Viser resultater 1 til 13 av 13
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Ypperlig. Komplementerer forsvaret på en meget god måte. Er jo like god på back- og stopperplass.
    En ekte Starter er tilbake.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Etter sesongen skal han bli en del av trenertemet, antagelig som talentutvikler.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3463305.ece
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Utelukkende positiv til dette, både som backup i forsvaret resten av sesongen samt som talentutvikler fra nyttår!

Nå er vi styrket i forsvar og i angrep og er klar for parademarsj mot opprykk!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Utelukkende positiv til dette, både som backup i forsvaret resten av sesongen samt som talentutvikler fra nyttår!

Nå er vi styrket i forsvar og i angrep og er klar for parademarsj mot opprykk!
    Voldsomt positivt! Det er en liten stund siden 2004-2005, men holdningene som gav oss opprykket og 2.-plassen kan vi ikke ha nok av! Velkommen tilbake, Steinar!

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    Oslo
    Nå er det mye gladnytt i klubben. Opprykket er nesten i boks. :-)

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Gode nyheter dette her. Steinar har jeg lenge ønsket hjem igjen. Tror mange vil bli overrasket over hvor god form han er i tross alderen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette var en fin-fin nyhet. Ekstra fint at han skal inn i støtteapparatet etter sesongen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    God nyhet dette, men jeg tror ikke det er nødvendig i forhold til opprykket. Men greit å være på den sikre siden i tilfelle skade på Mathisen/Andersen eller begge...

Jeg tror fakisk Pedersen kan være med å bidra videre på banen også, altså 2013 hvertfall. Skal ikke se bort ifra at han satser som spiller også neste år. Det vil høsten vise!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Kan vel ikke akkurat kalles en forsterkning, men er vel mest hentet inn med tanke på hans kommende trenerkarriere. Stiller meg også noe forundret over at det var så enkelt å hente inn Steinar Pedersen, mens det ikke fantes interne ressurser til Fredrik Strømstad. Jeg stiller meg sterkt tvilende til at en ekstern sponsor har spyttet ut spenn for at vi skulle hente inn Steinar P...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Swans Till I Die Vis innlegg
    Kan vel ikke akkurat kalles en forsterkning, men er vel mest hentet inn med tanke på hans kommende trenerkarriere. Stiller meg også noe forundret over at det var så enkelt å hente inn Steinar Pedersen, mens det ikke fantes interne ressurser til Fredrik Strømstad. Jeg stiller meg sterkt tvilende til at en ekstern sponsor har spyttet ut spenn for at vi skulle hente inn Steinar P...
    Etter dagens kamp så ser vi helt klart at Armin N er klart bedre en Steinar.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av kaptein Vis innlegg
    Etter dagens kamp så ser vi helt klart at Armin N er klart bedre en Steinar.
    Nå skal vi vel ikke avgi noen dom på det etter å ha sett 30 min med fotball, men regner med at du har rett. Uansett bra å ha dekning bak der. Nå har vi vel dekning på de aller fleste plasser, bortsett fra keeperplassen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg er skuffet over at Nouri må gå ut i pausen! Den synes jeg er svak av Mjelde. Håper virkelig Nouri starter igjen mot HamKam!

Steinar gjør seg vel ikke så bemerket verken positivt eller negativt, men jeg synes han skal fortsette å være et alternativ til de bak.
    Så en situasjon der han rygger og rygger helt ned til egen 16-meter i kjent stil.

Lignende tråder

1. Steinar Pedersen ferdig som trener
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 42
    Siste innlegg: 10-08-2017, 12:20
  2. Steinar Pedersen ny start trener
    By pelle in forum IK Start
    Svar: 36
    Siste innlegg: 06-12-2016, 19:40
  3. Erik Ruthford Pedersen
    By krs in forum IK Start
    Svar: 16