Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 26
    Member
    Ble medlem
    May 2012

Spillertråd: Birger Madsen

http://www.tv2.no/sport/fotball/adec...n-3893728.html

ser madsen er merket som usikker.. er det sånn at denne stålmannen er på vei tilbake? noen som vet?

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    En haug spillere står som "usikre" for alle de fire omtalte lagene, mens det ikke finnes en kolonne for spillere med skade. Tipper både definitivt skadde og usikre spillere står som "usikre".

Junior Member
    Ble medlem
    Oct 2012
    Er Briger Madsen på treningene? eller er forsatt skadet? eventuelt når håper de at han er tilbake igjen? Lenge siden det har stått noe om han

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Såvidt jeg vet er han fortsatt ikke i trening. Jeg ser ingen annen utvei enn å avslutte kontrakten etter sesongen, det bør også Madsen forstå. Håland vil være en passende erstatter, og vil i så måte ikke være dyr all den tid det frigis lønnsutgifter fra Madsen...

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Selv om han spiller med et ben, så er han bedre en jesper
    JohnnyBravo

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser at Madsen skal på utredning på Olympiatoppen. kilde:fvn.no

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Ser at Madsen skal på utredning på Olympiatoppen. kilde:fvn.no
    Utrolig kjipt med Madsen. En god spiller som har fått hele karrieren i Start odelagt pga sykdom. Hvis han fortsetter å hangle utover vinteren så vil jeg tro at man blir enige om en sluttpakke og at forsvinner fra Start...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Utrolig kjipt med Madsen. En god spiller som har fått hele karrieren i Start odelagt pga sykdom. Hvis han fortsetter å hangle utover vinteren så vil jeg tro at man blir enige om en sluttpakke og at forsvinner fra Start...
    Utrolig kjipt for Birger : Enig
    God spiller : Uenig
    Sluttpakke : Enig

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Noen som kan legge ut artikkelen?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av FVN
    Til full utredning hos Olympiatoppen

Start-spiller Birger Madsen er usikker på fotballfremtiden etter nesten to år på sidelinjen.

- Det er det samme som i fjor. Det knyter seg i halsen eller lungene når jeg kommer opp i puls. Det jeg savner er et svar, sier Birger Madsen til Fædrelandsvennen.

I dag er Starts midtstopper til full utredning hos Olympiatoppen i Oslo, etter mer eller mindre to år på sidelinjen.

Etter at han ankom Start som Clarence Goodsons erstatter før fjorårsesongen har Oslo-gutten kun spilt 9 kamper og 564 minutter seriefotball etter overgangen fra Vålerenga.

Få kamper
    De store problemene startet rett før seriestart i fjor. Luftveisplagene gjorde at midtstopperen ikke var på banen før helt mot slutten av sesongen.

Hans første seriekamp fra start kom først i siste serieomgang mot Tromsø på Sør Arena (1-6 tap).

I år var han på banen i noen kamper i innledningen av sesongen, og startet blant annet seriepremieren mot Sarpsborg. Så dukket de samme problemene opp på ny.

- Kroppen har rett og slett ikke fungert. Fokuset nå er å finne ut hva som er galt. Finne en knagg å henge det på, sier den lange Oslo-karen, som har en uviss fremtid i Start.

Han har ett år igjen av kontrakten, men Mons Ivar Mjelde vet ikke om han kan regne med å ha Madsen med for fullt når treningen starter igjen i januar.

- Som en mosjonist
    De siste månedene har Madsen knapt trent.

- Det har ikke blitt mye trening. Som en mosjonist, sier Madsen og smiler skjevt.

- Hva tenker du om neste år?

- Nå skal jeg ta denne utredningen først. Skal jeg bidra neste år må jeg ha et svar. Jeg håper det ikke er noe kronisk, svarer Madsen, som gleder seg over opprykket, men savner fotballen.

- Klart jeg gjør. Jeg misunner dem, sier han og nikker ut mot treningsfeltet.
    Ti tegn....

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Madsen lider av utmattelsessyndrom og det kan ta intill ni (!!) år før han er symptomfri.

Dette er fryktelig trist og høre.

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle259396.ece

Tiden som startspiller er nok over nå...

God bedring Birger!
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette er veldig trist. God bedring Birger.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ikke overraskende. Veldig kjipt for Madsen, får bare håpe de skiller lag på en grei måte, for han må være ferdig nå.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Madsen lider av utmattelsessyndrom og det kan ta intill ni (!!) år før han er symptomfri.

Dette er fryktelig trist og høre.

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle259396.ece

Tiden som startspiller er nok over nå...

God bedring Birger!
    Med eller uten utmattelsessyndrom så er han uansett bedre enn jesper.
    JohnnyBravo

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kjære Start.no. Vi har A) Fått med oss at du er JohnnyBravo og B) At du hater Jesper. Dette er en tråd om Birger Maden som dessverre lider av en slik sykdom som kan medføre at han må legge opp. Veldig leit. Jeg foreslår at du heier på et annet lag en Start fordi Jesper er og blir en del av troppen fremmover også,i steden for å forpeste dette forumet.

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Veldig kjedelig for Birger. Men må jo allikevell være godt å finne ut av hva det er for noe.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Start.no Vis innlegg
    Med eller uten utmattelsessyndrom så er han uansett bedre enn jesper.
    JohnnyBravo
    God bedring til Birger Madsen, og også til deg

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Noen som vet hva skjer med Birger? Er kijp situasjon for alle parter.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Noen som vet hva skjer med Birger? Er kijp situasjon for alle parter.
    Noen som vet noe mer om hvordan det står til med Birger Madsen?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Noen som vet noe mer om hvordan det står til med Birger Madsen?
    Han er fortsatt i troppen hvertfall. Trodde de skulle få avslutta det samarbeidet. Han kommer jo åpenbart ikke tilbake...

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •