Side 6 av 6 FørstFørst ... 456
Viser resultater 101 til 110 av 110
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av stoltesoldater Vis innlegg
    Det jeg lurer litt på er om Owello kommer til å være i Start i 2015, eller også etter dette sommervinduet.
    Han trives ikke godt virker det som for han har ikke spilt en virkelig god kamp i hele år kanskje med unntak av Vif-kampen, men da spilte hele laget langt bedre.

For øvrig så synes jeg Paniagua sine pasninger jevnt over virker å være mer sikre enn Owello sine når det gjelder helhetsbildet.
    Blir det i så fall Sarr - Paniagua sentralt på midtbanen om Owello forsvinner?

At Mjelde har et stort ansvar her er det ingen tvil om! Det er en katastrofal coaching som vi har sett fra sidelinjen i kampene så langt i sesongen, og jeg ser ikke tegn til forbedring - verken fra Mjelde eller spillerne.

Det mest positive i dag var intensiteten og at Odd fikk forholdsvis få sjanser.
    Jeg kan ikke se for meg at noen ønsker å hente Owello med den formen han viser for tiden. Han er god på sitt beste, men er altfor avhengig av å ha spillere rundt seg som presterer godt. I tillegg har han for få målpoeng til å være spesielt attraktiv. Jeg kunne uansett godt tenkt meg å se Sarr-Paniagua fra start!

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Det spørs. Som bosmanspiller har ikke Owello fått napp hos verken storklubbene eller de i sjiktet under. Han har ikke vært spesielt interessant for andre klubber selv på sitt beste, så jeg kan ikke se for meg at noen av dem vil betale ham ut av kontrakten nå.

Member
    Ble medlem
    May 2012
    Sted
    Belfast
    Sitat Opprinnelig skrevet av SpennEnde Vis innlegg
    Personlig tror jeg ikke at en slik sparking er aktuelt over hodet, og bruker derfor ikke energi på det - men skjønner selvfølgelig tankegangen under en ny periode med poengtørke med samme trener. Hvis vi kunne finne en dyktig trener som kunne omsette dagens spillerstall til et godt 4-3-3 lag i løpet av kort tid, så hadde jo det vært suverent - men det er nok en utopi. Sparking av Mjelde vil uansett føre til mye bølger og kan føre klubben ut i enda mørkere farvann, er jeg redd.
    David Nielsen.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Castro kom ut på sidelinjen og ga instrukser! Hvis jeg ikke husker feil var det til Acosta. Det kan bygge opp under at Acosta hadde misforstått sin rolle.
    Dette er bare en av utrolig mange eksempler på Mjelde sin coaching.
    I neste kamp skal vel Borgersen eller Mathisen brukes som spiss da spissene Castro og Salvesen for all del ikke må brukes.
    Ellers kjører en på med Vilhjalmsson med 0 mål på 6 kamper eller Hoff som skaper en sjanse per 2 kamper. Det skal nok få opp det offensive tenker jeg.

Member
    Ble medlem
    May 2012
    Sted
    Belfast
    Er ikke uenig i det røde kortet, men synes det er spesielt at dommeren tar frem det gule, for så å ombestemme seg og gi det røde. Forøvrig moro å høre Mjelde og Fagermo krangle. http://www.fvn.no/100Sport/fotball/e...d#.U4MBj_l_t8E

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

som

Sitat Opprinnelig skrevet av BobbySands Vis innlegg
    Er ikke uenig i det røde kortet, men synes det er spesielt at dommeren tar frem det gule, for så å ombestemme seg og gi det røde. Forøvrig moro å høre Mjelde og Fagermo krangle. http://www.fvn.no/100Sport/fotball/e...d#.U4MBj_l_t8E
    Som jeg skrev over, det er vanlig praksis å ha notat kortet sammen med det gule kortet, det er derfor han tar det opp, mange dommere har notat kortet festet til det gule.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg vil bare påpeke (igjen) hvor jævlig dumt det er å bue på egne spillere.

Vi synger "støtter laget uansett" men vi bør kansje legge til "men bare til en viss grad." etter den linja.

Junior Member
    Ble medlem
    May 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jhonny Rockstar Vis innlegg

Vi synger "støtter laget uansett" men vi bør kansje legge til "men bare til en viss grad." etter den linja.
    Det er få ord du kommer med, men det kan ikke bli mer riktig det du skriver.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg har sagt det flere ganger, og jeg er så enig med deg, Jhonny Rockstar!
    Og jeg synes det er litt urettferdig ovenfor Glenn som jeg synes var veldig delaktig opptil flere ganger (jeg prøvde å følge litt ekstra med på ham i går) og hindret enige del farligheter. Jeg synes han hadde en god dag på jobb i går. Jeg sier på ingen måte at det var en perfekt dag, men jeg tror ikke han var den dårligste på banen i går. Men så fort han ikke gjør det rette, eller ikke gjør det rette fort nok, så blir det masse støy. Han har så ekstremt mye mindre å gå på enn andre. Det synes jeg er urettferdig.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jhonny Rockstar Vis innlegg

Støtter deg der!

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •