Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 66
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg
    Jeg ser ikke hvilken gulrot du sikter til? Med mindre du regner det å faktisk bli invitert som en gulrot? Jeg tenkte i hvert fall ikke på noen gulrot, men bare en direkte henvendelse, ikke noe mer..
    Tenkte på den direkte henvendelsen som en "gulrot".

Jeg synes forresten en uttalelse som "Feltet er for alle nå og folk som vil stå på feltet bør komme av fri vilje og ikke for å få en gulrot" faller på sitt eget grunnlag. "Feltet er for alle, så lenge de følger disse kriteriene". Jeg har sett denne typen uttalelser flere ganger. Det virker mer som det er slik at feltet skal ha én type A4-supporter, men den supporteren er da ikke den typen som gjerne blir trukket fram i slike sammenhenger, som sannsynligvis jeg havner under. Det blir litt á la "Det skal ikke være deres type A4 som skal passe, men vår type".
    Henger ikke helt med på hva du mener nå. Feltet er nå mer et felt som vi gjerne kunne ha døpt "supporterfelt" eller "Startfansen". Det er nå alle sitt felt, verken et offisielt Tigerberget felt eller noen andre sitt. Uansett syntes jeg det var bra kok til tider på feltet på søndag til å være første hjemmekamp samlet. Særlig 2 omg.
    Har virkelig troa at feltet vil ta enda mer fyr neste hjemmekamp mot V*king. Nå skal vi bruke påska til å få i stand noe tifo til denne kampen så dette blir bra!!
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Etter det jeg vet er det ulovlig med bluss og røykbomber på kamper i England, og det forekommer uhyre sjeldent. Eller tar jeg feil?
    Det stemmer at det er ulovlig. Enda strengere straffer i England for slikt enn hvilket som helst annet land. Man kan fort risikere fengselstraffer for pyroteknikk i England.
    Men det forekommer oftere og oftere også i England for tiden men tv er flinke til å styre unna med å filme dette etter scoring feks.
    Når det er sagt hadde jeg ikke turt å håpe på at det faktisk skulle bli lovlig i Norge som nå. Dette er et resultat av mye fyring av grupperinger i Norge og ikke minst god jobbing av NSA.
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det har vel vært et supporterfelt i flere år, ingenting er forandra.

Hvordan mener du at man skal kunne nå ut til folk, hvis man ikke kan ta kontakt? Er ikke det en litt vanskelig holdning? Jeg antar at det vi rett og slett bare skal gjøre det så bra på feltet, at folk bare ønsker å komme, eller noe slikt?

Hvis man sier at feltet er åpent for alle, men hvis noen kommer der for å få en gulrot, så stikker vi, så sier man i praksis at feltet overhodet ikke er for alle. Da er det bare visse folk som er velkommen, men slettes ikke alle. Hvis for eksempel NOV finner ut at de vil sponse en billett til alle som jobber hos seg, og disse da går på supporterfeltet, er de noe mindre velkommen, bare fordi de fikk et spark i rumpa for å komme seg dit? Det høres rart ut for meg. Spesielt når man plutselig har et veldig behov for å understreke at nå er ALLE velkommen, i motsetning til tidligere. Jeg vet ikke helt hvor dette kommer fra, om det kanskje er noe som sitter igjen fra for mange år siden, da man faktisk sjekka medlemskap, eller hva det er. Men det er i hvert fall rimelig mange år siden feltet ikke var åpent for alle som ville komme der.
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Leifen Vis innlegg
    Det har vel vært et supporterfelt i flere år, ingenting er forandra.

Hvordan mener du at man skal kunne nå ut til folk, hvis man ikke kan ta kontakt? Er ikke det en litt vanskelig holdning? Jeg antar at det vi rett og slett bare skal gjøre det så bra på feltet, at folk bare ønsker å komme, eller noe slikt?

Hvis man sier at feltet er åpent for alle, men hvis noen kommer der for å få en gulrot, så stikker vi, så sier man i praksis at feltet overhodet ikke er for alle. Da er det bare visse folk som er velkommen, men slettes ikke alle. Hvis for eksempel NOV finner ut at de vil sponse en billett til alle som jobber hos seg, og disse da går på supporterfeltet, er de noe mindre velkommen, bare fordi de fikk et spark i rumpa for å komme seg dit? Det høres rart ut for meg. Spesielt når man plutselig har et veldig behov for å understreke at nå er ALLE velkommen, i motsetning til tidligere. Jeg vet ikke helt hvor dette kommer fra, om det kanskje er noe som sitter igjen fra for mange år siden, da man faktisk sjekka medlemskap, eller hva det er. Men det er i hvert fall rimelig mange år siden feltet ikke var åpent for alle som ville komme der.
    Huff. Nesten så jeg ikke orker begynne her, men et par ting:

Merker det er en utrolig lang vei å gå med slike tanker som du skisserer i denne tråden. Disse holdningene er ikke gjengs noen steder i noe land som vi forbinder med god supporterkultur.

Invitere inn bedrifter? Kor? På det "hardeste" feltet på stadion? Tror du man bygger et sangfelt på den måten?

Selvsagt er det åpent for alle, men folk må komme av egeninteresse. Det er jo liten tvil om at man er et ekstra hakk gira om man velger å stå 2 x 45 minutter å synge på en stadion, den pasjonen man tar med seg på feltet kan ikke kjøpes. Folk må stå på T1 fordi de VIL - ikke som et stunt. Om det kun dreier seg om volum kan man jo like gjerne sette opp noen høytalere.

Den eneste måten å vokse på er å vise at man leverer kamp etter kamp, med synging, tifo og ekte følelser. Det er det som fascinerer og bygger supportere for livet. Husker selv som drittunge at vi ofte stod å glana på klanen hele kampen når de var på besøk på stadion. Tror de hadde mer med å gjøre at jeg selv stilte meg i Tigerberget på slutten av 90-tallet som fjortis enn Tigerberget hadde. Og der ble jeg stående. Og 14 år etter reiser jeg fremdeles land og strand rundt og aper meg på diverse tribuner. Blir man først bitt av basillen blir man aldri kvitt den.

Hype, kampanjer og fjas gir kanskje kortsiktig effekt, men da må man regne med å begynne på nytt gang etter gang. Bygg en solid grunnmur og man har et glimrende grunnlag for et byggverk som kan bygges etasje for etasje i evig framtid.

KORMEDLEMMER er like velkomne som alle andre. Som enkeltindivider. Hvor vanskelig er dette å forstå?

PS! Uttaler meg også som enkeltperson og ikke på vegne av Gyldenlöves

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av PrimitivAlternativ Vis innlegg
    Huff. Nesten så jeg ikke orker begynne her, men et par ting:

Merker det er en utrolig lang vei å gå med slike tanker som du skisserer i denne tråden. Disse holdningene er ikke gjengs noen steder i noe land som vi forbinder med god supporterkultur.

Invitere inn bedrifter? Kor? På det "hardeste" feltet på stadion? Tror du man bygger et sangfelt på den måten?
    Ja, det tror jeg faktisk. Jeg tror overhodet ikke at samtlige som kom på besøk den dagen, blir hardcore fans. Men jeg mener det er en ekstremt mye større sjanse for at du blir med en gang til, om du har vært der én gang, enn om du aldri har vært der.
    Og jeg synes ikke det gjør noenting å putte dem rett inn i det "hardeste" feltet. Jeg mener nemlig at det faktisk er bedre stemning på supporterfeltet, enn for eksempel på VIPen. Jeg mener at du må være mye mer hardcore for å gå på VIPen enn på feltet, fordi der får du ingenting ekstra i det hele tatt. Samtlige jeg har snakka med som har vært på feltet, men prøvd VIPen, har nærmest syntes det var uutholdelig. Det er ikke akkurat så ekstremt stor forskjell på å sitte på VIPen, og å se på TV hjemme. Du hører jo også på TVen at det er stemning der borte på Stadion, akkurat som på VIPen.

Uansett har jeg en liten anekdote i meg selv, da vi hadde én person i vår familie som faktisk var fotballinteressert. Og det var i hvert fall ikke meg. Mora mi syntes at broren min skulle få lov til å oppleve en Start-kamp en gang, siden han hadde så lyst, og jeg som eldst, gikk fremdeles på barneskolen. Mora mi tenkte som så, at når han først skulle på kamp, så kunne han like gjerne få en ordentlig opplevelse ut av det den ene ganga han skulle få gå. Da de kom hjem, lurte hun på om ikke vi to andre ville være med neste gang, og det var vi selvfølgelig ikke interessert i, i det hele tatt. Men det endte allikevel med at vi alle fire dro på Startkamp på neste hjemmekamp. Siden har vi vært på godt over 95% av alle hjemmekamper, hvis man kan se bort i fra et år i militæret på to av oss.
    Det var KUN eksponering til noe som vi overhodet ikke var interessert i, i utgangspunktet, som gjorde at vi har stått på og hjulpet supporterklubben og Start i snart 15 år. Og vi har også fått fire supportere som ganske enkelt ikke bryr oss om fotball utenfor Start. Ingen av oss følger med på andre lag, hverken i Tippeligaen eller i andre land. Vi er Startfans, og ferdig med det. Det betyr også at jeg har svært lite kunnskap om hvordan supporterkulturer fungerer i utlandet. Jeg får med meg når noen forteller om hvordan det fungerer her inne på forumet, for eksempel. Jovisst kan du si at jeg lever i en naiv liten boble, men jeg tror i aller høyeste grad at hvis man blir eksponert for feltet, er det langt mer sannsynlig at man forblir der, enn hvis man aldri går dit i utgangspunktet. Uavhengig av om man er litt nysgjerrig, eller fullstendig uinteressert, eller blodhard Liverpool-fan eller hva det skulle være.

Selvsagt er det åpent for alle, men folk må komme av egeninteresse. Det er jo liten tvil om at man er et ekstra hakk gira om man velger å stå 2 x 45 minutter å synge på en stadion, den pasjonen man tar med seg på feltet kan ikke kjøpes. Folk må stå på T1 fordi de VIL - ikke som et stunt. Om det kun dreier seg om volum kan man jo like gjerne sette opp noen høytalere.
    Jeg er enig i at de burde ville. Men hvorfor kan de på død og liv ikke få et spark bak, for å komme seg på kamp? Og jeg skjønner ikke denne stunt-greia. Hvis man ikke formidler det til noen, og GJØR det til et stunt, er det da et stunt? Hvis man bare ganske enkelt tar kontakt via mail, eller noe, bare for å rett og slett få rumpa deres i gir. For det første vil det vise en veldig inkluderende holdning, og vise at vi FAKTISK er åpent for alle, og at ikke det bare er en ny kjælefrase som er kul å slenge rundt seg, fordi det høres bra ut.
    Og hva er forskjellen på om jeg går til en kompis og spør om han kanskje vil prøve å være med en gang, og at supporterene faktisk når ut til flere personer på en gang? Vil kompisen min noe mer, hvis han aldri hadde tenkt å gå i utgangspunktet? Vil dem som blir kontakta noe mindre, bare fordi de måtte få en påminnelse for å komme seg på en kamp de har hatt lyst til lenge?

Jeg tror det er minst like naivt å mene at det plutselig skulle skje at mange folk kommer av seg selv, uten noen innflytelse fra venner eller kjente. Som rett og slett kommer bare fordi de har så sinnsykt lyst, slik som min lillebror gjorde. Men også han hadde venner som gikk på kamp fra før, og det var dét som hadde gjort ham interessert. Og det endte med at i en periode var alle vennene hans på feltet også. Ja, de forsvant etterhvert. Gjør det noe? Er det bare de som virkelig forblir gjengangere som er velkomne? Jovisst er det ønskelig! Men slik jeg ser det, gjør det ikke noe om vi har en folkemasse som også bare er der i et år eller fem. I tillegg til de som forblir livet ut.

