over 6000 tilskuere!
    Enig i i dette. Jeg vil nok heller kjøre med Andersen-Mathisen-Madsen-Vikstøl i kamper vi skal styre. Andersen var bra som HB i SIF.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Nå er det vel i kamper vi skal styre at vi behøver offensivitet på de bakerste flankene våre. Der mener jeg Nouri har vært farligere enn Andersen til nå, selv om førstnevnte med hell kan vise enda mer. I tillegg må vi forvente at motstanderen ligger lavt og satser på kontring, evt høye baller de håper kan skape noe. Det gjør at vi må ha litt tempo i de bak på sidene og der er jeg ganske sikker på at Nouri vinner over Andersen, uten at jeg har sett dem løpe 50m. Jeg vurderer også Andersen som bedre på hodet enn Jesper på hodet, så Andersen bør nok inn i midten.
    Hjemme på Sør Arena skal vi stå høyt og "pøse på" med spillere og stole på de to bakerst i midten, tildels sammen med ankeret vårt (Søgård / Olufemi). Å sette Andersen på back synes jeg er en defensiv innstilling på hjemmebane.

Jeg ønsker å ha Nouri som h.back på hjemmebane, så får de to M'ene kjempe seg i mellom om plassen ved siden av Glenn. På bortebane foretrekker jeg Andersen fremfor Nouri, for han er mer solid bakover.
    Give and take

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Bloggeren André Vaaler sier det så treffende:

"I morgen kommer Notodden. Det er 16. mai. Det er fotballens festdag. Bjøro og Bjøro skal synge hymne med oss og jeg håper Miniheden, Tigerberget og alle Start-supportere finner veien til Sør Arena.
    Jeg er vokst opp uten FIFA 12, taktikktavler, presshøyde, soneforsvar, mellomrom og bakrom. I 4. divisjon i indre Østfold på åttitallet varma vi godt opp, samla oss og fikk beskjed om å gå ut og feie over motstanderen. Så enkelt!
    Mjelde og Hauge har sikkert taktikken klar. Det har jeg fullstendig tillit til. I morgen er mitt enkle opplegg at vi må kjøre islendingene ut som frontkjempere og rett og slett feie over Notodden. La oss få se skikkelig tæl, la oss få frysninger av fryktløse tacklinger og en Asante som igjen fyrer av, som tør å runde backen, som løper fra blueskameratene og gir dem en tung busstur hjem".

Tenk å fått festfotball på fotballens festdag! 16.mai klokken 19.45, viser kampuret 90.minutter og 4-0 seier til Start!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    I 1. Div bør alltid jesper spille. Han er den soleklart viktigste offensivt av forsvarerene våre. Om birger eller nuri spiller kan kanskje variere hjemme og borte, men jesper og glenn bør alltid være der.

Kan forresten se ut som hoff er ute. Blir det tid for tveit fra start?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Starten Vis innlegg
    I 1. Div bør alltid jesper spille. Han er den soleklart viktigste offensivt av forsvarerene våre. Om birger eller nuri spiller kan kanskje variere hjemme og borte, men jesper og glenn bør alltid være der.

Kan forresten se ut som hoff er ute. Blir det tid for tveit fra start?
    Hoff er klarert for spill og starter trolig i kveld...(I folge fvn.no)

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Fuck! Skulle tippet 10-0!

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hehe ja, det ser jævlig bra ut nå! Mye pent spill på gang, så får håpe de bare fortsetter med det og vinner med kalassifre!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Dobbelt-Fuck. Skulle tippet 10-0 og noen helt andre målscorere!

Litt nonchelant og en del teite balltap / bompasninger. Skjerpe litt på det, så kan det bli en perfekt kamp.

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Nå renner målene inn!! Er desverre ikke der idag, men regner med godt oppmøte idag som vil generere godt oppmøte fremover. Gutta gjør iallefall jobben idag!! HEIA START!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Strålende, fantastisk, overkjøring!

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    7-0! Deilig å vinne stort igjen, selvom det bare var mot 10 mann. Får håpe dette skaper litt entusiasme på sørlandet slik at tilskuertallet stiger til neste hjemmekamp. Forøvrig vil si at det hørtes ut som det var god stemning på stadion til tross for det lave tilskuertallet, så bra jobba til de som var der!

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    7-0

Fantastisk!!! klikk-klakk sa det i CB-boksen da jeg åpnet den, og tydeligvis har det vært klikk-klakk fotball idag!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Rett og slett herlig!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Overværte min første kamp live på Sør Arena for sesongen, og 7-0 er slett ikke værst. Må si jeg er MEGET imponert over Gummi. Alltid rolig, bunnsolid defensivt, alltid gode pasningsløsninger, god innleggsfot og jobber mye. Aner ikke om vi har opsjon på kjøp, og hvor mye han evt vil koste; men LØP OG KJØP!

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Endelig viser Start at det er klasseforskjell mellom middels adecco og opprykkskandidater! Lettelse. Deilig!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Gratulerer til gutta, brakseier var godt!

Tippa riktig på publikumstall og!

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    Oslo
    Nå betaler jeg TV2Sumo med udelt glede!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    For en festaften det var på Sør Arena i går. Vanvittig morro. Og jeg var der.

Lignende tråder

1. 30.Serierunde: Notodden - Start (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 21
    Siste innlegg: 11-24-2012, 03:43
  2. 30.Serierunde: Notodden - Start (kamptråd)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Siste innlegg: 11-24-2012, 03:43
  3. 7. Serierunde: Start - Notodden (kamptråd)
    Siste innlegg: 05-18-2012, 13:52
  4. Treningskamptråd: Start - Notodden
    Svar: 14
    Siste innlegg: 04-03-2012, 08:54

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine