Viser resultater 1 til 5 av 5
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Til styret i Start

Jeg syntes det er på sin plass med å berømme både spillergruppen, Mjelde og ikke minst Magne med flere for det arbeidet som er gjort de siste 2 årene. Vi var langt nede, skakkjørte økonomisk på vei ned i 1 divisjon. Publikum forsvant, sponsorer falt ut, media kritiserte, holdt på å miste stadion, holdt på å miste klubben osv, men dere har stått imot. Stått sammen (i hvert fall utad) Sakte men sikkert har Start bedret seg sportslig, merkelige saker rundt ledelsen forsvant, medias kritikk stilnet, sponsorer er på vei tilbake. Jeg har aldri noensinne følt meg tryggere på de som styrer klubben selv om økonomien er anstrengt.

Jeg forventer ingen kamp om seriegull (dette året ) men jeg forventer et lag som gir alt, et lag som biter fra seg i hver kamp og aldri mer at vi igjen skal oppleve at et lag godt nok på papiret til å ta medalje rykker ned. Det er ikke langt mellom himmel og helvete i fotballen og når nedturen i form av noen tap kommer, er det godt å ha bautaen Mjelde der for å heve oss igjen.

Får en til enda litt bedre lokalt klubbsammarbeid og inn en rask midtstopper samt en defansiv midtbanespiller eller venstreback er vi der. Da vil vi ri på en optimisme som jeg tror vil få konsekvenser både sportslig og økonomisk. Kjente en utrolig glede med Castro sin signering i dag. Vi trenger noen spennende spillere, noen publikumsmagneter. Jeg tror han blir det etterhvert om han så bare blir en halv Bolanos. Jeg kjenner en iling i magen jeg ikke har kjent på lang tid med Start, der jeg bare gleder meg til serien starter. Nå skal jeg rett opp og sende mail til en kammerat om vi ikke heller skal kjøpe årskortet nå enn å vente til nærmere seriestart. Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om disse følelsene. Så takk skal dere inderlig ha.
    Sist endret av start05 : 12-17-2012 kl 22:22

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Som jeg skulle sagt det selv

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ja, må støtte denne posten her :-)
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Junior Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Sted
    Grimstad
    Veldig bra skrevet som jeg skulle sagt det selv. Håper på videre langsiktig tenking og at vi kan få tid til å bygge oss opp til å bli værende i tippeligaen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg kan også slutte meg til denne. Jeg håper samtidig at de har en plan for hvordan momskravet skal betales, eller hva som evt skal skje ved en konkurs i stadionselskapet.
    --

Lignende tråder

1. Tilbakemeldinger til styret
    By Esben in forum IK Start
    Svar: 54
    Siste innlegg: 03-15-2018, 20:11
  2. Gjone trekker seg fra styret
    By krs in forum IK Start
    Svar: 34
    Siste innlegg: 02-18-2016, 18:32
  3. Skryt til styret
    By rooland in forum Tigerberget