Den eneste måten å vokse på er å vise at man leverer kamp etter kamp, med synging, tifo og ekte følelser. Det er det som fascinerer og bygger supportere for livet. Husker selv som drittunge at vi ofte stod å glana på klanen hele kampen når de var på besøk på stadion. Tror de hadde mer med å gjøre at jeg selv stilte meg i Tigerberget på slutten av 90-tallet som fjortis enn Tigerberget hadde. Og der ble jeg stående. Og 14 år etter reiser jeg fremdeles land og strand rundt og aper meg på diverse tribuner. Blir man først bitt av basillen blir man aldri kvitt den.

Hype, kampanjer og fjas gir kanskje kortsiktig effekt, men da må man regne med å begynne på nytt gang etter gang. Bygg en solid grunnmur og man har et glimrende grunnlag for et byggverk som kan bygges etasje for etasje i evig framtid.

KORMEDLEMMER er like velkomne som alle andre. Som enkeltindivider. Hvor vanskelig er dette å forstå?

Jeg er enig i at vi må levere kamp etter kamp. Jeg mener at for at vi skal vokse, må vi også vise at vi er inkluderende. For å vise det, kan vi for eksempel strekke ut en arm. Hvis de tar imot, så VIL de ta den imot. Når var sist gang du fikk en invitasjon fra en eller annen bedrift eller menighet, eller hva det skulle være, på Markens, og gikk dit imot din vilje, fordi du rett og slett følte at du bare måtte, men ikke hadde lyst...?
    Jeg mener bare at det ikke er en negativ ting å strekke ut armen, rett og slett for at flere skal få muligheten til å bli bitt av basillen. For hvis ingen nye kommer til feltet, så er det ingen nye som vil bli bitt heller. Da er det mer sannsynlig at de kommer til resten av Stadion, og så blir de heller sittende der.
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Min påstand er at man ikke klarer bygge en grunnmur som vil vare i evig tid, så lenge den er tuftet på dugnad, frivillighet, enkeltpersoner og begrenset økonomi.

Ønsker man en kontinuitet må man ha solid struktur i bunn som binder alt sammen i en felles organisasjonen.
    Slik supporterklubbene i Norge er bygd opp, forsvinner kunnskap og kontinuitet ut med de personene som drar lasset.
    Supporterklubben kan ingenting om å lage tifo, det er kun personene som har gjort det.

Ellers går det i bølgedaler i Ålesund, Trondheim, Lillestrøm, Stabæk og Stavanger.

Et lite unntak kan være Klanen som har endel økonomiske midler og eiendeler som gir de tilgang til lokaler, ansatte og økonomiske tilskudd.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

Selvsagt er det åpent for alle, men folk må komme av egeninteresse. Det er jo liten tvil om at man er et ekstra hakk gira om man velger å stå 2 x 45 minutter å synge på en stadion, den pasjonen man tar med seg på feltet kan ikke kjøpes. Folk må stå på T1 fordi de VIL - ikke som et stunt.

Jeg var ganske aktiv i debatten rundt invitasjonen til korene i fjor og kaster meg inn igjen...

Du sier PrimitivAlternativ at du stilte deg på feltet på slutten av 90-tallet, og etter det ble bitt av basillen. Jeg vil tro at du hadde en god opplevelse på feltet og at det er grunnen til at du fortsatte å komme. Trolig hadde det ikke blitt samme effekt om du satte deg på et annet sted på stadion..

Hva om 50 personer fra et kor hadde blitt invitert til feltet, og 10 av disse fikk samme opplevelse som du hadde for 14 år siden? Hva om 10 av disse ble "hardbarka" supportere som reiste land og strand rundt for å hjelpe Start. Hva om feltet fikk 10 ekstra hardcore supportere pga et slikt stunt?
    Hadde ikke dette vaert positivt? Jeg mener 100 % at det hadde vaert fantastisk for både Start og for supportermiljoet om det kom 10 personer som begynte å komme fast - av egen fri vilje på feltet. Da betyr det for meg INGENTING at den forste opplevelsen kom fordi de ble invitert som et kor.

Det er lettere å komme et nytt sted som en del av en gruppe enn at man dukker opp alene, og jeg er overbevist om at DERSOM de korene hadde fått lov til å komme i fjor, så hadde flere av disse kommet tilbake - enten alene eller sammen med andre fra koret (eller venner) FORDI de hadde en god opplevelse! En opplevelse de ikke hadde fått om de ikke hadde blitt invitert som kor.

