Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Min påstand er at de aller fleste av de samme folkene heller ikke ville dratt om det kostet dem 50 kroner...

Member
    Ble medlem
    Feb 2013
    Ok. Da er det isåfall et meget stort flertall medgangssupportere.

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Når sponsorinntektene stadig synker (Hovedsponsor gikk på billigsalg til Netthandelen som gjorde det nærmest bar forsi det var så billig), publikumstallet synker og resultatene uteblir - Da må det vel være lov å prøve noe nytt? Oppskriften fra alle tidligere år viser seg å ikke være noen spesielt god oppskrift.
    Jeg er ingen ekspert på området, men en ting vet jeg: Hvis årskortet hadde kostet meg 990 kroner og sikret meg fast plass, hvis jeg kunne ta med barna når det passet, og hvis jeg slapp å stå 25 minutter i kø for ei pølse - Da hadde jeg kjøpt årskort til hele bunten (familien)!
    Start hadde nok ikke fått like mye i billettinntekter, men med fulle tribuner ville det vært langt mer attraktivt for sponsorer, spillere og media med kamp på Sør-Arena.
    Man må skape interesse. Start-kampene må bli samtale-emne oftere og flere steder. Og det vil ikke skje før mange nok er innom Sør Arena.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pope Vis innlegg
    Når sponsorinntektene stadig synker (Hovedsponsor gikk på billigsalg til Netthandelen som gjorde det nærmest bar forsi det var så billig), publikumstallet synker og resultatene uteblir - Da må det vel være lov å prøve noe nytt? Oppskriften fra alle tidligere år viser seg å ikke være noen spesielt god oppskrift.
    Jeg er ingen ekspert på området, men en ting vet jeg: Hvis årskortet hadde kostet meg 990 kroner og sikret meg fast plass, hvis jeg kunne ta med barna når det passet, og hvis jeg slapp å stå 25 minutter i kø for ei pølse - Da hadde jeg kjøpt årskort til hele bunten (familien)!
    Start hadde nok ikke fått like mye i billettinntekter, men med fulle tribuner ville det vært langt mer attraktivt for sponsorer, spillere og media med kamp på Sør-Arena.
    Man må skape interesse. Start-kampene må bli samtale-emne oftere og flere steder. Og det vil ikke skje før mange nok er innom Sør Arena.
    Det er nok ikke mye man kan gjore med sesongkortprisen nå - da det vil vaere en skandale i forhold til dem som allerede har kjopt sesongkort til full pris. Man kan diskutere årskort igjen neste år.

Det man KAN gjore er å tilby "pakker" med x antall kamper og selge disse rabattert. Eks kan man lage en SOMMER-pakke som inkluderer kampene i juni, juli og august (Aafk, Odd, Brann og Haugesund) og tilby denne til eks 500 kr i 2.etg i svingene. Det hadde nok solgt ganske bra.

Det ALLER viktigste er dog at laget leverer på banen. Selv om det har blitt 0 poeng på de siste 2 kampene så scorer vi masse mål og er underholdende å se på. En god opplevelse mot Molde vil gjore mye.

Sponsormessig trodde jeg Start hadde gjort det veldig bra i forhold til budsjettet...?

Lignende tråder

1. Sesong 2015: 6000 sesongkort?
    By Swans Till I Die in forum IK Start
    Svar: 72
    Siste innlegg: 03-21-2015, 08:04
  2. Halv pris på sesongkort for medlemmer!
    By Esben in forum Tigerberget
    Svar: 2
    Siste innlegg: 01-20-2015, 23:10

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •