Vis avstemningsresultater: Hvor fornøyd var du med å trekke TIL hjemme?

Stemmere
18. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Kjempefornøyd

1 5,56%
  • Ganske fornøyd

1 5,56%
  • Midt på treet

8 44,44%
  • Lite fornøyd

6 33,33%
  • Veldig misfornøyd

2 11,11%
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

NM 1/8 finale: Start - Tromsø (kamptråd)

Sted: Sør Arena
    Tid: Onsdag 4.Juli kl.1800
    __________________________________________________ _______________
    Etter at vi tok over serieledelsen i Adeccoligaen, er det nå cup-kamp igjen. Etter at vi nå har spilt mot overkommelig motstand, får vi nå besøk av Tromsø IL. De ligger for tiden på 5.plass i Tippeligaen med 22 poeng - 7 poeng bak serieleder Strømsgodset. Ingen tvil om at bortelaget stiller som favoritter i denne kampen men cup er cup og vi har absolutt mulighet til å slå ut laget fra Ishavsbyen.
    Hos oss så er det igjen spennende å se hva slags spisser vi har tilgjengelige. Matthias Vilhjalmsson fikk en smell mot Ull/Kisa men vi satser på at han er spilleklar til onsdag - hvis ikke skal det bli veldig vanskelig med avansement.
    Ser vi på Starts lag så stiller nok Alexander Lund Hanssen bakerst. Backene blir nok de samme som sist, men det kans fort bli duket for Birger Madsen sammen med Glenn Andersen i midten da Jesper slet litt i forkant av Ull/Kisa kampen og muligens blir spart i denne kampen.
    Jeg tipper Asante og Børufsen stiller på flankene mens Owello og LSK-klare Søgård spiller sentralt på midten. Mitt tips er at vår islandske duo fortsetter på topp.

Som sagt så er det første gang denne sesongen at vi ikke er favoritter på hjemmebane, men samtidig har vi ingenting å tape i denne kampen. Vi prioriterer serien, og cupen må regnes som en bonus. Det kan hjelpe spillerne til å senke skuldrene litt og selv om TIL er gode, så er det langtfra umulig oppgave. Start har nå 6 strake seire på hjemmebane og sterke 23-2 i målforskjell.... og det har tross alt skjedd større cup-bomber denne sesongen enn at Start slår ut Tromsø på Sør Arena.

Så det er bare å ta turen til Sør Arena. Dette er bonuspenger til Start, og med en veldig skranten økonomi, så teller hver eneste kroner klubben nå får inn. Ikke bli en passiv supporter som prioriterer TV/Web. Ta ansvar og kom og se landets beste hjemmelag slå ut Ole Martin Årst & Co.

HEIA START

Bli med i "Den Store Tippekonkurransen":
    http://tigerberget.no/forum/showthre...kurransen-2012
    Sist endret av Frankieboy : 07-02-2012 kl 20:38

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det var da en fryktelig kort kamppost denne ganga :-) Den oppsummerer det meste, allikevel :-)

Jeg kan legge til at TIL sine siste fem kamper er:

20. Mai: Tromsø 5 - 1 Viking
    24. Mai: Molde 3 - 2 Tromsø
    28. Mai: Tromsø 2 - 0 Brann
    20. Juni: Tromsø 4 - 0 Tromsdalen (cup)
    30. Juni: Haugesund 1 - 1 Tromsø
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg
    Det var da en fryktelig kort kamppost denne ganga :-) Den oppsummerer det meste, allikevel :-)

Jeg kan legge til at TIL sine siste fem kamper er:

20. Mai: Tromsø 5 - 1 Viking
    24. Mai: Molde 3 - 2 Tromsø
    28. Mai: Tromsø 2 - 0 Brann
    20. Juni: Tromsø 4 - 0 Tromsdalen (cup)
    30. Juni: Haugesund 1 - 1 Tromsø
    Er på ferie og har valgt å lage litt kortere versjoner av Cup-kamptrådene. Jeg skal dog gjore et unntak hvis vi kommer til cupfinalen!!!

Fint at du fyller inn med ekstra informasjon...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Synes kamptrådene er flotte jeg, koser meg alltid med å lese gjennom førstetråden når jeg lader opp til kamp! Så en stor klapp på skuldra til deg for at du gidder å ta deg tid til å faktisk gjøre noe ut av det i stedet for å bare poste overskrift og kamptidspunkt

Når det gjelder kampen så gleder jeg meg som en unge! Greit nok så er ikke Tromsø eliteseriens mest attraktive lag, men de er ett eliteserielag alikevel og det blir veldig gøy å se gutta få en motstander som ønsker å spille fremfor å forsvare seg.
    Det kan også bli spennende hvis tromsø skulle finne på å undervurdere oss.

Jeg har ingen forventninger i denne kampen annet enn at vi gjør vårt beste, ryker vi ut så gjør vi det, vi er fortsatt i rute til opprykk og det er det viktigste!

Nå skal det sies at om vi skulle gå videre, så er det potensielt fem, og garantert ett addeccolag i neste runde i tillegg til oss.

Uansett så håper jeg at det kommer en del folk på denne kampen og at gutta gir jernet helt inn og viser at vi ikke kommer til å legge oss ned for å dø!

HEIA START!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fullt mulig å slå ut Tromsø, det har jeg faktisk stor tro på at vi kan klare! Vi har vært bunnsolide hjemme og det skal nok Tromsø få merke. Jeg håper mange stiller på kampen, for Start trenger de pengene de kan få, hvis ikke kan vi fort stå uten både Søgård, Owello og erstatter for disse i løpet av kort tid. Da spøker det plutselig for opprykkssjansene...

Still opp på kamp å støtt gutta, så tar vi både opprykk og cupfinale i år

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Christianssand
    Hva slags fordeler har vi som har kjøpt sesongkort? Poenget mitt er at det er smålig av Start å ikke gi rabattert pris til sesongkort-innehavere. Tydeligvis bare barn og pensjonister de vil ha på tribunen..

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Som sesongkortholder har du jo fordelen av å få se alle seriekampene med fast plass og uten kø. Det er det du har betalt for og det er urimelig å kreve mer enn det som sto i avtalen når du kjøpte det. Start kan velge å være generøse og gi folk med sesongkort gratis inngang, men med tanke på den økonomiske situasjonen vi er i forstår jeg godt at de gjør som de gjør. 150 kr er heller ikke særlig dyrt synes nå jeg.

Jeg synes det er fornuftig at de stenger andre etasje, da får man publikum tettere og det skaper ofte mer liv. Litt synd for Ultras, men de overlever vel en kamp nede hos oss dødelige.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Apostrof Vis innlegg
    Hva slags fordeler har vi som har kjøpt sesongkort? Poenget mitt er at det er smålig av Start å ikke gi rabattert pris til sesongkort-innehavere. Tydeligvis bare barn og pensjonister de vil ha på tribunen..
    Det var da veldig hvor kritiske man skulle vaere her da? Jeg tror Start vil ha alle typer mennesker på tribunen, og det er vel derfor de har fritt setevalg og reduserte priser. Er du glad i Start og vil se god fotball fra kremplass på langsiden, så betaler man gladelig 150 kr!

Jeg synes det er smålig av folk å klage over at Start ikke gir mere, når man vet hvordan okonomien er i klubben!

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Start stiller et veldig spennende og offensivt lag mot TIL:

Her er Starts sannsynlige lagoppstilling: Alexander Lund Hansen – Amin Nouri, Glenn Andersen, Jesper Mathisen, Rolf Daniel Vikstøl – Gudmundur Kristjansson, Espen Søgård, Solomon Owello, Espen Børufsen – Ernest Asante, Matthias Vilhjalmsson.

http://fotball.fvn.no/nm/article242239.ece

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av frankieboy Vis innlegg
    jeg synes det er smålig av folk å klage over at start ikke gir mere, når man vet hvordan okonomien er i klubben!
    amen!!!!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Publikumstallet blir mellom 2000 og 2500, p.d.d er nok også det "kjernepublikumet" som er villig til å betale penger for å se Start.
    Jeg tror ikke en pris på 100 kroner hadde gitt noe annet publikumstall, ei eller om prisen hadde vært 200.
    Massene uteblir uansett pris, for dem er det helt andre ting som gjelder.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Christianssand
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Det var da veldig hvor kritiske man skulle vaere her da? Jeg tror Start vil ha alle typer mennesker på tribunen, og det er vel derfor de har fritt setevalg og reduserte priser. Er du glad i Start og vil se god fotball fra kremplass på langsiden, så betaler man gladelig 150 kr!

Jeg synes det er smålig av folk å klage over at Start ikke gir mere, når man vet hvordan okonomien er i klubben!
    Misforstå meg rett. Jeg betaler gladelig 150kr for å se Start mot Tromsø. Jeg vet også at dette ikke ligger inne i avtalen jeg har tegnet som sesongkort-innehaver. Det er vel mer prinsippet det handler om. Eller mangel på sådan hos Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Har troa på vi danker ut Tromsø i kveld og tar oss videre. Godfølesen er der
    Ser flere over nevner 150,- for inngang men er temmelig sikker på at det er 100,- for voksne og 50,- for barn.

KOM IGJEN NÅ START!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    PS. I dagens (tirsdag 03.07) utgave av Fædrelandsvennen ble det annonsert at inngangsbillettene koster henholdsvis kroner 100 (voksen) og 50 (barn, honnør). Dette medfører ikke riktighet. Prisen er 150 for voksen og 100 for barn/honnør/pensjonist. Sesongkortholdere må også løse vanlig billett. Vi beklager feilen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Blir spennende å se Start mot TL-motstand i kveld. Spillemessig har det etter min mening vært ganske begredelig de siste kampene i Adecco, men det er vel ikke unaturlig at gutta hever seg noen hakk når motstanden blir bedre. Jeg tror det blir for tøft å slå ut Tromsø, men et lite håp har jeg. Og jeg har av en underlig grunn følelsen av det det kan bli en ganske morsom kamp.

Member
    Ble medlem
    May 2012
    Sted
    Oslo
    Hm, en i tryne rett før pause... Den var jo ikke grei.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Vikstøl etter 93 min. My god..

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi hadde totalt sett fortjent å vinne denne, vi ble jo også snytt for straffespark i første omgang.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det er synd at vi ikke går videre her... Jeg synes absolutt at vi hadde kampen. Vi gjorde oss på ingen måte vekk imot 5. plass i Tippeligaen. Det var godt å se.

Jeg følte veldig at vi hadde langt større ballbesittelse enn Tromsø. Vi hadde flere sjanser, og mer press. Det virket nesten som om Tromsø i hvert fall ikke undervurderte oss, men at de faktisk synes det var fornuftig å legge seg på defensiven mot et adeccoligalag...
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Kjipt å tape på straffekonk, men for min egen del er ikke skuffelsen så veldig stor. Vi spiller jevnt med, og til tider bedre enn et av de beste lagene i tippeligaen de siste årene. Presisjonen på siste tredjedel av banen svikter litt igjen, men ellers synes jeg laget står godt frem mot TIL.
    Savner også litt høyere press, spesielt i første omgang hvor ingen gikk på ballfører før ballen var over midtstreken. Dette ble dermot bedre utover i kampen, selv om det glipper nå og da.

Med spill som dette i serien skal det ikke være så mye tvil om opprykk når bladene på trærne begynner å gulne.

Lignende tråder

1. 16.Serierunde: TROMSØ - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 31
    Siste innlegg: 07-13-2015, 08:23
  2. 25.Serierunde: Tromsø - Start (kamptråd)
    Svar: 57
    Siste innlegg: 10-04-2013, 10:42
  3. NM 1/8 finale: Start - Stabæk (kamptråd)
    Svar: 10
    Siste innlegg: 06-20-2013, 10:07
  4. 3. Serierunde: Start - Tromsø (kamptråd)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 21
    Siste innlegg: 04-07-2013, 21:49
  5. NM 1/8 finale: Start - Tromsø (kamptråd)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 26
    Siste innlegg: 07-05-2012, 21:14

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •