Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 66
    Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det høres ut som en kjempeidé! Jeg jobber dessverre dagtid i morgen...
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    så på fvn at treningen idag var stengt. så bør vel høre om den er det imorgen også før dere stiller opp.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Det er jo noe som styret kunne tatt tak i, postet en oppfordring med oppmøte tid i gruppa på facebook, jeg stiller gjerne opp, men kansje litt stusselig med bare meg :P

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nå så jeg ikke dette selv før nå men det er en flott tanke. Slike tiltak er positivt og bygger kultur samt vi viser spillerene hvor mye enkelte kamper betyr. Få til et slik arragement før Viking borte feks der man møter opp dagen før avreise (Lørdag). I fjor når vi slet som mest var det 15-20 stk fra Ultras/GL som samlet seg på en trening og da fikk vi både spillerene og Mjelde i tale etter endt trenings økt.

Når det gjelder corteo (marsj) til stadion i morgen satser vi på å gå samlet ca 17:20.
    Håper folk som leser og folk som er på Kråga i morgen hiver seg på.

Kanskje blir det litt gule farver i luften også
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg er meget klar for corteo fra kråga, har dratt med meg en 10-15 stykker som alle er veldig gira på å marsjere. De syntes videoen fra vikingkampen var veldig kul og følte at dette var noe de ville være med på. Kansje vi kunne fått låne ett av de store flaggene fra stadion også hvis vi hadde spurt pent?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    dere som har tilgang til kontoen til ultras og startfans på facebook bør legge ut info der om corteo

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jhonny Rockstar Vis innlegg
    Jeg er meget klar for corteo fra kråga, har dratt med meg en 10-15 stykker som alle er veldig gira på å marsjere. De syntes videoen fra vikingkampen var veldig kul og følte at dette var noe de ville være med på. Kansje vi kunne fått låne ett av de store flaggene fra stadion også hvis vi hadde spurt pent?
    Fantastisk! Bra å høre!

Har ikke tid selv til å få det ned på Kråga. Men om du kontakter Kenneth (styremedlem) eller noen andre så skal du nok få lov til det om du vil ta intiativ til det ene store flagget. Mulig også å ta kontakt på PM på Startfansen eller TB på facebook.
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Da har jeg sendt melding på face i alle fall, så får vi se hva de sier

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Note to self: Ikke ta det tyngste flagget neste gang... sår i armene enda jo :P

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    var deili med mye trøkk på feltet på fredag!synging gjennom hele kampen og mange i corteo. hadde det vært noe å gått i corteo på bortekamper også for å vise hjemme suporterne at vi er der?

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Markusbukken Vis innlegg
    var deili med mye trøkk på feltet på fredag!synging gjennom hele kampen og mange i corteo. hadde det vært noe å gått i corteo på bortekamper også for å vise hjemme suporterne at vi er der?
    De alternative går så godt som alltid i corteo til stadion, også borte. Positivt bidrag til stemningen rundt kampen, så håper dette blir innarbeidet hjemme som borte.

Jeg er litt spent på hva folk mener om stemningen på feltet i år kontra i fjor? Både dere som står på feltet og dere som sitter andre steder på stadion.

Har man merket noen bedring? Hvordan trives folk på feltet i år kontra i fjor?

For min del virker det som supportermiljøet er blitt mer sammensveiset på tvers av grupperingene, til tross for forskjellene (noe som bare er fint!). Men dette er ukvalifisert synsing.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av PrimitivAlternativ Vis innlegg
    De alternative går så godt som alltid i corteo til stadion, også borte. Positivt bidrag til stemningen rundt kampen, så håper dette blir innarbeidet hjemme som borte.

Jeg er litt spent på hva folk mener om stemningen på feltet i år kontra i fjor? Både dere som står på feltet og dere som sitter andre steder på stadion.

For min del virker det som supportermiljøet er blitt mer sammensveiset på tvers av grupperingene, til tross for forskjellene (noe som bare er fint!). Men dette er ukvalifisert synsing.
    Jeg bor i USA og får bare med meg det jeg ser på web-tv, men mitt inntrykk er at det er mange år siden det har vaert så bra stemning og mye positivitet på feltet. Bra volum, mange flere folk og veldig positivt at det hele startes med felles parade fra pub til stadion.

Veldig bra i forhold til de siste sesongene!! Keep up the good work!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av PrimitivAlternativ Vis innlegg

syns selv at stemningen er noe helt annen i år en det den har vært andre år. mye bedre trøkk og synging gjennom hele kampen.
    viste ikke at det har vært noe corteo før det som startet i år. så hvis det kunne bli sagt ifra enten her eller sidene på facebook før avgang både på borte og hjemmekamper hadde det vært konge

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    siden jeg ikke fikk noe svar i tråden om turer prøver jeg meg her.
    lurer på hvorfor det er satt 18 års aldersgrense på borteturer. hvis jeg ikke tar feil var det lov å dra på tur ifjor hvis du var under atten og hadde fullmakt av foreldrene. kunne tenkt meg selv å få dratt på bortekamper og kjenner flere som også vil dra på kamper men som ikke kan dette da vi ikke er gamle nok. tror at det hadde vært flere som hadde benyttet dette og at det ville vært med på å øke stemningen på bortekamper.

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    siden jeg ikke fikk noe svar i tråden om turer prøver jeg meg her.
    lurer på hvorfor det er satt 18 års aldersgrense på borteturer. hvis jeg ikke tar feil var det lov å dra på tur ifjor hvis du var under atten og hadde fullmakt av foreldrene. kunne tenkt meg selv å få dratt på bortekamper og kjenner flere som også vil dra på kamper men som ikke kan dette da vi ikke er gamle nok. tror at det hadde vært flere som hadde benyttet dette og at det ville vært med på å øke stemningen på bortekamper.
    Nå skal ikke jeg svare for TB-styret, men tror nok dette har sammenheng med en del tidligere episoder. Det er veldig vanskelig å kontrollere at 17-åringer ikke heller i seg en bøtte sprit, med mindre man sitter oppå personen hele turen. Da jeg selv var 16-17 var det stort sett fritt frem for å dra på bortetur med Tigerberget. Ingen kontroll og man ble vel nesten regelrett skjenket, et under at det gikk bra hver gang (Ørn-Horten borte var det vel 5-10 mildt sagt brisne 16-17 åringer på Lystlunden).

Poenget her er ansvaret som følger med om det skulle skje noe med folk under 18 år. Derfor krever man verge. Tipper jeg.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    hvis det blir corteo før kamp mandag. kan tidspunkt og sted legges ut her?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    hvis det blir corteo før kamp mandag. kan tidspunkt og sted legges ut her?
    Det blir det ikke dessverre. Få organiserte som reiser i regi TB så blir vel ikke annet enn en liten pub samlig i bærum før kamp. Vi får heller prøve å ta ut det vi har på tribunen vi som reiser. Håper en del tar turen privat for var virkelig dårlig med påmeldte til Stabæk...
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    er det noen som er gira på å møte opp før siste trening før cupkampen mot sarpsborg og synge? ser det var foreslått før en kamp før i sesongen og syns dette er noe vi kan gjøre for å gire opp spillerene og vise dem hvor mye en cupfinale betyr for oss.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg er klar

Lignende tråder

1. Forventninger til 2017-sesongen
    By Stig Hornnes in forum IK Start
    Svar: 4
    Siste innlegg: 04-01-2017, 18:25
  2. Sesongen 2015
    By Bob Affe in forum IK Start
    Svar: 49