Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 52
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian

Bismark Acosta

Ny signering fra Costa Rica.
    Start bekrefter at kun medisinsk test gjenstår.

26 år gammel midtstopper. Ledertype med kallenavnet "oksen" i hjemlandet.
    Har landskamper og er nok en reell utfordrer til Start første-11´er.

Bienvenido.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Spennende.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av SpennEnde Vis innlegg
    Ny signering fra Costa Rica.
    Start bekrefter at kun medisinsk test gjenstår.

26 år gammel midtstopper. Ledertype med kallenavnet "oksen" i hjemlandet.
    Har landskamper og er nok en reell utfordrer til Start første-11´er.

Bienvenido.
    Spennende dette.

Litt artig med Bismar(c)k som forsvarssjef....
    --

Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Utvilsomt en spennende spiller, men selv er jeg aller mest spent på hvordan kommunikasjonen i forsvaret vil fungere. I et intervju med fvn kommer det fram at mannen ikke snakker engelsk en gang. Noen som har kontroll på spanskkunnskapene til Jesper og Glenn?

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Torsen Vis innlegg
    Utvilsomt en spennende spiller, men selv er jeg aller mest spent på hvordan kommunikasjonen i forsvaret vil fungere. I et intervju med fvn kommer det fram at mannen ikke snakker engelsk en gang. Noen som har kontroll på spanskkunnskapene til Jesper og Glenn?
    Dette er sikkert helt uproblematisk. Tviler på at hverken Glenn eller Jesper snakker engelsk.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Try
    Roflol. Nei blir nok mye rop å lite ord tenker jeg.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Velkommen Bismark Acosta Evans.

Senior Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Noen som vet hvor det ble av den annonserte pressekonferansen på Fevennen kl.1430? Plutselig var hele artikkelen fjernet. Merkelig!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg prøvde å komme meg inn for å se pressekonferansen,men lyktes ikke. Stod noe om at det kun var for abonnenter,men jeg kom meg nesten inn. Er ingenting på ikstart.no ennå.

Senior Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Jeg prøvde å komme meg inn for å se pressekonferansen,men lyktes ikke. Stod noe om at det kun var for abonnenter,men jeg kom meg nesten inn. Er ingenting på ikstart.no ennå.
    Jeg har tilgang, men alt gikk bare i heng - akkurat som med kampen mot Sørlandslaget. Noen minutter senere hadde de fjernet hele artikkelen. De har ikke oppdatert overgangssaken noe mer i etterkant heller.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Han kommer ikke fra Saprissa.

Senior Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Ikke for å virke altfor negativ, men er det ingen som setter noen spørsmålstegn med disse signeringene vi har gjort i år? Bismark ble "spottet" ved en tilfeldighet da han spilte 1(!) god kamp for laget sitt. Han er 26år gammel og kan derfor ikke regnes som talent lenger, og 5 landskamper for Costa Rica skremmer vel heller ingen. Hvorfor befant han seg i denne lille bakgårdsklubben dersom han er så god?? Føler situasjonen minner litt om Ygor og Bruno overgangene - vi husker jo alle hvordan det endte...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Joda. Men rimeligere. Hvis en av dem blir like bra som Ygor, har klubben gjort et kupp.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Try
    Ikke mange hadde hørt om annan heller. så ikke se så sort hvit på ting lol

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Joda. Men rimeligere. Hvis en av dem blir like bra som Ygor, har klubben gjort et kupp.
    Enig. Det er Inger av de to nye som koster 10 mill og skal ha 3,5 mil i lønn, samt en lekekamerater med 1 mill i lønn.

Ygor var en bra spiller han, men takket være skader på andre spillere og historiens dårligste trener, ble aldri Ygor særlig brukt i favorittposisjonen defensiv midtbane.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Velkommen Acosta!

De har jo sett han på DVD i tillegg til den ene kampen, og de har fått gode rapporter fra folk som har fulgt han lenge. Greit nok at han ikke er noe ungt talent, men det er rutine som trengs i midten bak, og får vi en stopper med fart duellkraft og i tillegg rutine er jeg meget godt fornøyd! Håper bare han kjapt lærer seg noen viktige engelske gloser.
    Blir spennende å se hvilken stopperduo vi stiller med til seriestart, vi kommer hvertfall til å ha et godt alternativ på benken også!

Senior Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Seriøst!? Ygor blir jo ofte nevnt som en av de største floppene i klubbens historie!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Jeg velger å ta en stor skje med tranquilo og satser på at Castro og Acosta tar Sør Arena med storm i år.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Try
    Glazer.
    Ygor ble en flopp.
    fordi start ikke hadde råd til å betale lønna hans etter første året.
    Så ble leid ut slik at Start ikke hadde kostnader på ham.
    Han ble brukt som mittstopper. men var def, mittbanespiller.

grunnen til han ble en slik "flopp" for oss. var at forventningene som var lagt var høye.
    å han ikke ble brukt i posisjonen han var best i.
    men kjper man spillere for 10+ mill. å de ikke er en soleklar stjerne. Er man en flopp i norsk fotball.
    Men han spilte ikke dårlig som stopper heller. mmen ikke noen ener.
    Hadde vi hatt en stopper på nivå. å han hadde fått spilt def mitt. er det store muligheter for at ting hadde sett anderledels ut.

en flopp ja!!!1 dårlig kjøp ja!!! dårlig spiller. langt fra. Men feil posisjon. sykt høy pris.
    En kombinasjon som beseglet Ygors skjebne. Å var en i en lang rekke idiotiske grep fra SIB.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •