Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 48
    Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

"Gled dere!" melder IK Start på fjesboka i formiddag

Noe som vet hva vi skal glede oss til/over?

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det var vel kampbilletter til en femtilapp .... urk! Snakker om luremus....

http://www.ikstart.no/news/article/1...tt-til-50-lapp

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Var kanskje hauset litt vel opp, men dette er uansett et godt tiltak og burde trekke endel ekstra folk - spesielt om Start leverer en god kamp borte mot Honefoss.

En 50-lapp nede på langsiden er jo en grei deal for Tippeligafotball.

Er trolig Brandsdals forste stunt dette her - og jeg håper og tror at det vil gi et bra utbytte. Det er vel sånn at Start får full billettpris, men at sponsorene betaler mellomlegget mellom 50-lappen og full pris?

Positiv!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hvis mamma gir meg 50 kroner den dagen så går jeg på narvesen og kjøper vg og dagbladet...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av sydspissen Vis innlegg
    Hvis mamma gir meg 50 kroner den dagen så går jeg på narvesen og kjøper vg og dagbladet...
    Godt å se at det finnes folk som vil Starts beste her inne...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kan ikke annet enn å si at dette er en vinn-vinn for Start og noe alle med en smule interesse bør støtte opp om.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg må innrømme at jeg ikke er så sikker på om det kommer til å påvirke så alt for mye. Undersøkelser tidligere har vist at pris ikke har så mye å si. Det er oftest de som allerede går på kamp, som nevner pris.
    Og gratiskampanjene de har hatt, utenom for russen, har stort sett funket ganske dårlig... Men jeg håper jo selvfølgelig at det gir et ekstra lite spark, og det at de må kjøpes på nett, kan også gjøre at flere får øynene opp for muligheten, samt at det er lettere å si "OK, da". Så det kan jo være at det påvirker litt :-) Men det er jo selvfølgelig vanskelig å si hvor mye dette utgjør, dersom for eksempel Start vinner i Hønefoss også. Da er det vel litt forventet at det kommer en del folk? Forhåpentligvis.

Men, i beste fall, er dette noe som gir et lite ekstra spark, og får en litt varig effekt! :-) Det hadde vært helt topp! :-)
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Tror ikke det er prislappen på billettene som gjør at folk kommer..
    Tror det er resultater og enkelt stjerner.
    Jeg mener mann trenger flere lokale spiller på banen.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi har jo Mathisen, Vikstøl, Andersen, Børufsen og en og annen gang også Tronstad og Tveit (i hvert fall i det siste). Det er jo over en tredel i hvert fall. Men jeg tror folk ikke bryr seg så veldig mye om de første, nettopp fordi de har spilt lenge, og ikke er unge lenger. I stallen har vi jo strengt tatt en god del, men det er nesten ingen av dem som tar nivået..

Og jeg håper de fleste er enige i at nå er det viktigere å berge plassen og klubb, enn lokale. Hvis vi skulle spilt med Reinertsen, Tveit, Dahlum, Buckner, Jones og Eriksen, bare for å holde kvota, hadde laget gått ad undas, og da hadde det overhodet ikke hjulpet noe å tenke langsiktig i forhold til de lokale.
    Det er det som er det største problemet akkurat nå, at det mest langsiktige vi har mulighet til å tenke, er å berge plassen i år. Det er ikke før vi kan tåle økonomisk å rykke ned, eller er et stykke unna å rykke ned, at vi har mulighet til å gi spillere som ikke har nivået inne, ekstra erfaring for å ta nivået (selv om jeg i aller høyeste grad mener at etter 4-0 kunne godt begynt å gi litt erfaring , samtidig som jeg forstår at en god erfaring for førstelaget også er en faktor).
    Så det man må gjøre, er å få talentene opp på nivå, uten at de får så mye spilletid at det går ut over resultatene. Det er en vanskelig balansegang.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Kjempeinitiativ dette og det ser ut som det funker. Solgte 1000billetter første døgn. Kjempebra.
    http://m.fvn.no/sport/xfotball/start...n-2468736.html

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Bra initiativ! Vi får håpe det kommer mye folk og at Start gjør en så god kamp at de ønsker å komme tilbake igjen

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av stefan1989 Vis innlegg
    Kjempeinitiativ dette og det ser ut som det funker. Solgte 1000billetter første døgn. Kjempebra.
    http://m.fvn.no/sport/xfotball/start...n-2468736.html
    Man har allerede solgt flere billetter enn det ble gjort mot Sandnes Ulf. Dette var et meget bra tiltak. Lurer på om det er Even Brandsdal's forste ide som ble satt ut i live? Da ser det bra ut med tanke på fremtiden...

Spiller Start en god kamp til helga, så vil jeg tro at vi kan naerme oss 10 000 mot Sogndal. Som Lynet sier så får vi håpe på en god opplevelse og at mange av disse kommer tilbake i den vannvittig viktige kampen mot Sarpsborg kampen etter..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    10 000 mot Sogndal.
    Hadde vært gøy, men ikke fortell folk at Manchester United spiller mot Manchester City omtrent samtidig...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av SpennEnde Vis innlegg
    Hadde vært gøy, men ikke fortell folk at Manchester United spiller mot Manchester City omtrent samtidig...
    Blir nok som Man U - Chelsea. Kjedelig 0-0 kamp.

Da frister det mer med Start i scoringsform...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Slipper ihvertfall å kjempe mot LOS-dag i dyreparken

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ja, både LOS-dagen og ManU-Liverpool gjorde at jeg strengt tatt ikke var så lite fornøyd med 5000 tilskuere (eller i hvert fall billetter solgt).
    Og nå ser det ut som om det er nok av billetter solgt allerede:
    D1 - UTSOLGT
    O1 - UTSOLGT
    N2 - UTSOLGT
    P1 - Få billetter - 19 stk
    Q2 - Få billetter - ca 35 stk
    B1 - Få billetter - ca 60 stk
    C1 - Få billetter - ca 50 stk
    N1 - Få billetter - ca 60 stk

Det kan se ut som om det fungerer :-)
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg
    Og hvis slike ting fungerer så bør man følge opp. Greit at man får de billige billettene subsidiert denne gangen, men hvis man kan trekke ca. 3.000 ekstra grunnet reduserte billettpriser, så bør man foreta noen seriøse kalkyler rundt forholdet mellom antall tilskuere, priser og fortjeneste. Det viktigste er vel å gjøre den 12.mann til en større faktor på Sør Arena, det gagner alle!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg

Det er i så fall veldig gode nyheter! Det er ikke gitt at reduserte billettpriser gir ønsket effekt. Spillerne i S08 sponset billettene til kampen mot Sogndal for noen uker siden, men det kom likevel færre folk enn det daværende snittet. Det hadde vært skikkelig moro om Sør Arena ble fylt med 10 000 mennesker igjen!

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Og hvis slike ting fungerer så bør man følge opp. Greit at man får de billige billettene subsidiert denne gangen, men hvis man kan trekke ca. 3.000 ekstra grunnet reduserte billettpriser, så bør man foreta noen seriøse kalkyler rundt forholdet mellom antall tilskuere, priser og fortjeneste. Det viktigste er vel å gjøre den 12.mann til en større faktor på Sør Arena, det gagner alle!
    Ja, men da er jo spørsmålet om det er et engangstilfelle, eller om så mange hadde kommet hver kamp, om det hadde kostet 50 kroner. Det kan jo også være tidspunktet, for eksempel?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Over 6200 billetter solgt så langt. At dette tiltaket er en stor suksess er det ingen tvil om. Timingen var veldig bra etter 7-0 i forrige hjemmekamp. Får Start et godt resultat i morra, så vil det bli solgt mange billetter i neste uke også!

Dette vil definitivt hjelpe på snittet denne sesongen - og dermed også okonomien i klubben. Meget gledelig!

http://www.ikstart.no/news/article/1...t-forhandssalg

Lignende tråder

1. Spillertråd: Gudmundur "Gummi" Kristjansson
    By Espen K G in forum IK Start
    Svar: 34
    Siste innlegg: 10-20-2017, 15:56
  2. "Oppskriften på et helhjertet forsøk"?
    By Andreasland in forum IK Start
    Svar: 4
    Siste innlegg: 08-11-2016, 01:11
  3. Svar: 3
    Siste innlegg: 06-11-2015, 22:15
  4. "Vesterveien" (Christianssandsvisa) på Stadion?
    By ikstart in forum Tigerberget
    Svar: 7
    Siste innlegg: 01-14-2015, 09:53
  5. "Heia Start" sangen
    By FIL99 in forum Sang
    Svar: 0
    Siste innlegg: 08-07-2014, 16:39

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine