Side 24 av 24 FørstFørst ... 14222324
Viser resultater 461 til 476 av 476
    Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ikke for å være surmaga, men jeg synes det er SVÆRT UPASSENDE SPØK. Krisen i Ukraina er en av de alvorligste situasjoner vi har vært vitne til siden slutten å¨den kalde krig.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Slike innlegg bør moderator luke vekk!!

De har ingenting på dette forumet å gjøre, og er særdeles lite gjennomtenkt!

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Raoul Duke Vis innlegg
    Man skal kanskje ikke tulle om veldig alvorlige ting, men siden jeg tross alt skriver anonymt, vil jeg tillate meg en flaasethet: Kan ikke noen sende en signert Doffen-troeye til en viss V. Putin som takk?
    Jeg mener den ukrainske seriestarten ble besluttet utsatt allerede før invasjonen av Krim. Som følge av opptøyene som ledet til at Janukovitsj gikk av. Noe som vel isolert sett var en god ting. Så det spørs om Putin har hatt noen avgjørende betydning for Starts spillerkjøp. Han trives vel uansett best i bar overkropp.

Forøvrig synes jeg spøkene er godt innenfor.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Bolanos er straks ledig på markedet, jf. VGs sak om Daniel Braaten.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Bolanos er straks ledig på markedet, jf. VGs sak om Daniel Braaten.
    Hadde vært fint med litt offensiv kreativitet og en fantastisk pasningsfot, ja

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kjenner jeg er skeptis til å hente tilbake gamle stjerner. Hvilken motivasjon vil han ha for å spille i Start? Lønnskravet vil være høyt. En spiller som ikke er god nok for et klart svekket FCK vil ikke nødvendigvis dominere i Tippeligaen. Skal vi henet noen, vil jeg heller hatt en ny HB/Stopper eller en DM.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    H Back er jeg enig i. Men Start skulle ut å kjøpe en " Kopi " av heikkinen kan ses som å gå på butikken å kjøpe 5 kg poteter for så å komme hjem med 2 poser kaffe.
    Jeg også tror at Bola går etter penge sekken når klubbvalg skal gjøres, Han stiller nok ikke dårligere og fikk høye gjennomsnitt på alle børser sist i TL

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Hvis det skulle hentes en spiller fra Danmark på utgående kontrakt hadde valget mitt falt på Espen Ruud. Han har derimot sagt at han ikke skriver under ny kontrakt med OB fordi han ønsker seg til en større liga. Det hadde derimot ikke vært meg imot om han tok turen til oss i stedet

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Regner med at mesteparten av det vi hadde igjen på lønnsbudsjettet ble brukt på berger, så liten sjans for at vi henter noe som helst

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Regner med at mesteparten av det vi hadde igjen på lønnsbudsjettet ble brukt på berger, så liten sjans for at vi henter noe som helst
    Stallen er komplett, det hørte vi før berger kom
    Ikke med mindre Bola står å slår på døra til Sør Arena så blir det nok ikke gjort noe med.
    Det vil være like fristende for klubben., som om det står ei naken dame på trappa og kona mi er en tur å trener.
    Begge tilfeller tror jeg ikke det er utelukkende med litt fristelser

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    At Bola blir bosman er kjipt for Start da. Blir ikke noe videresalgspenger nå. Han skal for øvrig "stilles ut" i VM og går nok til en klubb i Sør-Europa.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Bola er så spesiell at jeg tror han hadde dekket inn lønna med mer ved økt publikum. Det å ha en spiller som han hever laget mye uansett og selv om det ikke er der en trenger spillere mest , trenger vi sårt profiler. Hadde vært en drøm.
    Alternativt kan en kanskje låne Berisha fra Viking? Han råtner bort på benken og er bedre enn våre spisser.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Søgne
    Midtbanespilleren Kristoffer Vassbakk Ajer (16) går fra Lillestrøm til Start skriver fvn. Får bare håpe han slår til og at Mjelde tør å bruke han etterhvert. Virker jo som en lovende spiller og blir beskrevet som en av de beste i landet i sin årsklasse. Kan jo bli en spennende spiller å følge med. Noen her som kjenner til han?
    Idrettsklubben Start i hjerte

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Gøy med gode talenter!

Men spilletid får han ikke.. Man må være 30+ for å få spilletid. Er man ute av form, får man da spille til man er i form. Er du ung og talentfull må du være best på trening før du får spille. Helst bør du har scoret noen mål i tippeligaen også først (før debuten din, altså)

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Kan ikke vi finne 10 søde Kristiansand jenter, gifte de bort til talenter slik som Ajer, her!.
    Alle ender opp i Kristiansand
    Tommel opp for Ajer, 2 år så legger han RBK i grus, alene.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Ajer regnes som Norges tredje største talent i 98-årgangen, etter Ødegård og en eller annen på Rosenborg. Lillestrøm var meget misfornøyd med å miste han, og han hadde langt fra gjort seg bort i treningskampene for a-laget før sesongen. Antageligvis er han nå klubbens største talent, større enn tronstad var. La oss håpe han får noen minutter allerede i år

Lignende tråder

1. Kamper mot topp- og bunnlagene i 2013 og 2014
    By stoltesoldater in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 11-01-2015, 23:02
  2. Overgangsvinduet 2014/15
    By jbasma in forum IK Start
    Svar: 605
    Siste innlegg: 04-20-2015, 21:57
  3. Overgangsvinduet sommeren 2014
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 294