Side 3 av 15 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 295
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    En må ut tipper jeg!
    Noen formening om hvem det kan bli?
    Klubben kan vel ikke huse for mange mtp økonomiske.
    Hoff, hæstad må jo bli en slager på høsten

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg

Hoff, hæstad må jo bli en slager på høsten
    Hoff - Hæstad en slager? Har du sett Hoff sine prestasjoner i lang tid nå? Han bør ut av laget!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg forstår virkelig ikke de som har problemer med Doffen. Han ga ALT mens han spilte for Start. Når Start rykket ned så måtte han bytte klubb for å beholde landslagsplassen. Det gjorde at Start fikk sårt tiltrengte 10 mill.
    Han har alltid hatt Start som klubben i sitt hjerte, men måtte dessverre bytte jobb - det må man kunne tilgi.

Hvis Start har bruk for han og Doffen vil hjem så bør han tas i mot med åpne armer.
    Jeg er usikker på om Start har behov, men at Doffen er en Start gutt bør det ikke herske noen usikkerhet om.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Skjønner heller ikke hva folk har i mot Doffen. En annen som er elsket av mange, David Nielsen, forlot klubben pga hjemlengsel. Ikke lenge etter dukket han opp i Godset. Er det noe bedre?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lynet Vis innlegg
    Hoff - Hæstad en slager? Har du sett Hoff sine prestasjoner i lang tid nå? Han bør ut av laget!!
    Tja... Hoff var vel banens beste mot Enga, da han scoret et fint mål og hadde en assist, men er enig i at han jevnt over ikke har levert allverdens. Nå som Vilhjalmsson er tilbake, håper vel Mjelde at Hoff/Vilhjalmsson skal finne tonen de hadde mot slutten av 2013. Castro begynner jo også å score for Start 2, så det er endelig litt konkurranse framme.

Uansett så vil vel Doffens eventuelle hjemkomst hjelpe hele laget da han kan vinne baller på midten og bryte opp motstanders spill. Det vil gi rom for flere overgangsmuligheter for Start.

Vi får vente en stund til å se. Det er vel ikke fQr 15.juli vinduet åpner...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    Man kan ikke be en spiller av Hæstads format på prøvespill. Det er respektløst overfor spilleren og latterliggjøring av klubben.
    Nå ser det ut til at det blir nettopp dette som skjer, men sikkert "kamuflert" som et trivelig treningsopphold i sommer med en innlagt treningskamp mot Fløy eller en annen lokal klubb. Sikkert ikke dumt, alt tatt i betraktning. Doffen virker ydmyk og forståelsesfull også.

Håpet mitt er at han i beskrevet sommerscenario overbeviser og at Mons deretter satser kompromissløst på ham som vaktbikkje bak Solo i høst, og at Doffen "fyrer opp" hele SSA fremover i kjent stil.

Noen må gå foran.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av SpennEnde Vis innlegg
    Nå ser det ut til at det blir nettopp dette som skjer, men sikkert "kamuflert" som et trivelig treningsopphold i sommer med en innlagt treningskamp mot Fløy eller en annen lokal klubb. Sikkert ikke dumt, alt tatt i betraktning. Doffen virker ydmyk og forståelsesfull også.

Håpet mitt er at han i beskrevet sommerscenario overbeviser og at Mons deretter satser kompromissløst på ham som vaktbikkje bak Solo i høst, og at Doffen "fyrer opp" hele SSA fremover i kjent stil.

Noen må gå foran.
    Doffen er kanskje ikke den spilleren han en gang var, men tror også han kan løfte intensiteten på laget. Et slik "trivelig treningsopphold" du beskriver ville jo vært ideelt for alle parter.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Tror det er best at for alle parter at Doffen får "et trivelig treningsopphold" hos oss. Måtte han få en ny sommer og vi få en ny Heikinen effekt.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    http://www.fvn.no/sport/xfotball/sta...l#.U5BjIi80c7B

Med disse ordene blir det nok vanskelig for Doffen å spille seg til kontrakt. Dette syns jeg er meget synd. Acosta er absolutt en god mann på midten, men han er enda viktigere som stopper. Starts beste stopperpar er uten tvil Acosta og Mathisen. Begge har gode individuelle ferdigheter, i tillegg til at jeg syns de utfyller hverandre greit. Berger er ikke den spilleren han ble fremstilt som da han signerte og Glenn har sine beste år bak seg, selv om han viser at han er bedre som stopper enn som back. Med Hæstad i startdrakt kunne Acosta konsentrert seg om jobben i midtforsvaret.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Muligens kommer det en forespørsel fra Fløy?

