Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 99
    Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Enig i at en Strømstad-signering kan virke noe populistisk og ugjennomtenkt. Jeg stoler på at om han står frem som en umiddelbar forsterkning med potensiale til å igjen holde tippeliganivå når han trener med Start, så vil de finne de nødvendige middlene. Slik stallen er satt sammen synes jeg Gummi må få lov til å vise seg sentralt nå som Sørgård forsvinner. I tilegg må Tronstad få kamptrening utover høsten. Samtidig bør Start tenke på hva Stømstad kan bety for klubben å sikt.
    Om han ikke kommer tilbake som toppspiller, kan han bidra med noe annet i klubben?

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Start.no Vis innlegg
    Jeg vet at Søgård forsvinner, men nå er det jo ikke på midtbanen vi trenger folk.
    Ville heller hatt en ny midtstopper som kunne spillt sammen med Glenn
    Vi trenger vel også bedre oppdekking på backene og kantene. Jeg mener i hvertfall det skorter mer her enn sentralt på midten.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Clicker Vis innlegg
    Vi trenger vel også bedre oppdekking på backene og kantene. Jeg mener i hvertfall det skorter mer her enn sentralt på midten.
    Sentral midtbane er det stedet vi har minst bruk for flere folk. Når der sagt, så kan jo Fredrik spille på kanten - han har jo ikke så verst scoringsstatistikk på landslaget i den posisjonen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser av overskriften på fvn.no at spillerne ønsker å få Fredrik på plass. Kanskje kan noen av de sammen med oss supportere bidra.
    Er det en mulighet at på søndag, så takker vi av Espen S. og ønsker Fredrik velkommen hjem?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fobbal Vis innlegg
    Sentral midtbane er det stedet vi har minst bruk for flere folk. Når der sagt, så kan jo Fredrik spille på kanten - han har jo ikke så verst scoringsstatistikk på landslaget i den posisjonen.
    Foretrekker at vi får inn en kant istedenfor nok en gang å bruke en sentral midtbanespiller på kanten. Det får holde med (mis)bruken av Ola og Kleiven

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg tror sentral midtbane er den viktigste plassen å følge. Kristiansson er kjøpt inn som back. Søgård er ferdig. Owello vårt eneste salgsobjekt.
    På kant har vi Børufsen, Hoff og Asante.

På sentral midtbane er det bare usikre kort ved siden av Owello.
    For meg er det helt perfekt med Strømstad, så lenge kontrakten er kort og lønnen rimelig.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er det i dag Fredrik vil bli presentert? En perfekt ramme. Først hade til Espen S. og så velkommen til Fredrik.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det sies på radio sor nå at Start har tilbudt Fredrik kontrakt etter at en enkeltperson kom på banen med det klubben manglet for å tilby Fredrik kontrakt.

Samtidig sies det at AGF fra Danmark er kommet på banen.

Godtar Fredrik tilbudet er han klar mot Ranheim neste sQndag.. Det burde bety noen ekstra tilskuere?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Det som skurrer litt er at fredrik nøler pga kontrakslengde. Er han så god som han burde være så er det vell liten tvil om at kontrakten blir forlenget ved opprykk. Dersom han ikke anser seg for og være god nok kunne han likegodt sagt ja til fløy.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Det sies på radio sor nå at Start har tilbudt Fredrik kontrakt etter at en enkeltperson kom på banen med det klubben manglet for å tilby Fredrik kontrakt.

Samtidig sies det at AGF fra Danmark er kommet på banen.

Godtar Fredrik tilbudet er han klar mot Ranheim neste sQndag.. Det burde bety noen ekstra tilskuere?
    Håland spiller i AGF ;-)
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ville ikke hjem? Har troren på at han får det best hos oss og ikke i Danmark. Håper på en rask avklaring.

Junior Member
    Ble medlem
    Aug 2012
    Nå er han IK Start-spiller igjen

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Herlig! Velkommen hjem Fredrik!

Ser også ut som planen hans er at ringen er sluttet og at det blir Start ut karrieren nå. Om vi får han opp på/opp imot gammelt nivå vil det si at vi trolig har en kanonforsterkning i flere år fremover, all den tid Fredrik ser rimelig lett trent ut, og vi husker jo hvor lenge Myggen holdt...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er det noen som vet noe mer om hvorfor Fredrik er ute i kulden for øyeblikket? Er det så enkelt som at han er for lik Owello, eller ligger det noe mer bak?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Try
    Er kun knyttet opp til defangsive problemer. Owello er veldig lik Fredrik. Så den defangsive balangsen er dårligere med de to alene sentralt. Så med 4-4-2 er det vanskelig å fikse.
    Men han er ikke i kulden.
    A legger du til, at asante ikke har stort mere defangsive fiber en bolanjos hadde. blir avviket for stort på midten.
    Så enten må vi legge om med 5 på midten. å 1 foran eller 3 bak, om balangsen i laget skal holde seg bra.

Men det kommer til å ordne seg etter hvert.
    forige kamp satte de in fredrik tok ut asante å flytta gummi på kanten.
    Men 3 av 4 på midten som tenker 85% kun offangsivt, er et problem
    Sist endret av Warzone : 09-20-2012 kl 15:37

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mjelde har vel vært svært klart på én ting, og det er at han spiller 4-4-2, og det er bare det han spiller.
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Try
    vet. så da må enten fredrik-asante-owello ut. om du skal ha trygghet bakk Der var poenget mitt,
    forige kamp gikk asante ut. gummi ble flyttet til kanten å fredrik sentralt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    http://www.fvn.no/sport/fotball/star...n-2307449.html

Det er ennå ikke tatt noe avgjørelseang Fredrik. Nå som det ser ut som om Owello forsvinner, åpner vel dette for Fredrik?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Avgjørelsen om Fredrik blir tatt denne uka i følge fvn.no. Jeg må innrømme at jeg er usikker på om vi bør la han fortsette eller ikke.

Senior Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Avgjørelsen om Fredrik blir tatt denne uka i følge fvn.no. Jeg må innrømme at jeg er usikker på om vi bør la han fortsette eller ikke.
    Hva er det du er usikker på? Spilleren har ikke prestert godt nok i Adeccoligaen, og dette beviser bare at han dessverre er langt fra det sportslige nivået som kreves i det ypperste selskap. Dessuten har vi Sondre Tronstad i stallen som er en veldig lik spillertype, men i motstetning til Fredrik har han fremtiden foran seg på banen

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •