Sitat Opprinnelig skrevet av Stig Hornnes Vis innlegg
Det er mulig det. Men jeg synes likevel man må kunne forvente en viss grad av presisjon i pasningsspillet, og at man klarer å få litt tempo på ballen. Start klarte ingen av delene på lørdag, og gjorde det veldig lett for Ull/Kisa å forsvare seg. Og det er på ingen måte slik at dette er et enkeltstående tilfelle. Jeg synes det skjer litt for ofte, og jeg liker dårlig å se Start på den måten.
Og akkurat dette du nevner her må kunstgresset ta skylden for. Når man ikke får vannet det, så stopper ballen veldig opp og man får ikke til det kjappe spillet man onsker og som vi har sett tidvis på hjemmebane...

Selvfolgelig skulle det gjerne blitt vist bede spill, men vi må huske på at det er vanskeligere å få til finspill i Adeccoligaen der vi spiller mot lag som Ull/Kisa som kommer for å drepe tempoet i kampen og som vil karre med seg ett poeng. De spiller tett og kompakt og sender sjeldent fram folk!

Jeg tror vi får oppleve at Start blir bedre og bedre på hjemmebane når de etterhvert blir mer vandt til det nye underlaget. Jeg er strålende fornoyd med 2-0 og 3 poeng mot Ull/Kisa.