Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 99
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Herregud, dette er pinlig. Vi blir rundspilt av et nyopprykka lag. Ikke rart vi har spilt 5 kamper uten seier...bare flaks holder oss inne i matchen her nå..

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Vi sliter noe så voldsomt på backen. Sandnes spiller som en junior. Få inn Vikstøl !
    Sist endret av bosve : 05-20-2014 kl 18:26

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Pissa på og utspillt! Mikke mus lag...

Sandnes blir rundlurt gang på gang...

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg forstår bare ikke Mjelde sine bytter?! Hva er det han ser, som gjør att han må bytte?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Skal det snu seg siste 15?...etter at vi har blitt pissa på i 30 min.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Feil annullering etter min mening. Det er ingenting annet enn en kollisjon. Vi har hevet oss litt nå heldigvis.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dommer Norge elsker Start!

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    FY FAEN vekk med mjelde nok er nok

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Om det blir tapte poeng her i dag, har en person skylda, og det er Mjelde, og han har kostet oss Mange poeng for oss de siste kampene. Forøvrig lurer jeg på hva som skal til for at Edvartsen skal gi gult kort til bodø glimt? Først en grisetakling på Hoff, som er LANGT over streken. Og når Start får sitt feilannulerte mål, så er frisparket i forkant HELT identisk med hva Berger fikk gult for. At det målet blir annulert er helt bom, da Sarr blir dytta av en glimtspiller først, og det er faktisk nærmere straffe enn frispark til Glimt.

Hva gjelder byttene, så er de heeeeeelt uforståelige. I første omgang så var start dårligere enn glimt en plass, og det var starts høyreside. Når Mjelde da velger å ta ut Paniagua, som har gjort en god kamp, han er den av midtbanespillerne som greier å få litt fart i spillet fremover, så ødelegger han hele balansen i startlaget, og vi blir overkjørt over hele banen.

Nå ble det også 2-1 og det er helt fortjent. Takk skal du FAEN meg ha Mjelde.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    begyner forøvrig å blir mektig lei av å høre "Tripits meg her og Tripits meg der" skjønner ikke hvor kommentatoren finner den t`en og s`en henn?

der ble det jaggu meg 2-1 også, festlig det etter at vårt 2 - 1 mål ble annulert etter ett jævlig billig frispark.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    jaja, 2 poeng og 0 seire på 6 kamper. Det er det vi kaller ordtlig nedrykksform.

Vi var uheldige på annuleringen til Berger, men det er veldig fortjent at Glimt vinner dette. I 2 omgang har de vært mye bedre enn Start. Første 30 min av 2 omgang, var det bare et lag på banen. Veldig flaut, at vi skal være så mye dårligere enn detta nyopprykka laget fra nord.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi evner ikke levere en sluttspurt engang. Dette er langt under pari. Hvordan kan det ha seg at vi nok engang er så dårlige i andre omgang? Nå har vi etablert oss i bunnstriden.

Senior Member
    Ble medlem
    Oct 2012

Exclamation

Det er bare å gratulere et redusert Bodø/Glimt-lag med en fortjener 3-poenger i dag.
    Vi spiller pissefotball for øyeblikket.
    Måt Vålerenga så jeg et lys i enden, men det var tydeligvis ikke et helt positivt lys dessverre...

Mjelde ut og Nordlie inn føler jeg når jeg ser den kampen. Savner det trykket hvor vi klarte å spille bra både hjemme og borte, og evnet å snu kamper og holde på ledelser.

PS: Hvorfor erstattes Paniagua med Sarr?
    Uansett hadde det byttet på høyrekanten nok vært bedre ved å sette Nouri innpå fremfor "Gummi" som har spilt dårlig en god periode.

Som andre skriver her: vi skal kjempe med nebb og klør for å ikke rykke ned.
    Tabellen lyver ikke: 12. plass og kun 9 poeng på 10 kamper. Rett og slett ræva.
    Uavgjort i Sarpsborg (greit nok), uavgjort mot et dårlig Brann-lag (vi burde strengt tatt vunnet den kampen), to tapte poeng mot Vålerenga som vi overkjørte og nå utklasset av et redusert nyopprykket lag.

Noe sier meg at det fort kan bli 1. divisjonsspill i 2015, og da må Mjelde gå av.
    Sist endret av stoltesoldater : 05-20-2014 kl 18:54

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Mjelde kan for min del bare bli igjen i Bodø. Ser at Brann blir pissa på i sogndal, så brann kan vel hente tilbake Mjelde selv. Det viser også hvor svak prestasjonen mot Brann faktisk var. Nei, nå sier jeg takk til Mjelde, du kan dra. Han har kostet oss 6 poeng på de 3-4 siste kampene.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Forferdelig andreomgang! I dag klarte hvertfall Mjelde å gjøre et bytte som snudde kampen; ut med Paniagua og inn med Sarr. Hva tenkte han der? Ikke mange lyspunkt i dag. Sandnes hadde flere håpløse innvolveringer så får håpe Vikstøl starter neste kamp. Trenger linken Vikstøl - Børufsen.

Har ledet i 4 kamper på rad nå. Det har resultert i 2 poeng... I fjor raknet vi når vi kom under, i år rakner vi når vi leder..
    Sist endret av TroNnY : 05-20-2014 kl 18:57

Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av stefan1989 Vis innlegg
    Mjelde kan for min del bare bli igjen i Bodø. Ser at Brann blir pissa på i sogndal, så brann kan vel hente tilbake Mjelde selv. Det viser også hvor svak prestasjonen mot Brann faktisk var. Nei, nå sier jeg takk til Mjelde, du kan dra. Han har kostet oss 6 poeng på de 3-4 siste kampene.
    #MonsOut

Nå står han og lirer av seg det derre "Vi må flytte beina raskere" pisset.

Inn igjen med Nordlie, som noen nevnte over. Hadde vært en drøm! Så får spillerne bite tenna sammen å tåle en tøff leder, hvis det er det som skal til for å skape resultater.

Mjelde virker fullstendig taktisk tilbakestående. Skulle likt å hørt resonnementet som lå bak byttet av Panaguia.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Denne 2.omgangen må ha vært årsverste. Vi blir regelrett utspilt og ikke minst overløpt av et skadeskutt nyopprykka lag. Uansett hva Mjelde tenkte med byttet av Sarr og Paniagua i pausen, så fungerte det meget dårlig. Igjen står vi med to rundingsbøyer på hver back, og gang på gang kommer BG til upressede innlegg fra kort hold. Var det i hele tatt noen som var gode for oss i dag? Synes alle spilte en meget dårlig kamp. Hva skjedde med de positive tendensene i kampen mot Vålerenga hvor alle hevet seg ett hakk?
    Tap hjemme mot Odd nå, og vi er godt plantet i nedrykkssumpen (om ikke vi allerede er det). Nei, nå ser jeg ikke mange lyspunkt

Member
    Ble medlem
    May 2012
    Sted
    Belfast
    Sitat Opprinnelig skrevet av stefan1989 Vis innlegg
    De som ikke makter å se at Mjelde er feil mann for Start må være både blinde og døve. I dag klarer han i tillegg å rote det til med elendige bytter. Start ble overkjørt etter at pingvinen gikk ut. Dessverre er det vel null håp om at ledelsen har vett og baller nok til å gjøre noe med situasjonen før det er for sent.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    At Edvardsen annullerer Start målet er jo bare helt utrolig! Jeg driter i om start spilte dårlig i dag - dommeren skal ikke avgjøre kampene i Tippeligaen - og nå er det andre gang på to kamper!

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Får se på lyspunktene, som er de andre nedrykkskampene som faktisk passer start bra. Alle lagene bak start har tapt og spilt U. Men er ikke mange poengene ned. Andre omgang var horribel, og jeg mener bestemt at det var bytte Sarr-Paniagua som er skyld i det. Når de spilte så hadde glimt nok med å forsvare seg på sin høyre side, og midtbane. Når det bytte kom, så fikk alle glimt spillerne plass til å være med fremover, og da HERJET N'Daye med Sandnes. Bytte på høyrekanten er også uforståelig. Bytte plass på Asante og Tripic hadde gjort mye mer, da hadde vi i tillegg spart et bytte. Nå får vi håpe at ikke det er alvorlig for Jesper, da sliter vi med å komponere en forsvarsfirer mot odd.

Lignende tråder

1. 23.Serierunde: START - BODØ/GLIMT (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 11
    Siste innlegg: 09-15-2017, 00:30
  2. 5.Serierunde: BODØ/GLIMT - START (kamptråd)
    Svar: 19
    Siste innlegg: 05-03-2017, 03:22
  3. 19.Serierunde: BODØ/GLIMT - START (kamptråd)
    Svar: 103
    Siste innlegg: 08-11-2015, 15:22
  4. 28.Serierunde: Bodø/Glimt - Start (kamptråd)
    Svar: 52
    Siste innlegg: 10-29-2012, 15:15
  5. 28.Serierunde: Bodø/Glimt - Start (kamptråd)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 52
    Siste innlegg: 10-29-2012, 15:15

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •