Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 49

Tråd: Årets drakt

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Tror man skal la det nye styret ha sitt første møte og fordele roller. Helt sikker på at dette er en sak det vil tas tak i. Gyldenløves har jo allerede flagget dette og vært i dialog med klubben. Enig i at argumentene er irrelevante.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av kaptein Vis innlegg
    Ja jeg vil også høre hva styret vil gjøre i denne saken. Mulig der legges opp til heftige protester eller skal vi oppleve at det fortsatt oppfattes som tafatte "pusekatter" det nye styret.
    Talsmannen for Tigerberget burde tatt en telefon til Brandsdal i Start og gi supporterklubbens syn på saken. Går ikke det greit, kan man jo kontakte Fevennen, men er sikkert lurt å ta det med Start forst - og i samme anledning kan man få til et mote der man diskuterer hva slags samarbeid/forhold Tigeberget skal ha med IK Start..

Hvis IKKE det blir endret og logoen blir svart så er ikke dette noe å lage full krig av. Som nevnt av PrimitivAlternativ så har man brukt andre farger tidligere - uten at det ble noe styr av det. Man kan prove å påvirke en avgjorelse her, men ikke verdt å lage noe veldig baluba av - synes jeg!

Junior Member
    Ble medlem
    May 2014
    Drakten for 2015 ligger nå ute på fvn.no.

Ble litt skuffet da jeg så Sparebanken Sør-logoen var malt inn i en svart firkant midt på drakta.
    Kunne en ikke kjørt på samme opplegget som ifjor? Føler dette var å gå tilbake noen år..

Så forøvrig at det ikke var noen spnsor på shortsen. Er det ulovlig, eller har de ikke fått solgt plassen der?

Member
    Ble medlem
    May 2012
    Sted
    Belfast
    Hahahahaha!! Drakten ser jo helt JÆVLIG ut. Hvilken idiot har klart å prestere dette "mesterverket"?

http://www.fvn.no/sport/Her-er-den-n...n-2784478.html

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det svarte feltet gjør at den ser hetl jævelig ut... Ærlig talt - Dette kan ikke være positiv promotering for Sparebanken?

Bare se hvor mye bedre keeperdrakten ser ut... Ellers synes jeg den er minimalistisk og fin.

Lurer også på hvorfor det ikke er noen merker på shortsen... Dårlig salg eller dårlig tid?
    --

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Tertitten borettslag
    Nå skjønner jeg hvorfor Start kjørte kampanje før nyttår hvor man fikk drakt hvis man kjøpte sesongkort. Denne drakta ville jeg jo aldri i verden funnet på å betale for!

Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Kanskje det styggeste jeg noen gang har sett.

Member
    Ble medlem
    May 2012
    Sted
    Belfast
    Synd at Sparebanken Sør raserer drakten - som bortsett fra den sorte boksen - ser veldig bra ut.

Jeg blir ikke kunde hos dem med det første jeg i alle fall.
    Som krs skriver - Dette er dårlig reklame for banken.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    den firkanten ser helt latterlig stygg ut. Fytte katta.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ja, det feltet var virkelig grusomt.....

Noe jeg også lurer på, er hvorfor Victoria ikke er på sokkene til keeperen, som vel er den mest eksponerte spilleren på banen?
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Lurer også på hvorfor det ikke er noen merker på shortsen... Dårlig salg eller dårlig tid?
    Det er heller ingen reklame mellom Umbro og Startlogoen. Den plassen ble vel ikke solgt i fjor, men er jo en relativt attraktiv plass.

Positivt om Start fremdeles kan selge disse plassene når vi vet at det meste av sponsorbudsjettet er i havn.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Rett og slett stygt med det svarte feltet rundt logoen. Ødelegger for resten av drakta som er meget fin. Samme drakt, men med keeperdrakta sin logo istedenfor hadde vært lekkert.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Rett og slett stygt med det svarte feltet rundt logoen. Ødelegger for resten av drakta som er meget fin. Samme drakt, men med keeperdrakta sin logo istedenfor hadde vært lekkert.
    Enig - Hadde man i tillegg fått vekk det sorte sørgebåndet hvor skjortearmen slutter og krage i samme farge som trøya, hadde det blitt lekkert.

Ellers - Hvilken tidligere spiller er det som disser drakta offentlig?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Enig - Hadde man i tillegg fått vekk det sorte sørgebåndet hvor skjortearmen slutter og krage i samme farge som trøya, hadde det blitt lekkert.

Ellers - Hvilken tidligere spiller er det som disser drakta offentlig?
    Helge Bjønsaas
    Den ser helt jævlig ut. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha den svarte firkanten, den ser helt forferdelig ut, sier Bjønsaas til Fædrelandsvennen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det sorte båndet på avslutningen på emet på den gule trøya - ser ikke det ut som et sørgebånd??

Herlig innstilling i så fall.....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Litt vanskelig å se på bildene, men dersom fargen på skjermen min stemmer så virker bortedrakten rimelig kul (sånn bortsett fra flatskjermen da)

Likevel er dette en drakt jeg aldri kommer til å kjøpe og om jeg hadde vært en av de som kjøpte under tilbudet før jul (sesongkort+drakt) så hadde jeg følt meg snytt..

Drakten har absolutt potensial, men flatskjermen ødelegger jo alt! Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke er flatskjerm på keeperdrakten, mens det er på alle de andre.

Nei, da hadde det vært bedre å bytte om å ha svart overdel og gul underdel...

Lurer på hvem det er som har bestemt at denne er fantastisk...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Greit at man vil fremheve Sparebanken men feil valg av bakgrunn.
    9trist og ikke noe med jubileum å gjøre.
    Det er derfor jeg reagerer, feirer man med så mye sort!
    Lyseblå bakgrunn som i orginal logo, som sørlandets farve.
    Drakta i sin design ellers er fin, men jeg skulle kjøpe drakter men dette var jo tap for Start

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Saken omtales i landets største avis:
    http://www.vg.no/sport/fotball/start...ut/a/23423404/

--

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Saken omtales i landets største avis:
    http://www.vg.no/sport/fotball/start...ut/a/23423404/

En uke for tidlig ute med 1 April?. Men uansett så blir dette nesten litt for drøyt til å være aprilspøk også. Altså ingen ville trodd på det.
    Sist endret av bosve : 03-25-2015 kl 20:57

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sort krage og kant på ermene synes jeg er ok siden man tenker retro og dette refererer til tidligere draktsett. Nedenfor et eks. fra 1977 (mener jeg at det er). Men den lamme 90-talls-aktige firkanten på ny-drakta...designeren og beslutningstakerne må ha vært fulle!

http://3.bp.blogspot.com/-8lVKpxZ-yk...043+copy+5.jpg
    Sist endret av Fish : 03-26-2015 kl 20:05

Lignende tråder

1. Årets første!
    By Swans Till I Die in forum IK Start
    Svar: 7
    Siste innlegg: 03-08-2015, 20:40
  2. Drakt 2015
    By ikstart in forum IK Start
    Svar: 0
    Siste innlegg: 01-05-2015, 18:47
  3. Årets.....