Doffen har vel sagt at det er Start eller ingenting - men med Nordlie, Joey og Strømstad i aksjon på øya er det sikkert lettere å la seg friste...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg tviler egentlig på at Fløy er aktuelt for Doffen. Verken Strømstad eller Nordlie kommer vel til å være med for fullt. Strømstad har sagt at "Fire treninger i uka pluss kamp blir ikke aktuelt. De som er med 100 prosent, og som trener hver dag, er de som skal spille." Men det er jo selvfølgelig mulig at han får spille litt i løpet av sesongen. Nordlie skal vel også bare inn ved et par spesielle anledninger? Jeg tror faktisk det blir Start eller ingenting for Hæstad, og akkurat nå ser det ut som sivil jobb er det mest sannsynlige.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hent Stefan Strandberg hjem til Sørlandet!!

Her vil Rosenborg nok selge veldig billig, og etter det som skjedde i går så er det nok ikke mange klubber som vil kaste seg over Sørlendingen.

Uansett hva Strandberg gjorde så er han en god fotballspiller og med Jesper sin skade som ikke leges, er dette en spiller vi burde gå etter. Få inn Club 21 til å betale overgangsum (vil nok ikke bli veldig stor) og evt hjelpe med lønn. Ny profil fra Sørlandet hadde passet perfekt nå!

Ellers merkelig at Rosenborg gir Nicki Bille Nielsen sjanse etter sjanse - men her er det ingen nåde. Uansett helt greit at RBK mister en av sine profiler i forsvaret.

Håper Start kommer på banen!! (hvis ikke Strandberg finner en utenlandsk klubb - som vel er målet)

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Tviler på at Strandberg vil til Start, og Start har mest sannsynlig ikke råd til noen lønn heller. Jeg går med følelsen av at Strandberg ser på seg selv som ei superstjerne, og tar vel ikke til takke med å spille for et "drittlag" som start. Han skal vel til PL og Liverpool/Chelsea/City.. :P

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Så uheldige som vi har vært på midstopperplass hadde det vært fristende, men jeg tror det blir for dyrt og sitter med en følelse av at Lyndals store sønn kanskje ikke har de verdiene vi ønsker, jf "streiken".

Men ja - jeg registrer at tattoverte dansker behandles annerledes enn tattoverte lyngdøler.

EDIT - Jeg har tenkt litt (unntaksvis skjer det ja) og må ta en reservasjon i forhold til fakta i saken. Standberg hevder at det var familiære årsaker og at han varslet om dette for flere dager siden. Om det stemmer, har RBK-ledelsen så til de grader drete på draget.
    Sist endret av krs : 06-10-2014 kl 21:21
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Kontrakt ut sesongen for SS hadde ikke vært dumt. Bra for begge parter - men han ender nok opp i SVE/DAN.

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Ajer, er av de største talentene i Norge, har signert. Tipper han får spilletid allerede i år.

http://www.ikstart.no/news/article/1.../ajer-pa-plass

Member
    Ble medlem
    Nov 2012
    Det er overhodet ingen tegn på at Ajer eller noen andre unge vil få spilletid i nærmeste fremtid. Personlig synes jeg synd på Ajer hvis han er et så stort talent som det kan se ut som.

Angående Strandberg er det den siste spilleren jeg har lyst på til klubben. Acosta/Mathisen med Berger/Andersen i backup er ikke vårt svakeste lagdel, men fremfor alt er det fordi han fremstår som usmakelig og arrogant. Setter seg selv foran klubben, og bør sendes på hue og ræva ut av RBK, noe det ser ut som at skjer. Kan ikke se for meg at en eneste Tippeliga klubb ønsker slike typer i troppen. Noe av det positive i Start for tiden er at de har en sammensveiset tropp og da er en slik egoistisk type det siste Start trenger.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Superstjerna Strandberg kommer nok ikke til Start. Her er det nok bare toppklubber i utlandet som er aktuelle, kanskje Molde i Norge.
    Vil ikke ha han heller. Han tror han er bedre enn han er, og virker å sutre nå fordi gullet virker kjørt for RBK.

Strandberg kommer aldri til å spille for Start!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Fontanello takker av i Stabæk. Reiser hjem og satser på kontrakt i Russland. Hvis Berger gjør det samme i sommer, så bør man kanskje hente en midtstopper?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mjelde bekrefter at Doffen kommer på treningsopphold. Så får vi se hva det utvikler seg til:

http://www.fvn.no/fvntv/start/Se-Sta...l#.U5h7YxbphTM

FOM 13:20
    --

Lignende tråder

1. Overgangsvinduet - sommeren 2017
    By krs in forum IK Start
    Svar: 124
    Siste innlegg: 10-14-2017, 11:59
  2. Overgangsvinduet vinter/vår 2016
    By krs in forum IK Start
    Svar: 293
    Siste innlegg: 03-16-2016, 18:11