Har jo vært mange nok negative innspill om det ene og det andre i løpet av sesongen. Syntes det passer med en tråd om hva en faktisk er fornøyd med sesongen sett under ett. Jeg er i hvert fall fornøyd med følgende:
Økonomi/ledelse
- At Start ser ut til å nå budsjettet er slettes ikke verst. Også publikumsbudsjettet.
- At ledelsen har lost Start igjennom en sesong med enormt mange økonomiske utfordringer er imponerende.
- Ny daglig leder virker å ha entusiasme og mange nye spennende tanker.
- Ny prisstruktur tror jeg vil øke publikum, interessen mm
- Internt virker det harmonisk. Til og med når det stormet som verst. Kan nesten ikke huske det har skjedd før.
- Fornøyd med at de varsler flere forsterkninger til neste år.
- Mener Magne har vært den beste lederen Start har hatt i min levetid.
Trener
- Stod oppreist da det stormet.
- Fikk ikke spillergruppa mot seg da det stormet.
- Evnet å komme tilbake da alt så mørkest ut.
- Klarte til slutt nesten målsetting og det med en særdeles liten tropp. Syntes det er imponerende.
- Fikk inn spilleren de kanskje trengte mest i steden for mange panikksigneringer.
- Klarte å få god defensiv struktur etter hvert og mer plan over spillet.
Spillergruppa
- Viste etter hvert et solid midtstopperpar vi har savnet i mange år.
- Etter en svak midtdel hevet mange av profilene seg betraktelig.
- Mest imponert over utviklingen til Mathisen og Acosta. De er jo blitt bautaer. Også Opdal har hevet seg veldig den siste perioden.
- Virker som hele spillergruppa er samkjørt og har bra moral.
- Hadde etter hvert flere kamper de holdt nullen.
- Virker bra trent.
- Også mer kontinuitet med mindre spillere ut.
- Hadde seriens største seier.
- Etter hvert var det mange lag som fikk flere baklengs enn Start
Annet
- Fornøyd med at Start har så god fysioterapeut at det er ytterst få skader. Flaks eller ei. Velger å tro at mye av grunnen er medisinsk avdeling sin fortjeneste.
Ting jeg tror vil bli positivt neste sesong.
- Jeg tror Castro blir en skikkelig goalgetter etter hvert.
- Sarr har det inne og med riktig coaching håper jeg han kan ta mange nye steg.
- Jeg håper og tror Asante blir brukt mer riktig neste år så farten blir et enda større våpen. Håper han trener mye på avslutninger og teknikk. Da kan det bli galskap på Sør Arena.
Alt i alt er jeg veldig lykkelig og fornøyd nå og ser med spenning frem mot tiden som kommer med nye forsterkninger. Håper og tror vi tar flere nye steg neste sesong.
Noe annet dere er fornøyd med?