Som flere sier så skal feltet vaere for ALLE, og da må dette inkludere folk som går i kor også, og jeg mener en slik invitasjon hadde bidratt til et potensielt bedre supporterfelt. Du sier at de måtte komme av egen fri vilje, og det hadde de jo også hatt. Ingen kan tvinge noen til å gå på feltet, og jeg er sikker på at det er flere i disse korene som ikke hadde kommet. Det hadde kun vaert de som var villige/interesserte i å synge på feltet som hadde kommet, så man kan jo si at det var av egen vilje.

Sier man at man kan invitere naboer/kamerater men ikke et kor/bedrift/fotballlag så er jo ikke feltet for ALLE. Da sier man at feltet IKKE er åpent for spesielt inviterte.

Jeg skulle onske at flere fokuserte på hva som er best for IK Start, og ikke vaere så opptatte av hvem man står sammen med på feltet. Det beste for Start er om feltet blir storre og skaper bedre stemning, men da må det rekrutteres flere folk. Da hadde forslaget med å invitere folk som allerede er glade i å synge/rope/skape steming vaert glimrende, og som sagt: Hadde man endt opp med 10 nye solide supportere som PrimitivAlternativ, så hadde jo det vaert fantastisk!

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rebell Vis innlegg
    Min påstand er at man ikke klarer bygge en grunnmur som vil vare i evig tid, så lenge den er tuftet på dugnad, frivillighet, enkeltpersoner og begrenset økonomi.

Ønsker man en kontinuitet må man ha solid struktur i bunn som binder alt sammen i en felles organisasjonen.
    Slik supporterklubbene i Norge er bygd opp, forsvinner kunnskap og kontinuitet ut med de personene som drar lasset.
    Supporterklubben kan ingenting om å lage tifo, det er kun personene som har gjort det.
    Det er et poeng. Og det er soleklart avhengig av enkeltpersoner. Men om man bygger en kultur vil man forhåpentligvis stadig får tilfang av nye medlemmer som tar opp arven. Jeg vil påstå at en hel generasjon (mellom 24 og 35 år) forsvant, da supporterklubben ikke lenger appelerte. De aller fleste som stod på store stå fra slutten av 90- til midten av 2000-tallet forsvant enten inn i det alternative miljøet eller andre steder på stadion. Så kan man diskutere hvorfor dette skjedde. Har mine teorier, men liten vits i å rippe opp i det.

Ellers går det i bølgedaler i Ålesund, Trondheim, Lillestrøm, Stabæk og Stavanger.

Et lite unntak kan være Klanen som har endel økonomiske midler og eiendeler som gir de tilgang til lokaler, ansatte og økonomiske tilskudd
    Helt klart at det går i bølgedaler over hele landet. Men kulturen er der. Si meg en sesong de siste 15 årene at Lillestrøm, RBK eller Stabæk ikke har levert på TIFO-fronten? Eller hatt solide bortefølger? Stavanger er dritt og Ålesund er en gjeng tanter i strikkegenser uten historikk.

Klanen har knapt være en skygge av seg selv de siste 5-10 årene. Den gamle kjernen forsvant mer og mer etterhvert som det ble en "motesak" å være medlem i Klanen, i motsetning til glansdagene på slutten av 90- og begynnelsen av 2000-tallet hvor det var litt unity og samhold. Ingen slo Klanen da, selv på en dårlig dag. Det er ikke tilfelle lenger, har ikke vært mye å imponert de siste gangene jeg har vært på Ullevaal.

Kjerneproduktet ble vannet ut og tilbake står en gjeng mindre begavede "NTF-korrekte" bønder fra Mjøndalen, Gjøvik og Toten og synger om at alle andre er bønder. Det eneste stedet det har vært litt puls og trøkk de siste årene har vært blant de alternative, som har flyttet seg vekk fra Vestbredden (først til Gaza og nå et eller annet sted). Skjønte det funket bra i første hjemmekamp, hvor de alternative dro lasset, mens Vestbredden (klanen) hang seg på.

I stedet for å trekke frem Klanen som et godt eksempelt, vil jeg heller se til RBK. Kjernen har stort sett hatt jevn stigning både i kvalitet og medlemmer siden begynnelsen av 00-tallet. På 90-tallet var "Fragleberget" (forløperen til Kjernen) ikke mer imponerende enn Tigerberget (på samme tid). Men de har gjort noen smarte grep. Først og fremst har de fra et tidlig tidspunkt inkludert Ultras Nidaros, som har stått i front som forsangere og på TIFO-fronten. Sakte men sikkert, har kjernen i Kjernen utvidet seg. Det har utviklet seg en kultur hvor alle på feltet synger og det ligger stolthet og dedikasjon bak hvert eneste TIFO-show. Kjernen er forøvrig en uavhengig supporterklubb, som også har organisert seg som medlemmer i RBK, og på den måten påvirker avgjørelser som blir tatt sentralt i klubben. Blant annet fikk man nylig gjennom en fredning av stadionavnet Lerkendal Stadion i x antall år.

Bygg en kultur som folk ønsker å være en del av. Denne må nødvendigvis være "hardere" enn resten av hva som er gjengs ellers på stadion. Dette tiltrekker folk som faktisk kan føre videre det som er etablert.

Leifen: Jeg orker faktisk ikke diskutere. Vi er for fundamentalt uenige til at det er noe poeng.
    Sist endret av PrimitivAlternativ : 04-10-2014 kl 14:21

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    må gis ros til dem som lagde tifo til kampen igår! godt jobba.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Godt å høre! Kun Ultras gutter på denne så håper at de som virkelig har mast om mer tifo og mer engasjement virkelig stiller allerede til neste mekking!
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mental Vis innlegg
    Godt å høre! Kun Ultras gutter på denne så håper at de som virkelig har mast om mer tifo og mer engasjement virkelig stiller allerede til neste mekking!
    må vel prøve å få til noe til kampen mot enga? da skal jeg være med.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Tribunefilm
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mental Vis innlegg
    Jeg er en av de som har mast, men har ikke blitt invitert til no mekking enda.

Legger forøvrig merke til at Vikinghordene bruker det samme banneret mot Aalesund som de hadde mot oss.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Greit nok. Men var informasjon ute på både Ultras og TB tifo sin side på facebook. Men kommer informasjon også her på siden heretter da!

Sees
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Var ikke klar over at det var en tifoside på facebook. Men tifomekking på gamlestadion med mulighet for grilling hørtes jo knallkos ut

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    blir det corteo fra kråga før start - vif?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Markusbukken Vis innlegg
    blir det corteo fra kråga før start - vif?
    Ja! Vi håper dette kan bli en god trend så vi satser på å gå samlet fra Londskråga ca 17:30 fredag!
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    flott. syns det er ett bra tiltak for å forbedre suporterkulturen!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Absolutt! det bidrar også til å synliggjøre oss supportere før kamp og det kan kansje friste flere til å hive seg på.

Forøvrig lurer jeg på om det hadde vært en idè å stille opp på siste trening før engakampen og synge? Jeg tror kansje spillerne vil få en liten ekstra motivasjon til å blø for drakta hvis vi sender ett såpass tydelig signal om at vi fremdeles støtter dem selv om det har buttet i mot i det siste. Hvis de ser at vi virkelig bryr oss, så vil kansje de også bry seg?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    det syns jeg høres ut som en god plan. men jeg har ikke mulighet til å stille opp på torsdagen siden jeg ikke er hjemme da. men dette støtter jeg deg på og tror det vil gi en "boost" til spillerene hvis de ser det at fansen bryr seg og stiller opp også på treninger.

Lignende tråder

1. Forventninger til 2017-sesongen
    By Stig Hornnes in forum IK Start
    Svar: 4
    Siste innlegg: 04-01-2017, 18:25
  2. Sesongen 2015
    By Bob Affe in forum IK Start
    Svar: 49
    Siste innlegg: 11-26-2014, 23:17
  3. Hva er en forøyd medi 2013 sesongen?
    By vinne in forum IK Start
    Svar: 13