Viser resultater 1 til 10 av 10
    Junior Member
    Ble medlem
    Feb 2014

BUsstur til Drammen 30.mars 2014. Strømsgodset - Start

Da er vi klare for årets føste kamp og bortetur.
    Turen er åpen for alle Startfans.

Info og påmelding via denne linken : http://www.tigerberget.no/pamelding-...e-30-mars-2014
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder
    Sist endret av Styret2014 : 03-01-2014 kl 11:56

Junior Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    En liten oppdatering på turen.

Det er pr dags dato 8 ledige plasser på bussen.

Vi stopper ved Lillesand og Arendal på vei til Drammen. Der blir såklart også lagt inn flere stopp utenom dette.

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Kun seks ledige plasser på bussene til Drammen nå. Det vil si at det blir over 70 personer som benytter seg av busstilbudet til Tigerberget. Det må kunne kalles en god start på tur-sesongen!

Kan ikke huske sist TB har reist med full buss (har selv reist på bortekamper siden 98), og har vel knapt skjedd at man har bestilt en minibuss i tillegg.

I tillegg kommer selvsagt alle som reiser privat fra både sør og øst, samt buss fra Oslo i regi av TB Øst. Tur vi håper på 500 gule på Marienlyst?

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av PrimitivAlternativ Vis innlegg
    Kun seks ledige plasser på bussene til Drammen nå. Det vil si at det blir over 70 personer som benytter seg av busstilbudet til Tigerberget. Det må kunne kalles en god start på tur-sesongen!

Kan ikke huske sist TB har reist med full buss (har selv reist på bortekamper siden 98), og har vel knapt skjedd at man har bestilt en minibuss i tillegg.

I tillegg kommer selvsagt alle som reiser privat fra både sør og øst, samt buss fra Oslo i regi av TB Øst. Tur vi håper på 500 gule på Marienlyst?
    Hadde vell 3 Fulle busser fra Kråga for noen år siden Husk og stille tiden frem natt til søndag da

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Smurfen Vis innlegg
    Hadde vell 3 Fulle busser fra Kråga for noen år siden Husk og stille tiden frem natt til søndag da
    Man glemmer fort. Det var tider

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi var vel også rimelig mange organisert mot Bryne for to år siden....... Jeg husker ikke tallet, men det passerte 50, i hvert fall... Og det er nok flere eksempler som kan tas frem også, det var bare det siste jeg kom på.
    Men det er god mediehåndtering å få det til å virke som om interessen er rekordhøy på lang, lang tid. Det er som med dette med at det plutselig er åpent felt for alle. Bra salg av produktet, selv om det ikke stemmer helt.
    Sist endret av Leifen : 03-28-2014 kl 15:30

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg
    Vi var vel også rimelig mange organisert mot Bryne for to år siden....... Jeg husker ikke tallet, men det passerte 50, i hvert fall... Og det er nok flere eksempler som kan tas frem også, det var bare det siste jeg kom på.
    Men det er god mediehåndtering å få det til å virke som om interessen er rekordhøy på lang, lang tid. Det er som med dette med at det plutselig er åpent felt for alle. Bra salg av produktet, selv om det ikke stemmer helt.
    Sikkert riktig dette. Er en stund siden jeg har reist på TB-organiserte turer. Men mener vi må tilbake til minst 2007 for å oppleve at en buss har vært utsolgt så tidlig (og at man i tillegg fyller en ekstra minibuss). Det er jo faktisk 7 år siden.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Tja, full buss og minibuss hadde vi flere ganger i 2012 i hvert fall. Det vil si, TB hadde full buss, og Ultras og følge hadde minibuss i tillegg. Eller mener du det ikke regnes? I og med at disse nå melder seg på TB sine turer, synes jeg det er rettferdig sammenligning. Og vi hadde også noen turer i 2012 hvor det var flere som ville reise, enn det var plass til på bussen.
    Jeg vet ikke hvordan det var i fjor. Men dette var strengt tatt i Adecco 2012, så så veldig langt tilbake må man ikke akkurat.

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg
    Tja, full buss og minibuss hadde vi flere ganger i 2012 i hvert fall. Det vil si, TB hadde full buss, og Ultras og følge hadde minibuss i tillegg. Eller mener du det ikke regnes? I og med at disse nå melder seg på TB sine turer, synes jeg det er rettferdig sammenligning. Og vi hadde også noen turer i 2012 hvor det var flere som ville reise, enn det var plass til på bussen.
    Jeg vet ikke hvordan det var i fjor. Men dette var strengt tatt i Adecco 2012, så så veldig langt tilbake må man ikke akkurat.
    Jeg tenker på Tigerberget-turer. Gyldenlöves-miljøet (og Ultras) har kjørt egne turer siden 2006/2007. Ofte med fulle minibusser på turer TB ikke har hatt nok påmeldte til å kjøre. At det var flere turer i 2012 i Adecco med folk på venteliste visste jeg ikke, og fikk heller ikke inntrykk av på de 7-8 bortekampen jeg var på. Imponerende i såfall, disse suksesshistorier burde jo blitt kommunisert ut. Hvilke kamper dreide det seg om? Det tror jeg er ganske unikt for et 1.div-lag, til tross for ekstremt billige turer (hei TrustBuddy).

Det som uansett er temmelig sikkert er at vi blir flere på bortefeltet i Drammen i år enn vi var i fjor. Noe som er veldig gledelig!
    Sist endret av PrimitivAlternativ : 03-29-2014 kl 00:06

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    må man være 18 for å være med bussen til tigerberget fra kristiansand til sarpsborg?

Lignende tråder

1. Svar: 13
    Siste innlegg: 03-31-2017, 18:13
  2. Svar: 9
    Siste innlegg: 03-20-2017, 13:56
  3. Svar: 3
    Siste innlegg: 03-11-2017, 18:22
  4. 8. Serierunde: IK Start - Strømsgodset
    By EternalSunshine in forum Kamptråder
    Svar: 62
    Siste innlegg: 05-04-2016, 13:50
  5. 28.Serierunde: Strømsgodset - Start (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 46
    Siste innlegg: 10-29-2013, 15:12

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •